19 Mayıs 2015 Salı

Yves Rocher Nemlendirici Günlük El Bakım Kremi

Merhaba!
Yves Rocher'ı ne kadar sevdiğimi beni yakından tanıyanlar bilir.



Organik içeriklerden oluşan ve zararlı kimyasalları olabildiğince barındırmayan bir marka olduğu için içim rahat kullanıyorum. 

Yves Rocher'ın farklı bakımlar sunan birkaç çeşit el kremi var. Bendeki Arnica özü içeren günlük nemlendirici olarak kullandığım el kremi. Arnica, cildi yatıştırma, koruma ve yeniden yapılandırma özelliğine sahip bir bitki. İçeriğinde arnicadan başka bitkisel gliserin, koprah yağı, organik dağ öküzgözü çiçeği ve kolza yağı bulunmakta.


Güncel fiyatı şu anda 20 tl civarı olsa da kampanya ve indirimlerde yarı fiyatına kadar inebiliyor. Genelde Yves Rocher kartımla topladığım puanlarla aldığım bir ürün oluyor benim. Çok iyi nemlendirme sağlıyor ancak acelem varken daha çabuk emilen ve yağsı his bırakmayan el kremlerini tercih ediyorum. Çünkü bu kremde az da olsa biraz yağsılık var. Sürdükten sonra 15-20 dakika boyunca elleriniz kremli kalıyor. Bu yüzden en çok gün sonu bakımımda, gece yatmadan önce kullanmayı tercih ediyorum. Gece boyu onarım sağlıyor ve sabaha pamuk ellerle uyanıyorum.

Ambalajı pratik kapaklı 75 ml'lik tüpte. Düzenli kullanımda gerçekten eldeki kırışıklıkları ve tırnak kütiküllerini azalttığını gözlemlediğim için indirime girdikçe aldığım bir el kremi oldu kendisi. Dermatolojik olarak test edilmiş ve paraben içermiyor. Kokusu çok güzel değil, kendine has bitkisel bir kokuya sahip ancak rahatsız etmiyor. 

Yves Rocher'da alınabilecek güzel ürünlerden biri olduğunu düşünüyorum. Özellikle belli kampanyalarda tamamlayıcı ürün olarak çok iyi oluyor. Sitesinden incelemek ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

  1. Yves Rocher ürünlerini ben çok severek kullanıyorum. Bu ürünü hiç denememiştim. Sizi de yeni keşfettim. Takipteyim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) faydalı olabildiysem ne mutlu bana :) Yves Rocher ürünleri ile ilgili yeni yazılarım da olacak. Umarım ilginizi çeker. Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...