19 Kasım 2015 Perşembe

Achromin Leke Karşıtı ve Cilt Beyazlatıcı Krem

Merhaba
Bu yazımda sizlere geçen yaz firmanın gönderdiği bu üründen bahsedeceğim. Öncelikle cilt beyazlatıcı, leke açıcı nitelikteki ürünleri çok sevdiğimi söylemeliyim. Güneşe çıkmıyor olsam da yine de yüzümde koyulaşmalar, güneş lekeleri olabiliyor. Hatta benim yüzüme kıyasla dekolte bölgemin güneş lekelerine daha çok maruz kaldığını söyleyebilirim.



Bu yüzden elime geçtiğinden bu yana yaklaşık 5 aydır kullanıyorum. Bir de ben açık tenli olduğum için, leke önleyici/giderici ürünleri kullanmak için yazın bitmesini beklemiyorum. Hatta bunu beklemenin çok saçma olduğunu düşünüyorum çünkü lekeyi oluştuktan sonra açmaya, yok etmeye uğraşmak yerine baştan önlemini almak çok daha mantıklı geliyor bana. Tabi sürüldükten sonra güneşe çıkılmaması gereken ürünlerden bahsetmiyorum.



Daha önce paket elime ilk geldiğimde, firmanın bana yolladığı, ürünler ile ilgili genel bilgi içeren tanıtım yazısını yayınlamıştım. Onu da buradan okuyabilirsiniz. Bu kremden başka bir de maske gelmişti, onu da farklı bir yazıda yorumlayacağım. Şimdi uzunca bir süre kullandıktan sonra krem hakkında yorumlarımı rahatça yapabilirim diye düşünüyorum. 


Ürün ve markadan bahsedecek olursak; bu krem, Bulgaristan'da 1892'de kozmetik ürünleri üretimine başlayan ilk firma olan Alen Mak Cosmetics'e ait. Etkinliği kanıtlanmış ve kıtalar arası bir pazara sahip. Özellikleri ise şöyle; Achromin Cilt beyazlatıcı ve leke giderici krem ciltteki melanin sentezinden sorumlu olan tirozinaz enzimini dengeleyerek lekelerin görünümünü ciddi ve gözle görülür şekilde azaltmayı hedefliyor. Genel olarak cilt tonundaki düzensizlikleri, ton farklılıklarını eşitleyerek içerdiği UV filtleri ile yeni leke oluşumunu önlemeyi amaçlıyor. Klinik olarak test edilmiş. Bulgaristan üretimi ve etken maddeleri vitamin B3, vitamin E ve Buğday tohumu yağı. Tabii ki bunlardan başka yardımcı maddeler de bulunuyor. Krem, her cilt tipi ve her yaş grubuna uygun olduğu için, leke problemi olan herkes kullanabiliyor. Hassas ciltler ve hamilelerin kullanımını da uygun.


Genel olarak kullanım alanlarını tek tek sayacak olursam kalıtsal lekeler (doğum lekeleri gibi) hariç, sonradan meydana gelen güneş lekeleri, renk değişimleri, ağda, epilasyon vb gibi işlemlerden sonra koltukaltı, genital bölge gibi yerlerde zamanla oluşan koyuluklara karşı, çiller, antibiyotik ve doğum kontrol hapları yüzünden oluşabilen lekeler, solaryum sonrası oluşan ton bozuklukları ve lekeler gibi problemlerde etkili olduğu öne sürülüyor. Düzenli olarak kullanılması, doğru etkiyi görebilmek için çok önemli olduğundan sabah ve akşam olmak üzere günde iki kere göz çevresine değdirmeden temiz cilde dairesel hareketlerle uygulamak gerekiyor. Herhangi bir yan etkisi şu ana dek görülmemiş ama tabii ki her kozmetik/kimyasal üründe olduğu gibi ihtimali yok değil.




Benim yorumlarıma gelecek olursak, söylediğim gibi yaklaşık 5 aydır kullanıyorum ve bunun 3 ayı yazı da kapsıyor. Kremin rengi beyaz, yapısı biraz yoğun, kokusu ise kendine has, ben sevdim. Normal merhemler gibi 45 ml'lik tüpte satılıyor. Kremi kullanmaya başlamadan önce hiç güneşe çıkmadığım halde yoğun ışınların yansımasından kaynaklı küçük çillere benzer lekelerim vardı. Bir de dudağımın yanında bir türlü geçmek bilmeyen, en sonunda geçince de koyu bir iz bırakan lanet sivilceden kalma leke dışında, burnumun ucunda bir çörekotu tanesinin yarısı kadar büyüklükte, bebekliğimden beri orada duran koyu kahverengi minik bir nokta vardı. Dekolte bölgemde ise çok sayıda güneş lekesi ve benler bulunuyordu. Büyük bir heyecanla kullanmaya başladığım ilk iki hafta içerisinde aylardır geçmeyen sivilce izimin koyu kahverengiden resmen çook açık bir ten rengine döndüğünü gözlerimle gördüm. Bir de o en baştaki çillerimden eser kalmamıştı. Erkek arkadaşım bile yüzüne ne yaptın yüzün parlak duruyor deyince ben de başka ürün kullanmadığım için bunu kreme bağladım. Hiç ara vermeden kullanmaya devam ettim ve şu an yüzümde dönem dönem çıkan, kafasına göre takılan sivilce izlerinden ya da lekelerden ve ton farklılıklarından eser yok gerçekten. Dekolte bölgemde yıllardır varolan çiller, lekeler de yok. Yemin ediyorum yok:D Bunu 3. ayın sonlarına doğru farkettik. O burnumun ucundaki koyu kahverengi lekem de oldukça açıldı. Tamamen yok olmadı ama artık sanki üzerinde kapatıcı varmışçasına silikleşti. Ürün vaat ettiklerini yerine getiriyor, onaylıyorum. Ben koltuk altlarımda kullanmak için ayrıca bir tane daha alacağım. 5 ay gibi koca bir sürede hiç bir yan etkisini görmedim ve  cildim yağlı olmasına rağmen t bölgem de dahil ekstra yağlanmaya/parlamaya sebep olmadı. Yüzümün hatlarını ortaya çıkardı ve aydınlık, berrak bir görünüm sağladı. Ben çoğu zaman makyajımın altına günlük cilt temizliğimden sonra normal bir nemlendirici gibi kullandım. Makyajımın dağılmasına ya da gün içinde cildimin kusmasına sebep olmadı. Zaten yağlı bir his vermesine rağmen aslında ciltte o kadar yağlı olmuyor ve çabuk emiliyor. Önemli olan kararında sürmek, vıcık vıcık olacak şekilde değil. Boyun ve dekolte bölgeme de sabahları sürdüm. 


Gerçekten aydınlık görünüm benim için çok önemli. Bu kremin de bunu sağladığına inanıyorum. Önceki yazılarımda da belirttiğim gibi hiç bir zaman sırf bedava geldi diye bir ürünü boşa övmem. Zaten Bulgaristan'da en çok satılan kremlerden birisiymiş kendisi. Bulgar kızlarının gül goncası gibi yüzlerini hepimiz biliriz. 


Bittiği zaman tekrar alacağım çünkü şimdiye kadar denediğim, aktarlardan ya da eczanelerden aldığım cilt açıcı kremler arasında en çok bunun faydasını gördüm.

Kremin normal fiyatı 25 tl, çok uzun süre gidiyor diyebilirim. Satın almak isterseniz ve sitesinden incelemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Ürünün açıldıktan sonra 12 ay ömrü var ve son kullanma tarihi de üretim tarihinden itibaren 36 ay. Bu süreyi geçirmiş ürünü almayın ve kullanmayın. Merak ettiğiniz, atladığım bir nokta varsa lütfen yorum olarak bırakın.
Sevgiler
Evrim

105 yorum:

  1. Bence gayet güzel yazmışsın canım eline sağlık ben çok beğendim yazını. Onun haricinde cilt bakım rutinini merak ediyorum ben karma cildim var benim de ve yanaklarımda elmacık kemiklerimin üstünde güneş lekeleri ve çenemde sürekli çıkan akneler nedeniyle kahverengi kırmızımsı bir kaç lekem var. Acaba bende de işe yarar mı? Denemeden bilemeyiz tabi ve lekelerle mücadele ya da cilt bakım rutini gibi bir yazı gelse senden süper olur. Hani çok ayrıntılı olmadan da yüz yıkama ürünün tonik nemlendirici masken leke kremin sabah akşam rutinin nasıl acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmene sevindim. ben çok etkili bir krem olduğunu düşünüyorum bence sen de bir şans vermelisin. tüp bitene kadar düzenli kullanırsan ben mutlaka faydasını göreceğine inanıyorum zaten fiyatı da çok uygun bence sağladığı şeylerin yanında. cilt bakım rutinimle ilgili instagramda çok dm geliyor, şimdi sen de yazınca tamam dedim. çok yakında bununla ilgili güzel bir yazı hazırlayacağım :)

      Sil
    2. evet hazırla dediğim gibi cilt bakımı rutinini merak ediyoruz bir de ben seni yakından gördüm suratın koreli kızlar gibiydi. pürüzsüzdü bence işte ne kullanıyorsun son zamanlarda ürünleri hep değiştiriyor musun yoksa hep aynı ürünler mi? mesela benim çenemde yıllardır hep akne çıkıyor neden bilmiyorum aslında hormonalmiş çenede çıkması ama ROACUTANE mıydı onu da kullanmak istemiyorum. Anladın sen beni inşallah güzel paylaşımını hazırlarsın da okuruz zevkle canım :)

      Sil
    3. öncelike çok teşekkür ederim söylediklerin için. aslında bu koreli kızlara benzeme olayını artık o kadar çok duyyorum ki koreli miyim diye düşünmeye başladım :D herkes aynı yorumu yapıyor instagramda filan. aslına bakarsan cildimi çok iyi tanıyorum ve bir ürünü on yıl kullanmıyorum. mevsime ve cildimin ihtiyacına göre gerekeni yapıyorum. o bahsettiğin ilacı da bence hiç sakın kullanma artık. faydasından çok zararı olan bir ilaç o. ne kadar akneli tanıdığm varsa yüzünde hep çakne çukurlarının sebebi o ilaç. ayrıca işe filan yarasaydı bu yaşında hala akne çıkarmazdın bence cildiyeye gitme bunun için cünkü doktorlar sırf doktor oldukları için ilaç yazıyorlar ve onlar daha da mahvediyor cildi. cilt bakım rutinimden bahsedeceğim zaman aynı yazıda bunlarada ve neler yapılması gerektiğine uzun uzun değineceğim. şu an için bence thalia nın kükürtlü sabununu kullanmaya başla. sabah akşam yüzünü yıkarken onu kullan ve başka bir ürün kullanma bir süre. bakalım o aknelerde biraz sönme oalcak mı. kükürt sabunlarının yüzde doksanı ciltte çok kurumaya debeğ olsa da thalia nınki öyle değil tavsiye ederim.

      Sil
    4. Şey nasıl kullanilio bu kremler ikisi bir aradamı

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. eğer lekelerden yana problemin varsa deneyebilirsin :) ton farklılıkları için de güzel bir çözüm olabilir :)

      Sil
    2. Peki orjinal bi ürünümü fiyatı uygun geldi bana

      Sil
  3. Bu yaz Bulgaristana gittigimizde gordum ama almadim niyeyse heryerde bakkal tarzi yerlerde de satiliyor cidden bu krem ve fiyati 1.75 leva gibi bir sey bi akrabamiz biz Bulgaristana gidecegiz diye torunu icin bi 10 tane siparis etmis sence ne icin yeni dogmus bebege pisik kremi icin:D baba diyorum olmaz bundan pisik kremi eczaneye soruyoruz o da hic oyle etkisini bilmiyorum diyo neyse biz aldik onlar ne yaptilar bilemem de cok iyi geldigini falan da duymuslar yatistiriyor heralde cildi bidaha gittigimde stoklarim artik senin bu yazindan sonra:) ayrica bunu boyle gocmen yiyecekleri falan satan yerlerde de bulabilirsin cevrende varsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derinçakir gerçekten çok ilginçmiş ilk kez duyuyorum o amaçla kullanıldığını. ama aslında olaiblir çünkü bitkisel özler var içinde cildin yneilenmesini sağlayan. o yuzden belki yatıştırıcı görev oluyor olabilir :)

      Sil
    2. Bıyık bölgemde kararma var nasıl kurtulabilirim ondan bi bilginiz varmı acaba

      Sil
  4. Kendımı okudum resmen küçüklüğümden berı burnumun ucunda çok küçük bir leke var bu benı çok rahatsız etmyıordu ya da ben alıştım öyle deyım.Ama arada insanlar burnunun ucunu sil birşey var dedıkçe yok o ben demekten gına geldı.Ayrıca önceden guneşe çıkarken yuzume krem surmeyı hep ıhmal ederdım hatta inat gıbı tum vucuduma surup yuzumu unuttugum çok yaz olmuştur.normalde beyaz tenlıyım ama yuzum artk gerçekten esmerleşti gbı hıssedıyroıum.yuzume bakan esmersın koluma bakan oha ne kadar beyazsın dıyor.Lisede falan da yzumle felekat ugraştgm için çok leke mevcut.Bunlardan nasıl kurtulurum dıye duşunurken tesadufen yazını okudum .Çok heveslendım açıkcası bende yzum kendı rengıne gelsn istiyorum artk.İçinde paraben var mı merak edıyorum şimdiden teşekkrler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) evet ben de o 'burnunda bir şey var' olayını çok iyi bilirim :) illahlah ettiriyorlar adamı :D artık çok silik olduğundan özellikle bakmayınca ben bile göremiyorum. aslında yazıda belirtmiştim ama gözünüzden kaçmış olabilir, paraben içermiyor :) bulgar gülü suyundan tutun da başka beyazlatıcı etkiye sahip bitkilere kadar değişik bir formülü var. kimyasal da içeriyor ama zararlı, kanserojen şeyler yok. zaten diş macununda bile çok daha ölümcül şeyler var :) bence alın ve yaklaşık 6 ay sabah akşam düzenli kullanın unutmadan. ten renginizin komple açılacağına inanıyorum :)

      Sil
    2. en yakın zamanda edinip deniycem baya aklıma yattı .farketmemışım okurken paraben olmadıgını :)

      Sil
    3. Ben yeni duydum bu kremi yaziniz cok guzell.ama kullanmayi biraktiktan sonra etki yparmi

      Sil
    4. çok teşekkür ederim, diğer yorumunuza yanıt yazdım =)

      Sil
    5. Merhaba benimde bıyık bölgemde koyu leke var bana fayda edermi acaba bende alip kullanmak istiyorum yardimci olurmusun

      Sil
    6. Kurtuldunuzmu acaba bıyık bölgesindeki kararmadan benimde varda bıyık bölgemde kararma çok rahatsz oluyorum

      Sil
    7. #Fatih ç Kurtuldunuzmu acaba bıyık bölgesindeki kararmadan benimde varda bıyık bölgemde kararma çok rahatsz oluyorum

      Sil
    8. Merhaba benim genital bolgem de baya bir kararma oldu nasıl yapacam

      Sil
  5. Ah işte tam da ihtiyacım olan şey ..!
    Duacınım.... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki bu kremi kullanmayi biraknca etki yapiyomu

      Sil
    2. yeterli süre kullanıp etkisini görürseniz bırakınca lekelerin tekrar çıkacagını sanmıyorum, ben öyle bir sorun yaşamadım, bir tüp bitirdim yetti bana ama farklılık gösterebilir tabi =)

      Sil
  6. Merhaba,
    ben de dudaküstü lekelerle boğuşan biri olarak yazınıza ve deneyiminize istinaden yarar göreceğimi umduğumdan sipariş verdim kremi bir de maskesini de aldım, umarım birazda olsa faydasını görürüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istikrarlı ve düzenli kullanım sonucu göreceğinize eminim. bir tüp bitirin en az, sabah akşam düzenli kullanın. Eğer cilt temizliği için özel bir ürün kullanmanız gerekmiyorsa, bu kremle beraber thalia nın cilt beyazlatıcı sabunu ile yüzünüzü yıkayın. Etki ediş süresini hızlandıracaktır. sevgiler

      Sil
  7. Peki dekolte bölgenizdeki benlerde bir degisim oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. et benlerim var birkaç tane çok minik ve koyu renkte, onlarda değişiklik olmadı ancak leke şeklinde et olmayan benlerimde açılma hatta yok olanlar oldu :)

      Sil
  8. Merhabaaa acaba bu krem benlerede etki ediyormu benim çok küçük çilden biraz büyük beklerim var çil gibiler ama benler acaba onların rengini hafifte olsa açarmı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, et beni deilse, çil gibiyse tamamen geçirmese de düzenli ve uzun süre kullanımda geçirir kanısındayım. bende o yonde bir etkisi oldu yazıda da belirttiğim gibi =)

      Sil
    2. Canım ya senin attığın resimde kutunun yarısı gri benim aldığım urundeki yarısı beyaz kutusunun bide yazıları farklı? Aynı kremmi acaba gene achromının herşeyi aynı ama birtek yazıları farklı :/

      Sil
    3. merhaba, nereden aldığınızı bilmediğim için orjinalliği konsunda bişey diyemem. keşke yazının sonunda verdiğim kendi sitesine ait olan linkten alsaydınız. bu şekilde ambalaj değişikliği bile söz konusu olsa emin olurdunuz :)

      Sil
    4. Bende bugun aldim bu kiremi benimde anlimda ve biyik bolgemde koyu kahve renginde lekelerim var 3 senedir gitmedigim domtor denemedigim kirem kalmadi pisikolejim bozuldu konusurken insanlarin yuzune bakarak konusmuyorum yere bakiyorum surekli kapatici kulaniyorum biktim insallah ise yarar sizce yararmi

      Sil
  9. ürünün arka fotosunu da yayınlarsanız paraben içerdiğini göreceksiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, ben ürünü kullanalı çok çok uzun zmaan oldu, o zaman yazıyı hazırlarken bakmıştım içeriğine, yoktu paraben, belki sonradan içeriğe eklemişlerdir. ben olur ne olmaz diye yazımı düzelttim. iyi günler

      Sil
  10. Doğum lekelerine çozum oluyormu goz altı lekeleri ve dudak ustunde oluşan koyu renge ? Hamile olana kadar boyle bi sorunum yoktu ama hamilelikte geldi ve bi turlu de gitme diye 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. o tarz lekelere de çözüm olduğu yazıyordu sitesinde ancak hala hamileyseniz ya da emzirme dönemindeyseniz doktora ilacnı içeriği hakkında danışmadan kullanmayın bence. sevgiler :)

      Sil
  11. Ya güneş lekelerim var geçirir mi acaba kullanmadığım şey kalmadı artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıda belirttiğim gibi benim güneş lekelerimi geçirdi ve tekrarlamadı ama ben bir tüp bitirdim düzenli olarak kullanıp. bir de her ürün herkeste aynı etkiyi yaratmayabilir ama dilerseniz deneyin tabi

      Sil
  12. Çilleri geçirirmi ben yeni aldım ama faydası olurmu önceden çok vardı çillerim şimdi daha az ama yinede kullanmak istiyorum 21 yaşındayım bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba yazıda da belirttiğim gibi düzenli ve uzun vadede kullanımın faydası olacaktır diye düşünüyorum. her cilt tipi farklıdır ve aynı ürüne her zaman aynı şekilde tepki vermez ancak sabah akşam temizlenmiş cildinize yeterli miktarda uygulama ile uygulayın, tüp bitene kadar devam edin =) sevgiler

      Sil
    2. Sabah akşam diyince yani bi sabah kalktığımda bide yatarken uyguluyorum 2 gündür kullanıyorum bu arada

      Sil
  13. Merhaba ben burak yuzumde sivilce izleri var koyu gecirirmi ve bu kremi birakinca izler tekrar aciliyor diyolar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, ben güneş lekeleri ve hafif koyulukta sivilce lekelerimi giderdiğini gözlemledim ancak her cilt farklıdır, eğer alerjik bir duruma yol açmazsa bir tüp bitene kadar sabah akşam temiz cilde düzenli kullanmanızda fayda var sonucu görmek için. sevgiler

      Sil
  14. merhaba, bende sipariş ettim. yalnız sabahları sürüp üstüne makyaj yapabiliyormuyuz onu merak ediyorum
    bilginize varmı, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kullandığım süre boyunca makyaj altı nemlendirici olarak kullanmıştım, hiç bir sorun yaşamadım, yani neden olmasın =)

      Sil
  15. merhaba, merak ediyorum koltuk altı ve genital bolgedeki kararmalar içinde işe yarar mı acaba? ve nekadar sürede açar? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, koltuk altında kullanabilirsiniz ancak genital bölge için emin değilim yani işe yaramasına yarar uzun vadede ancak sağlık/güvenlik açısından doğru olmayabilir =) sevgiler

      Sil
  16. meraba bu kremi nerden sipariş edebilirim. burnumda ve göz altımda kahverengi güneş lekeleri var işe yararmı. son olarak cildim hassas herhangi bir yan etkisi olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hassasiyet boyutunz nedir bilmediğim için kesin bir şey söyleyemem, benim cildim de biraz hassastır mesela ancak bir sorun olmamıştı, kişiden kişiye değişebilir. http://www.achromin.net/ bu linkten satın alabilrsiniz. sevgiler

      Sil
  17. Peki kullanmayi birakinca etki yapiyormu kullandik lekelermz gitti kullanmayi kestik diyelm etki yaprmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bir tüpü tamamen bitirmiştim sonrasında tekrar kullanma gereği duymadım lekelerim geçtiği ya da büyük oranda azaldığı için. bırakınca da tekrar belirmediler ancak kişiden kişiye değişiklik gösterebilir tabi =)

      Sil
  18. slm.hem güneş lekelerim hemde çiller il var.ayrica burnumun hemen bitişiginde kahverengi leke var.ama en büyük sıkıntım.gul hastalığı rozase var.bu konu hakında bilginiz varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, evet o hastalık hakkında ufaktan bilgim var ancak adı üzerinde hastalık olduğu için size çözümüne dair önerebileceğim bir kozmetik ürün yok ne yazık ki, en doğrusu doktora danışmanız olur. ancak çillerin açılması ve güneş lekelerinizin hafiflemesi, kaybolması için Lekomed leke önleyici kremi tavsiye edebilirim. bu yazıdaki ürün de gayet etkilidir ancak Lekomed aynı firmanın en yeni ve daha etkili olan ürünü. sevgiler <3

      Sil
  19. Özel boylegeye de kullanilabiliyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iç kısma gelemeycek şekilde kullanabilirsiniz =) sevgiler

      Sil
  20. Özel bölgem kapkara gercekten işe yarıyor mu agdadan dolayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dış kısım için kullanırsanız uzun vadede işe yarayacağını düşünüyorum, düzenli kullanım önemli tabi =) sevgiler

      Sil
  21. Bende 2 ay kullandim hic memnun kalmadim yuzum sivilce doldu ve lekere iyi gelmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok üzüldüm, nadir duyduğum bir etki bu ancak tabiki bazı ciltler akneye sivilceye açık oluyor, her ürün iyi gelmiyor. sevgiler

      Sil
  22. Çil lekelerini de geciriyomu .çilden kurtulmk mumknmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, evet düzenli ve uzun süreli kullanımda büyük oranda faydası oluyor =) sevgiler

      Sil
  23. Merhaba yazın çok güzel olmuş . Benim sivilce lekelerim sırtımda. Sirtima tamamen mi süreyim yoksa sadece lekeleremi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim =) lokal olarak lekelere sürebilirsiniz, sevgiler

      Sil
  24. Merhabaaa :) sivilce leke problemim falan yok ama ten rengim tamaamen koyulasti Şöyle kiiBen normalde çok açık bir ten rengine sahibim ancak sonradan taşındığimiz yerden vee güneşe sürekli maruz kalmaktan cilt tonum aşırıı koyulasti bunuda bi zaman sonra kararmayan taraflarla (kapali olduğum icin örtünün örttüğü kisimlarla karsilastirinca farkettim ve cok moralim bozuldu . resmen karardim . Cildiyeye gittim rengini geri getiremezsin ama birazcikkk acilabilir diyerek azelderm krem verdi oda lekeler için faanmis kullandim ama pek bi işe yaramadı acaba bu ürün yardimci olabilir mi eski ten rengime kavusmama ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım şuradaki yazım sorularınıza cevap verecektir =)
      https://evriminblogu.blogspot.com.tr/2017/06/lekomed-leke-giderici-ve-beyazlatc-krem.html

      bunu veya onu hangisini bulursanız deneyebilirsiniz. ancak eczane tarzı bir ürün arıyorsanız biodermanın white objective serisine göz atın derim =) sevgiler

      Sil
  25. Kizlarrr Achromin krem isteyen olursa Bulgaristan'dan getirebilirim. Super bisi�� nergiz.e@outlook.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulgaristan a gerek yok, paylaştığım linlerden dileyen herkes satın alabiliyor zaten, ülkemizde de bulunuyor =)

      Sil
    2. Fiyat öğrenebilir miyim

      Sil
    3. merhaba, ben ürünü satmadığım için güncel fiyatı hakkında bilgim yok, sitesinden bilgi alabilirsiniz aratarak, sevgiler..

      Sil
    4. mrb .. hala getirtme sansiniz varmi acaba :))

      Sil
    5. sanırım yorumları hiç okumadan soru soruyorsunuz, ben satmıyorum bu ürünü. lütfen yazıyı ve gerekirse yorumları da okuyun.. sevgiler.

      Sil
  26. Duygu hanım bende bahsettiğiniz siteden aldım 2.tüpteyim 6 ayı geçmiştir ama benim lekelerimde işe yaramadı bende acaba o sitenin ki orjınal değilmiydi diye düşünmeye başladım. ne dersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, sitesi sanırım değişti emin değilim üzerinden 3 yıl kadar geçti çünkü ancak orijinal ürünse ve son kullanma tarihi geçmemişse işe yaraması lazım, ama tabi cilt tipi,türü ya da lekelerin yoğunluk seviyesi gibi detaylar da önemli, her ürün herkeste gözle görülür etki yapmayabiliyor. ya da işe yarıyorsa bile lekelerin oluşumuna devam eden bir sorun da olabilir bünyede.. daha fazla aklıma bir şey gelmiyor ne yazık ki, dermatologa görünmenizde fayda var belki daha etkili bir ürün önerebilir. sevgiler

      Sil
  27. Pazardan 8 liraya alıyorum kazıklanmışsınız. Bulgarda da 3 leva �� (göçmenim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzüme süeceğim şeyi pazardan almaktansa kazıklanırım daha iyi =) sevgiler <3

      Sil
    2. Aynı krem canım benim bulgaristandan getiriyorlar kazıklandığını kabullenmelisin ��❤️

      Sil
    3. Ти си смотаняца ❤️

      Sil
    4. yazıda da bahsettiğim üzere, siz söylemeden de biliyordum kremin kökenini zaten. farkettiyseniz konu sağlık olunca üçün beşin hesabını yapmıyorum, kazıklanmak ya da kazıklanmamak çok önemli değil bu durumda benim için. ama sizin 'pazardan alıyorum' diye tabir ettiğiniz, benim bildiğim 'pazar' ile aynıysa neden belli sıcaklık ve koruma koşullarında korunmuş olanı almak varken pazarda satılanı alayım? bunu demek istiyorum. sonuçta cildim çok değerli değil mi=) siz istediğiniz yerden almakta özgürsünüz ancak siz dediniz diye gidip pazardan alacak değilim. herkes kendi doğrusunu uygular. saygılar ve tekrar sevgiler =)

      Sil
    5. merhaba ben bulgaristandan şanını duyduğum ZDRAVE dediğiniz her evde bulunan kremden bir sürü aldım (2-3 leva ). sürmesi biraz zor olduğundan düzenli kullanmıyorum hiç...acaba aynı şey midir? yoksa bundan mı alayım gereksiz kremlerle doldurmak istemiyorum evi

      Sil
  28. Hem uzman estetisyenim hem bulgaristanlıyım gene de sen bilirsin tatlım. Sevgiler ;) <3

    YanıtlaSil
  29. siteyi atarmisiniz tekrar rica etsem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi sitesi kapanmış sanırım, burada satılıyor : https://www.narecza.com/achromin-leke-giderici-krem

      Sil
  30. canim benim yuzumde sivilceden kalma kizarik lekeleri var gecirirmi bu krem sinirimi bozuyo kizarik izleri lutfen yardimci ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, ciltten cilde değişiyor etkileri, eğer denemek istiyorsanız alın ve küçük bir bölgesinde bir kaç gün deneyin yüzünüzün, alerji veya reaksiyon yapmazsa tüm yüzünüze tüp bitene kadar her gün kullanın nemlendirci gbi. bende işe yaramıştı ancak seveni de var sevmeyeni de, denemeden anlamak imkansız biraz. sevgiler

      Sil
  31. MERHABALAR ürünü inceliyorum bende ve sizin anlattıklarınızı okuduktan sonra denemekte fayda olduğunu gördüm.INTAGRAM HESABINI TAKİP ETMEK İSTERİM .INstRAM HESABINIZ NEDİR.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, "duygunevrimsu" olarak aratırsanız bulabilirsiniz beni, sevgiler =)

      Sil
  32. İyi günler,benim yaz ayında güneşe mağruz kalma sonucu oluşan güneş lekerim var Bahsettiğiniz ürünle Lekomed arasında kaldım Sizce hangisini almayalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ikisinden de memnun kalmıştım ancak bunu bulmak daha kolay sanırım, sevgiler.

      Sil
  33. Merhaba faydalı yorumlarınız için öncelikle teşekkürler.Bende bu kremi kullanmak istiyorum birde bunun max olanı çıkmış hangisini almalıyım acaba sabah akşam kullanmışsınız benim cildim çok lekeli gündüz mutlaka güneş koruyucu kullanıyorum sabah cildimi temizleyip bu kremi kullandıktan sonra güneş kremini kullanmak için tekrarmı temizlemeliyim üstüne sürülebiliyormu acaba sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  34. Merhaba benıö ürünümün 2 au geçti son kullanma tarihi sıkıntı olurmu?

    YanıtlaSil
  35. @duyguevrim merhaba ürünü bende kullanmak istiyorum ama bir sorum olacak üründen sonra güneşe çıkmamamız gerekiyormu ben daha evvelden expigment kullandım kış ayında kullanmamı söylemişti dr. Şimdi sen tşk 😘😘😘

    YanıtlaSil
  36. Evrim hanım kremi tam almaya karar vermiştim ancak ürünün sitesine bilgi sormak için yorum yazmıştım.ancak bir hanımefendi kremin içeriğinde paraben var diye bur mesaj attı bana kafam biraz karıştı.internette de araştırdım içeriğiyle ilgili bir bilgiye ulaşamadım. Siz ne diyosunuz bu konuda

    YanıtlaSil
  37. Canım bende kullanmaya başladım 1 hafta oldu ve yüzümde sivilceler çıktı sende de ilk başta olmuş muydu

    YanıtlaSil
  38. Yüzümde hem sivilce hemde leke,çil var kremi kullanırsam sivilcelerime yan etki yaparmı?? Cevap verirmisiniz ona göre alacağım

    YanıtlaSil
  39. Nerden temin edilebiliriz İnternetten çok alışveriş yapmıyorum ama n11 yada gittigidiyordan alan var mı güvenebilir miyiz fiyatlar çok değişiyor çünkü

    YanıtlaSil
  40. genital bölgeye cijlet kullandım ve bir gün içinde hiç abartmiyorum baya kararma oldu bildiğiniz kapkara oldu tam olarak bana bilgi verirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  41. Bende kullanıyorum ilk defa verdiğim paraya pişman olmadım kremin 17 günümdeyim silve izinde kalma lekelerimde azda olsa açılma farkettim kokusuda harika rahatsız etmiyor verdiğim para helal olsun😂

    YanıtlaSil
  42. Kremin üst tarafında 31.12.18 yazıyor bu son kullanma tarihimi yoksa üretim tarihimi bilgisi olan var mı acaba

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...