3 Mayıs 2015 Pazar

Essence Lash Princess Rimel

Herkese merhaba!
Essence'in uygun fiyatlı ve eğlenceli ambalajlara sahip ürünlerinden ilk satın aldığım bu rimel olmuştu.


İki çeşidi vardı bir bu yeşil olan bir de pembe olan. Vaatlerine göre bunu tercih etmiştim. Gerçekten bu fiyata beklediğimin üzerinde bir görünüm sağladı.

Benim kirpiklerim pek gür olmadığı gibi kısadır da. Bunu kullandığım anda sanki takma kirpik takmışım gibi dolu dolu kalın ve çok görünüyorlar. Uygulaması öyle çok zor değil. Önemli olan kurumadan ikinci katı atmak yoksa hafif topaklanma yapabiliyor.


Fırçasının şekli çok kullanışlı. Kirpikleri uzatıyor. Ambalajı o kadar tatlı ki insan 'bitince çöpe nasıl atacağım ben bunu?' diye düşünüyor. Adı gibi tam prenseslere uygun, korse bagcıklarıyla süslü bu güzel rimel artık vazgecilmezlerim arasında yer alıyor. Sabah sürdüğümde gece yatana kadar etkisi sürüyor, gün içinde tazelemeye ihtiyaç duymuyorum. Suya dayanıklı olmadığı halde suyla çok kolay çıkmıyor, ama yüz yıkama öncesinde göz makyajı temizleyicisi ile çok kolay temizliyorum. Malum rimeli hangi marka olursa olsun silmeden yatarsak sabah uyandıgımızda o korkunç görüntüyle karşılaşırız :) 


Fiyatı 14 tl gibi birşeydi tam hatırlamıyorum ama bu performansa çok komik bir rakam bence. 45-50 tl ye aldığım maskaralarda bundan gördüğüm etkiyi görmediğim için artık klasik rimellere çok para harcamamaya karar verdim. Gözlerimde herhangi bir kaşıntıya, sulanmaya, alerjik reaksiyona yol açmadı. Bir parça pamuk ve temizleme losyonu ile kolayca temizleniyor. Tüm gün etkisini yitirmeden kalıyor. Uygulaması pratik, ambalajı çok güzel. Rengi simsiyah. Fiyatı mükemmel. E daha ne olsun!? Bitince kesinlikle tekrar alırım.
Essence ürünlerine Gratis mağazalarından ve Kozmela'dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

3 yorum:

  1. Markanın kötü bir maskarası ile karşılaşmadım hiç. Çok daha pahalı ve iddialı markaları geride bırakabilecek maskaraları var Essence in

    YanıtlaSil
  2. kozmetikçim 
    kesinlikle çok iyi bir kozmetikçi

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...