12 Mayıs 2015 Salı

Pure Beauty Multi-Function BB Krem

Merhabalar :)
Son yıllarda BB ve CC kremler çok moda olmaya başladıkça, bir çok farklı marka bu işe el attı. Ben denediklerimden çoğunu bu konuda başarılı bulmadım. En son Missha'da karar kılsam da, onu bulana kadar kullandığım tek marka Pure Beauty BB oldu. 



Günlük kullanımda insan sürekli fondöten kullanmak istemiyor, iyi birşey de değil zaten mecbur kalmadıkça. Bahar ve yaz aylarında da yüzümüzde kalıp gibi durmayan, cildimize nefes aldıran BB ve CC kremlerden yana tercih yapıyoruz. 
Kore menşeili bu marka sadece Watsons'larda satılıyor. Cilt bakımında geniş bir yelpazeye sahip, benim de aydınlatıcı, leke önleyici serisini severek kullandığım bir marka. Kozmetikte Kore deyince ben o ürünü denemeden duramıyorum. Çünkü açık tenli biri olarak Asya kadınlarının her daim beyaz ve süt gibi olan tenleri hep ilgimi çekmiştir. Ayrıca güneşten korunmayı su içmek kadar hayat şartı haline getirdikleri için cilt kanserinin en düşük oranlarda olduğu ülkelerden biridir Kore. Kozmetikte de çığır açan keşifler yapan ülkelerin başında gelir. BB kremi aslında ilk bulan onlar diye biliyorum. Aslında amaç ameliyat sonrası izleri kapatmak ama bunu yaparken fondöten ağırlığını cilde yüklememekmiş. Günümüzde pek çok kişinin günlük makyajında tercih ettiği bu kremler artık çok yaygın ve ulaşılabilir fiyatlarda ülkemizde de var. Şimdi gelelim ayrıntılı Pure Beauty BB krem incelemesine.



Pure Beauty Çok Fonksiyonlu BB Krem, 30 ml'lik pembe ambalajında, Bulgar Gülü özü ve SPF 42, PA++ güneş koruması içeren bir ürün. Dermatolojik olarak test edilmiş ve Kore'de üretilmiş.


Renk seçeneği yok, tek ton. Çok esmer değilseniz ten renginiz ile uyum sağlıyor. Açık tenliler hayalet gibi görünmeden kullanabilirler. Orta seviye kapatıcılık sağlıyor ve karma/yağlı cilde sahipseniz üzerine mat görünüm elde etmek için bir kat pudra istiyor. Kuru ciltlerin yüzünde parlama yapmadan durabilir. Başka bloglarda gül koktuğunu okumuştum ancak benim burnuma hiç de öyle gülsü kokmadı. Hafif kendine has bir kokusu var.


Yüzünüzde örtülmesi gereken çok fazla kusur, çok sivilce veya kızarıklık yoksa gayet yeterli olur. 


Pembiş bir kutusu var, koruma bantlı, böylece ilk sizin açtığınızdan emin olabiliyorsunuz. Yumuşak tüpte olduğu için dibi geldiğinde kesmen veya sıkmak kolay oluyor. Marka hayvan deneyleri yapmıyor. Ürünün açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. 
Watsons'larda satılan bu bb krem çok sık indirime giriyor. Normal fiyatı da uygun ancak kampanya zamanları daha iyi oluyor. 
Uygun fiyatlı, temiz içerikli, parabensiz bir bb arayanlara tavsiyemdir.
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...