6 Mayıs 2015 Çarşamba

Wet n Wild Ultimate Brow Kit / Kaş Kiti - E963 Ash Brown

Herkese yeniden merhaba!
Son zamanlarda makyajda vurgulanmış kaşlar pek bir moda. Ben de çok seviyorum. Bu kullanımı kolay kaş kitleri çıktıgından beri kaşlarımın seyrekliğini kafaya takmaz oldum. Hatta kaşımı yanlış alsam bile minik hileler yaparak günü kurtarıyorum :) Bu bağlamda arayışa çıktığımda Wet n Wild Ultimate Brow Kit denk geldi, fiyatı da uygundu hemen aldım.


Zaten Gratis ve Watsons'larda makyaj standlarında sevilen ürünler hep çabuk bitiyor ne hikmetse ben pek denk gelemiyorum istediğim zaman.Gelelim özelliklerine. Ben bu kadarını düşünmelerini beklemiyordum ama içinden minik bir cımbız ve sürgülü aynası bile çıktı fırçanın dısında. Tam anlamıyla bir 'kit' olmuş. Küçücük, bir kredi kartından daha küçük çaplarda ve bir serçe parmak kalınlığında kutusu var. Bir tane seffaf sabitleyicisi ve biri açık biri koyu kahve olmak üzere iki tane de rengi var. Yanında gelen fırçasını ben yeterli buldum, cımbızının da ucu tam oturuyor, sağlam bir şekilde kaşınızı alıyor. Bir de alt kısmından sürgülü açılan aynası var. Küçük ama işlevsel bir set olmuş. Seyahat için de komple, minik ve yeterli olduğunu düşünüyorum. Uzun zamandır kullanıyorum, gün boyu yüzümü, gözümü yastığa ya da birinin omzuna sertce değdirip sürmezsem çıktıgını gözlemlemedim. Sabahtan akşama kadar kalıyor. Makyaj temizleyici suyla da kolayca çıkıyor. Sarışınlar açık kahve tonunu beğeneceklerdir, geri kalanlara da koyu kahve zaten olur :) Kömür karası gibi sert durmuyor. Çok bastırmadan uyguladığınız sürece doğal vurgulu bir görünüm elde edebilirsiniz.
İçerisinde karnauba mumu, hint yağı, jojoba tohumu yağı ve lavanta yağı içeriyor. Ürünün fiyatı hatırladığım kadarıyla 12-13 tl arasıydı. Wet n Wild'ın diğer ürünleri gibi bu da Çin malı. Açıldıktan sonra 2 yıl kullanım ömrü var. 
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

  1. Bu ürünü ilk aldığımda sevmiştim ama sonra sonra nedense soğudum.

    YanıtlaSil
  2. Fırçasını temizlemediğim zaman kılında biriken far ve wax tortuları uygulama zorluğu çektiriyor, öyle zamanlarda ben de biraz soğusam da temizleyince yine memnun ediyor beni:) Tabi belki siz kaş kalemi ile daha rahat edebilirsiniz, hangi üründen memnunsunuz kaşlarınız için? :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...