4 Mayıs 2015 Pazartesi

Bioderma Sebium Pore Refiner / Gözenek Küçültücü Nemlendirici Baz

Herkese Merhaba!
Bu yazımda sizlere birkaç yıldır kullandığım, bittikçe aldığım, Bioderma'nın yeşil renkteki karma ve yağlı ciltlere özel Sebium serisinden bu gözenek küçültücü kreminden bahsedeceğim.


Cildim karma ve t bölgem matlaştırıcı bir ürün uygulamazsam genelde çok parlar. Çok yakın bir arkadaşımın tavsiyesiyle tanıştığım bu ürünün gözeneklerimdeki etkisi gerçekten güzel. Ürünün vaatleri arasında cilt dengesini düzenlemek, gözeneklerin sıkılaşmasını ve daha az görünür hale gelmesini sağlamak, patentli Fluidactiv kompleksi sayesinde sebum kalitesini koruyup dengelemek, antioksidan ajanlar sayesinde de cildin doğal parlaklığını, rengini korumayı desteklemek var. Hafif ve orta akışkanlıktaki yapısı cilt tarafından kolayca emiliyor. Makyaj bazı olarak da kullanılabileceği yazıyor.




Genelde ben matlık veren kremleri özellikle makyaj altına uygulamayı tercih ederim zaten. Bioderma Sebium Pore Refiner' da bu konuda oldukça etkili. Vaatlerinin hepsini yerine getirdiğini söyleyebilirim. Sürdükten sonra elinizi yüzünüzde gezdirdiğinizde pürüzsüz bir cilt hissediyorsunuz. Hem de yumuşacık yapıyor :) İçeriğinde bir sürü faydalı bitki özü var yağlı ciltler için. Fondötenimin altına, yıkanmış toniklenmiş cildime uyguladığım zaman harika görünüyor cildim. Cilt yüzeyini düzgünleştiriyor, gözenekleri sıkılaştırıyor, matlık veriyor. Üstelik etkisi gün boyu kalıyor. Misler gibi de kokusu var. İçeriğindeki pudra sizi korkutmasın, komodejenik bir ürün değil yani gözeneklerinizi tıkamıyor tam tersine çok iyi geliyor. Günde bir veya iki kez kullanılmasının uygun olduğu yazıyor.


Ben bir kez sabahları makyaj bazı olarak kullanıyorum, gece yatarken bunu harcamak istemiyorum onun yerine başka guzel nemlendiriciler uyguluyorum. Çünkü fiyatına göre miktarı oldukça az bence. Ürünün gözümde tek eksi yanı da fiyat/miktar oranı. Fiyatı 75-80 tl arası değişebiliyor, 30 ml'lik ambalajında satılıyor. Bazı eczanelerde ve online alışveriş sitelerinde set halinde veya kampanyada denk gelirseniz çok indirimli alabilirsiniz. Ben böyle bir kampanyada Bioderma makyaj temizleme suyu ile beraber almıştım, bu ürün 45 tl ye gelmişti. Dediğim gibi sorunlu ve karma cildiniz varsa gidip bir kozmetik markasından makyaj bazı almaktansa eczacınızdan bunu istemeniz daha mantıklı. Deneyin pişman olmayacaksınız :)
Ürünü Biderma Türkiye sitesinden incelemek için buraya tıklayabilirsiniz
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...