12 Mayıs 2015 Salı

Watsons Yabanmersini Özlü Yoğurtlu Vücut Losyonu

Merhaba:)
Yabanmersini özellikle çok sevdiğim bir meyvedir. Kokusuna da bayılırım. Sadece Watsons mağazalarında bulabileceğimiz bu güzel vücut losyonu da benim uzun süredir favorim.


Yenilenmiş ambalajını da daha bir sevdim. Yoğurtlu losyonları çok seviyorum çünkü cildimi gerçekten besleyip yumuşattığını, onardığını gözlemleyebiliyorum. Üstelik 530 ml'lik pompalı lila rengi şişesinde kullanımı o kadar kolay ki anlatamam. Fiyatı 9.90 dı ben aldığımda, böyle bir ürün için inanılmaz uygun bir fiyat bence. Yaklaşık 3 aydır, banyodan sonra, epilasyondan bir süre sonra, yatarken ve sabah kalktığımda, baş ucumdan hiç eksik etmediğim bu losyonu sıklıkla kullanıyorum. Bir losyon, krem vs hastası olarak evdeki 40 ürünün arasından elim en çok buna gidiyor bu aralar.


Pratik pompalı şişesi kolay uygulama sağlıyor. Hızlı emilen yapısı ile cildim neme doyuyor ve pamuk gibi oluyor. Tam olarak orman meyveli yoğurt gibi kokuyor, aslında öyle de zaten. Çok iştah açıcı :) Yağsı yağsı bir his bırakmadığı için gün içinde sıklıkla uyguluyorum, bu benim için çok önemli. Bir de bacaklarımı eskiden olduğundan daha pürüzsüz, tek ton ve canlı gösterdiğine şahit oldum. İçeriğindeki yoğurt özleri bunu yapıyor olsa gerek çünkü yoğurdun cilde olan faydası saymakla bitmez. Farklı birkaç çeşidi daha vardı, çilekli, sütlü filan ama ben tek tek koklayıp buna vurulmuştum en çok. Yaz-kış kullanmaktan vazgeçmiyorum. Yüzüm karma cilt olmasına rağmen, vücudum aslında oldukça kuru. Hele duştaki, keseler ve sıcak su etkisinden sonra tenimi öyle bir yatıştırıyor ki anlatamam. Deneyin kendiniz görün diyebilirim. Gün boyu nemlendirme sağlıyor aslında ama ben kokusunu alabilmek ve tazelemek için sık uyguluyorum. 
Fİyat performans açısından çok karlı. Kolay kolay bitmeyecek bir ürün.
İndirim ve kampanya zamanları daha bile uygun oluyor. Hatta bazen bir alana bir bedava bile yapabiliyorlar. Meyveli olmasına rağmen iç baymıyor, böyle kokuları seviyorsanız tavsiye ederim.
Sevgiler
Evrim

1 yorum:

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...