6 Mayıs 2015 Çarşamba

Bioderma Biobonus Puanları

Herkese merhaba!Sizi bir konuda bilgilendirmek istedim :)



Aldığınız her Bioderma ürününün kutusunun arkasında minik yapışkanlı biobonus puanları yer almakta. Bunlar çok önemli çünkü yaptığınız 5 alışverişte biri tam boy ürünü bedavaya getiriyorsunuz. Şöyle ki; diyelim ki kutunun arkasında 2 puan kazandınız yazıyor, eczacınızdan isteyeceginiz Bioderma puan kartına bu puanı yapıştırıyorsunuz. 5 kez 2 puanlık ürün etiketi topladığınızda 10 puan elde etmiş oluyorsunuz ve dilediğiniz bir ürün alıyorsunuz. Aynı şekilde 3 puan veren ürünler de var, daha çok birikiyor. Ben en son Bioderma Sebium Pore Refiner (Gözenek Sıkılaştırıcı makyaj bazı) topladığım puanlarla 75 tl yerine bedavaya aldım. Bu puanları önemseyin çünkü ürünü bedava aldığınızdaki duygu paha biçilemez :)
Sevgilerimle!
Evrim

6 yorum:

  1. 10 puan toplamış olmanın sevinciyle eczaneye hediye ürünümü almaua gittim.Yaklaşık 10 eczane gezdim hepsi dilenci muamelesi yapıyor ve türlü bahanelerle ürünü vermiyor. Bir daha bioderma mı ASLA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya hay allah ben hiç öyle bir sorun yaşamadım, hep verdiler ürünümü. ama bence bu konuda bioderma turkiyeye bahsi geçen eczanelerin isimleriyle birlikte bir mail atarsanız ağızlarına tükürürler onların, size de hakkınızı verirler :(

      Sil
  2. Neden bu kadar üye olmak zor resmen müslümana gavur eziyeti

    YanıtlaSil
  3. Üye Olmak zor olduğu için puanlari da giremiyorum

    YanıtlaSil
  4. o kadar puan girdik ama aktivasyon kodunu bile alamadık ne bedavası ne ürünü yukarıda arkadaş yazmış dilenci gibi bakıyorlar eczacılar sizde yazmışsınız onların ağzına tükürürler diye şikayetimizi girmek için bile neredeyse soy ağacımızın tüm bilgilerini isteyecekler. Hani puanlarımız nereye gitti hani aktivasyon kodunu nereden alacağız hepsi yalan hikaye bedava ürünmüş komik olmayın.

    YanıtlaSil
  5. Topladigimiz puanlar eczaneler puan kartimi veriyor yardımcı olurmusunuz anlamadim

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...