15 Mayıs 2015 Cuma

Pure Beauty White & Bright Yüz Temizleme Köpüğü ve Toniği

Herkese merhaba!
Bu yazımda sizlere çok uzun zamandır kullandığım Pure Beauty White&Bright cilt aydınlatıcı temizleme köpüğü ve toniğinden bahsedeceğim.



Her cilt tipine uygun ve dermatolog onaylı, Kore menşeili bu seri, cildi aydınlatmayı, berraklaştırmayı vaat ediyor. Açık renkli tenlerde leke, kızarıklık, benek gibi oluşumlar çok kolay ortaya çıkabiliyor.
Benim 5-18 yaş arasındaki yıllarım güneşli bir ilde geçtiği için büyüdükçe güneşin yıprattığı cildim tepki vermeye başlamıştı. Birtakım kızarıklıklar, lekeler ve inanılmaz dengesiz bir yağlanma problemim vardı. Yine de durumu çok ciddi görmedim, ergenliğe filan verdim.
O zamanlar Watsons, Gratis gibi mağazalar henüz açılmamıştı ülkemizde. Yıllar sonra Ankara'ya taşındığımda bu mağazalarla tanışır tanışmaz dikkatimi raflardaki Kore malı ürünler çekmişti. İnternetten yaptığım araştırmalar doğrultusunda onların cilt beyazlatmada, aydınlatmada bir numara olduklarını öğrenmiştim. Üstelik şimdi bu görevi gören bazı ürünler bu mağazalar sayesinde ulaşılabilir fiyatlarla Türkiye'de de vardı. Bundan 3-4 yıl önce keşfettiğim Pure Beauty adlı cilt bakım markası da bunlardan biri oldu. Aslında açık tenli olsam da güneşte yaşamaktan sürekli bir bronzluk halinde olan cildimi kurtarmaya kararlıydım ve temizleme yaparken bir yandan cilt tonumu düzelten, berrak görünüm veren birşeylere ihtiyacım vardı. Böyle ürünler iki kullanımda sonuç vermeyeceğinden sabırla ve düzenli bir şekilde aylarca kullandım. 1. ayın sonunda arkadaşlarım bile yüzümdeki berraklığın farkına varmışlardı. Şimdi tam 4 yıldır bu serinin köpüğü ile toniğini kullanıyorum. Ayrıca nemlendiricisini deneyip beğenmiştim ama cildim yağlı olduğundan ve gözenek sorunum olduğundan başka bir ürün kullanıyordum. Genel olarak çoook uzun süre memnun kaldığım ve fayda sağladığını gördüğüm ürünleri değiştirme gereği duymam. 


Temizleme Köpüğü

Günde bir kez sabahları bu narin yapıda, aydınlatıcı çiçek öz suları içeren temizleme köpüğünü ve ardından aynı özlerle dolu olan toniğini kullanmaya başladığımdan beri cildim inanılmaz aydınlandı. Kendi ten rengime tekrar kavuştum. Mis gibi kokuyor, içinde bir sürü beyaz çiçeğin özü, bir sürü aydınlatıcı özelliği olan meyve ve bitkinin suyu (dut gibi) ve arbutin bulunuyor. Hiç bir gün tek bir sivilceye neden olmadı benim yüzümde. Eskiden T bölgemden yağ fışkırırken artık çok daha dengeli oldu, aşırı parlama ve yağlanmanın önüne geçti. Sabahları fındık büyüklüğünde bir miktar köpükle cildimi nazikçe dairesel hareketlerle temizliyorum, şöyle bir iki dakika kadar masaj yaptıktan sonra ılık suyla duruluyorum. Cildimi kir ve yağdan gerçekten çok başarılı arındırıyor.


Tonik

Kuruladığım cildime, bir parça pamuğa döktüğüm tonikten sürüyorum, şeffaf çiçek kokulu bu tonik, tonik diye geçse de aslında resmen serum gibi - ki daha yoğun kıvamda serumu da bulunuyor bu serinin. (İlk resimde en sağdaki bilyeli serumu bir süre daha kullandıktan sonra ayrı bir yazıda yazacağım.)
Nemlendirmeye ihtiyac duyanlar bu aşamadan sonra seriye ait gündüz veya gece kremini kullanabilirler. Misler gibi buram buram çiçek özü kokuyor bunlar resmen :) Temizleme köpüğünün içinde cildin stresini alan anti-aging formüllü minik kırmızı noktalar var ama peeling gibi sert degil, elinizi sürdükçe eriyiveriyor. Siyah noktalarım, sivilcelerim artık yok desem yeridir. Tabi bunlar için başka bakımlar da yapıyorum ama temel sebebi bu ürünün cildime çok iyi gelmesi bence. Düşünün ki fondötenlerin orta tonlarını kullanırken artık en açık 'ivory' renkerinden başkası bana koyu geliyor. Koreliler yine yapmışlar diyorum ve tebrik ediyorum. 
Ambalajlara gelince, bu seri inci beyazı renginde, temizleme köpüğü tüpte, toniği ise çok şık ve pratik pompalı şişesinde. Çok da sağlam bir pompalı şişe olduğundan bittiğinde başka şeyler için de kullanabilirsiniz. Ben birçok markaya artık tonlarca para vermekten çok sıkılmışken buldum ve çok memnunum Pure Beauty'den. Zaten BB ve CC kremlerini de kullanıyorum. (Ama tabi burada ciddi problemleri olan ciltlerden bahsedecek olursak önce doktora danışmalarını öneririm her zaman.) Ayrıca markaya ait anti-aging, yoğun nemlendirme, kırışıklık giderici vs özelliği olan başka serileri de var. İhtiyaç ve yaşa göre seçenek çok. Paraben, alkol ve lanolin içermiyorlar. Sadece Watsons'ta bulabileceğiniz bu güzel markanın fiyatları da oldukça uygun. Sıklıkla da indirime girdiğini söyleyebilirim. Ben köpükle toniği bir arada 35 tl' ye almıştım indirimden. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, biraz uzun oldu ama detaylı anlatmak istediğim bir üründü. Okuduğunuz için teşekkürler :)
Sevgiler
Evrim

45 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş tesekkurler canim bu arada blogumun ilk çekilişi başladı seni de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle yazın çok guzel olmus :) Merak ettiğim şey ise bu markaya ait ürünlerin bir yaş sınırlaması var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, begenmenize sevindim :) bu markanin bildigim kadariyla 4 tane farkli serisi var. Hepsinin amaci farklı. Beyaz seri aydinlatici, acik mavi seri kuru ciltler icin, kirmizi ve sari olan seriler de anti aging ve olgun ciltler icin. Beyaz olan bu serinin hic bir yas sinirlamasi yok. Her cilt tipi kullanabiliyor. Yas siniri olan sadece sari olan diye biliyorum. Umarim yardimci olabilmisimdir :) sevgiler

      Sil
  3. Merhaba. Ben yıllardır sabun kullanıyorum artık jellere geçmek istiyorum bu Bahsettiğiniz yüz temizleme köpüğünü hergün sabun gibi jel gibi Yüzümü temizlemek için kullanabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. evet tabiki zaten günlük kullanım için olan bir köpük bu. kremsi dokuda cilde zarar vermeden temizliyor. ayrıca cilt tipiniz ne olursa olsun çok uzun süreyli sabun kullanımını kesinlikle tavsiye etmiyorum. cildinizin yağ dengesini bozabilir. Bu jeli her cilt tipi kullanabiliyor, zaten amacı leke açıp daha beyaz bir görüntü sağlamak :) sevgiler

      Sil
  4. Teşekkür ederim zaten Böyle KOreli markaları hiç kullanmadım, çok merak ediyordum, KOre dizilerindeki sağlıklı ciltlerinden dolayı :)

    Acaba Pure beautyden başka KOre ürünleri var mıdır watsons veya başka yerlerde?
    Baktım ama bulamadım sadece Pure beauty aldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda en bilindik ve en çok kullanılan sadece bu marka var piaysada kolay bulabieceğiniz. elbette sayısız kore markası var ancak ülkemize gelip pazarını oturtmuş olan benim bildiğim sadece bu var. zamanla gelişir diye düşnüyorum. Zaten bilmediğiniz şeyleri de sırf kore malı diye kullanmayın, onların bile taklidi olabiliyor :)

      Sil
  5. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba gündüzleri tonikten sonra makyajımızı yapsak sorun olur mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hayır olmaz, zaten toniklerin bir diğer amacı da cildi makyaj öncesi hazırlamaktır :)

      Sil
  7. Merhaba. 21 yaşımdayım Ben bu kremden aldım ve bu markanın antıoxıdant kremini aldım.Tonik olarak başka markanınkini kullanıyorum sorun olur mu ? Başka sorum ise bu kremi kullanınca sivilcelerim daha artmaya başladı bunun nedenini öğrenebilir miyim ? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. öncelikle 'bu krem' diye bahsettiğiniz şey nedir ben anlayamadım. yazıdaki iki üründen biri temizleyici diğeri tonik. krem olarak belli ki cildinize uygun olmayan bir şey seçmişsiniz. önce cilt tipinizi doğru bildiğinizden ve cildinizi tanıdığınızdan emin olun. her marka herkese iyi gelmeyebilir. ama sivilcelerin sebebi başka bir şey de olabilir, belki kreme bağlamanız yanlıştır, aynı anda kullandığınız başka bir ürün veya dönemsel kaynaklı olabilir. her durumda size iyi gelmeyen şeyi kullanmamanızı öneririm. baska marka tonik kullanmanız bu seriyi kullanmanıza engel olmaz ancak o toniğin de ne olduğu çok önemli tabi. eğer içerik olarak temiz değilse bu seri nispeten daha temiz olduğu için uyumsuzluk olmuş olabilir veya sizde sivilceye neden olan belki de toniktir. yani bu kadar az bilgiyle ne kadar doğru yorum yapabilirim bilemiyorum. en iyisi cildiyeye başvurmanız olur :) sevgiler

      Sil
  8. Merhaba Ben sadece tonigini aldim köpüğünden haberim yoktu sadece tomigini kullansam simdilik ise yara mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. bu tarz ürünleri mümkün olduğunca set halinde kullanmanız daha kısa surede sonuc almanızı sağlayacaktır fakat tek basına da faydası olur tabii ki :)

      Sil
  9. Missha da tavsiye ederim, pure baeuty White and Bright serisini 2 hafta önce aldım. Şimdiye kadar bi problem olmadı. Kore menşeili ürünler her zaman tercihimdir. Yazı için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. evet ben de hep aydınlatıcı içeriğe sahip kore ürünlerini kullanıyorum çok severek. missha yı yıllar önce daha türkiyede yokken yurtdışından alıp kullanıyordum o da çok güzeldi ama pb daha uygun fiyatlı bu konuda hem de aynı sonucu veriyorlar hemen hemen :)

      Sil
  10. bunu bende kullanıyorum, bir ay oldu, sadece temizleme köpüğünü kullanıyorum. Dün eşim yüzün bembeyaz hasta mısın dedi :)))))) O kadar açtı cildin rengini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ilk kullandığımda ilk bir ayda farkı görmüştüm :) şimdi yıllardır kullanır oldum

      Sil
  11. Ben de püre beauty'nin ürünlerini geel olarak beğenip kullanıyorum özellikle de yüz peelingi ve nar özlü toniğini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel =) nar serisi de çok başarılı hepsini denemedim ama makyaj temizleme yağını çok seviyorum nar serisinin =) sevgiler

      Sil
  12. Ben de kullanmaya basladim 1 ay olacak. Ama ben sizin gibi 2 dk masaj yapmadım. Ve yaglanma olmaya basladi bu yuzden mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlanmanın masaj yapıp yapmamakla ilgisi olmaz asla, belki cildinize, size iyi gelmemiştir, belki de o dönem kullandığınız ya da yediğiniz bir şey yağlanmaya sebep olmuştur. bu kadar az bilgiyle varsayım yapmam çok zor. ama sadece ürünü kullandığınızda artıyorsa o zaman kullanmayın =) sevgiler

      Sil
  13. merhaba bende bunun köpügünü kullandım sivilce yaptı ne yapailirm

    YanıtlaSil
  14. Pure Bauty'nin ürünlerini çok başarılı buluyorum özellikle toniklerini

    YanıtlaSil
  15. Sizce hangi vilt tipi kullansbilir bu ürünlri??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu seri tüm cilt tiplerine uygun, özellikle lekeli ciltleri hedef alıyor.

      Sil
  16. Merhaba,yaşım 16.Bazı nedenlerden dolayı(güneşte fazla kalmak gibi) nedenlerden dolayı normal renginden daha da koyulaştı.Eğer bu seriyi kullansam bu sıkıntım gider mi?Ve en önemlisi yaşım için uygun mu?Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. ürün eğer cilt rengi açma veya leke giderme ihtiyacınızdan dolayı çok uygundur diye düşünüyorum. cilt temizliğine ergenlikte de dikkat edilmeli, zaten ürünün yaş sınırı yok, sabah ve gece günde iki kere olmak üzere temizleme tonikleme ve nemlendirme olarak bu seriyi kullanabilrisiniz.

      Sil
    2. Cevap verdiğiniz için gerçekten teşekkür ederim.Şey,ben o zaman almaya falan gideyim ��

      Sil
    3. rica ederim =) watsons mağazalarında bulabilrisiniz, sıklıkla indirime de giriyor =) sevgiler

      Sil
  17. Gençleştirme ve cildi nemlendirmeye yarayan bir ürünü var mı?
    Birde her ürün illa ki cildi beyazlatıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bu markanın kırmızı renkli serisi anti-aging, mavi renkli serisi de kuru nemlendirmeye yönelik ürünleri olan seriler. her ürünü beyazlatma yapmıyor sadece bu yazıda bahsettiğim o özellikte olanı. sevgiler

      Sil
  18. Serumu hakkında bi fikriniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, kullanmadım ancak sriyi komple kullanmak daha iyi sonuç veriyor, serumu da nemlendirici öncesinde az miktarda ve tampın hareketlerle uygulayarak düzenli kullanımda sonuç alırsınız diye düşünüyorum. bu tarz ürünler tek başına işe yaramıyor pek. sevgiler

      Sil
  19. Merhaba toniği kullanınca durulamaya gerek var mı? Ben aldım kullandım ama durulamadım. Bir şey olur mu? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, tonik zaten temizleme sonrası yüzü nemlendiriciye hazırlama amaçlı kısım cilt bakımında, durulamanıza gerek yok =)

      Sil
  20. Merhaba benimde cilt tipim karma ve T bölgemde yağlanma var bu ürünü almak istiyorum ama yüzümde aşırı bir beyazlatmasından korkuyorum sizce almalı mıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, ürünün ani ve aşırı beyazlatma gibi bir özelliği yok zaten ama eğer t bölgenizdeki yağı dengelemek ya da cildiniz için bakıma yönelik bir ürün arıyorsanız başka bir ürün kullanmanızı tavsiye ederim. yani leke açma, cilt tonu aydınlatma tarzı bir isteğiniz yoksa bunu boşa kullanmayın. sevgiler =)

      Sil
  21. Merhaba benim cilt tipim karma ve T bölgemde yağlanma var. Hem bu yağı dengelemek hem de cildime bakım yapmak amacıyla bir krem/serum kullanmak istiyorum. Tavsiye edeceğiniz bir krem var mı? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. Peki bunun kulanımı nasil acil cevap verir misinz şuan ürün elimde :)

    YanıtlaSil
  23. Cildim sivilceli ve kızarık.tek renk olamsı için kullansam olur mu

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...