21 Mayıs 2015 Perşembe

Avon Fleur Parfüm ve Vücut Losyonu

Yaz geliyor ve şıkır şıkır parfümler çantalarımızda yerini almaya başlıyor. İşte size yaz için önerebileceğim bir parfüm daha, Avon Fleur.


Üstelik kampanya ile geçen ay aynı kokuda olan vücut losyonuyla almıştım. Parfümlerin vücut losyonlarını kullanmak, kokularının kalıcılıklarını arttırıyor ve misler gibi kokmanızı sağlıyor. Ben bu kokuya bayıldım! Hiç hiç baymıyor. Rengarenk ve cıvıl cıvıl, capcanlı bir parfüm. Aynı zamanda kadınsı, seksi ve eğlenceli bence.


50 ml'lik şişe tasarımına hayran kaldım, renkleri ve şekli çok güzel olmuş. Bir de şişenin kapağında takılı minik bir çiçek aksesuarı ile geliyor bu parfüm. Aksesuarı istediğiniz şekilde ister toka ister yüzük ister başka bir şey için kullanabiliyorsunuz. Ben şimdilik şişemi süslemesini tercih ettim. 
Parfümün notalarında Bulgar gülü yaprakları, çarkıfelek meyvesi ve mavi süsen bulunmakta.


Uyumları gerçekten güzel olmuş. Kalıcılık konusunda sabahtan akşama kadar aynı yoğunlukta kalmadığını söyleyebilirim ama oldukça yumuşak güzel bir hal alıyor saatler geçtikçe. Zaten çoğumuz kalıcılığına bakmaksızın gün içinde fıs fıs parfüm tazelemekten geri kalmıyoruzdur eminim :)


Losyonuna gelince, en az parfümü kadar yoğun ve aynı güzellikte kokusu var, nemlendirmesini de çok başarılı buldum. Yağlı bir his bırakmıyor, parfümün kokusunu kalıcılaştırıyor, tüm vücuda uygulanabiliyor. Pratik kapaklı yumuşak tüpte ambalajı var ve 150 ml. Genel olarak çiçeksi ve meyveli bir koku ama eşine çok sık rastlamayacağınız bir yaz kokusu olmuş. Başarılı buldum ve enerjik, canlı kokular arayanlara tavsiye ederim :)
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...