19 Mayıs 2015 Salı

Essence 24 Saat Etkili Koruyucu El Balmı

Merhaba!
Essence'in bu yeni el balmı serisinin her biri ayrı leziz kokuyor. Ben Rossmann'da denk geldim. Bayıldım valla çok zor seçtim ama en sonunda 'vanilya-tarçın' olanını kaptım :)


Yanılmıyorsam 3 çeşidi vardı hepsi ayrı iştah açıcıydı. Fiyatı da çok uygundu 5 tl nin altına aldım. Gerçi ambalajı büyük olsa da içeriği 100 ml, yine de fiyatı iyi bence. Gelelim nemlendirmesine. Üzerinde kuru eller için gün boyu yoğun nemlendirme yaptığı yazıyor. Hepsinin içinde fiks hindistancevizi yağı ve shea butter bulunuyor. En güzel yanı sürdükten sonra yağsı bir his bırakmadan çabucak emilmesi.



Ben özellikle manikürden sonra nemlendirmeye ihtiyaç duyan tırnak ve el bakımı için çok uygun buldum. Hoş bir yapısı var. Ambalaja gelirsek, görüntüsü çok sevimli, ancak bence 100 ml'lik bir el kremi için bu kadar çok plastik harcanmış olması biraz üzücü :/ 
Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var ve Polonya üretimi olan bu krem hem uygun fiyatlı hem de performansını oldukça beğendim. Gün içinde ellerimi çok sık yıkadığım için 24 saat nemlendirip nemlendirmediğini henüz çözemedim ama zaten kim eline kremi sürdükten sonra 24 saat yıkamadan durur ki!?
İçeriğinde paraben türevleri var. Ama sanırım nemlendirici drugstore ürünlerinde bu olmadan olmuyor.
Essence'in serileri dönem dönem yenilense de her yıl bir kez aynı ürünleri raflarda görüyorum genellikle. Bu mis kokulu el kremlerini görürseniz şans verin derim, gerçekten çok tatlılar!
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...