26 Mayıs 2015 Salı

I Love Coconut&Cream ve I Love Strawberries&Milkshake El Kremleri

Herkese yeniden merhaba :)
Watsons'ta satılan 'I Love...' serilerinin hepsi birbirinden güzel, iştah açıcı kokuyor.


Benim hem el hem de vücut kremlerinde vazgeçemediğim kokulardan biri hindistan cevizidir. I Love Coconut&Cream El Kremi, hindistancevizinin ta kendisi diyebilirim. Seriyi komple kullanmıyorum ama el kremini bayılarak sürüyorum. Hindistancevizi ile krema karışımı bir kokuya sahip olan bu el kremi her sürdüğümde tropik adaların sahillerine götürüyor beni. Nemlendirmesi çok iyi üstelik yağlı his bırakmayanlardan. İlk sürdüğünüzde hemen emilmeyecek gibi dursa da birkaç saniye içinde çok güzel emiliyor ve istenilen sonucu veriyor. Kokusu ve nemlendirmesi uzun süre kalıcı. Fiyatı indirimsizken 8 tl'nin altında, indirimde daha da uyguna bulabilirsiniz.
Gelelim I Love Strawberries&Milkshake, çilekli milkshakeli el kremine. Bu da markanın diğer enfes kokulu serisi. Alabildiğine çilek kokusu insanın sürerken iştahını açıyor. Gerçek çilekten bile daha tatlı bir kokusu var :) Bunun içinde de besleyici olma özelliği ile bilinen hindistancevizi yağı ve shea yağı var. Ama sadece çilekli süt kokuyor. Nemlendirmesi yine mükemmel ve uzun süreli. Bu da diğeri gibi yağlı his bırakmıyor. Dondurma gibi birşey :D
İki el kremi de 75 ml'lik tüp ambalajlarında satılıyor. Biri beyaz diğeri pembe, kalpli, şirin yazı karakterleriyle rafta hemen dikkat çekiyor. Üretim yerleri İngiltere. Açıldıktan sonraki raf ömrü 1 yıl.
Watsons'larda bulaiblirsiniz, sık sık indirime de giriyor. Diğer çeşitleri de muhteşem kokuyor.
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...