11 Mayıs 2015 Pazartesi

Éeose Sağlıklı Uzamayan Saçlar İçin Şampuan

Merhaba!
Size 'Éeose Sağlıklı Uzamayan Saçlar İçin Şampuan' dan bahsetmek istiyorum. Saçlarım aslında normal hızda uzuyor fakat sağlıklı olmadıkları çok açık.



Dibinden uzasa bile ucundan kırıldığı için 2 ileri 5 geri bir durum oluyor :) Bu şampuan Bim'e gelmişti, orada gördüm. Daha önce aynı markanın kaş ve kirpik bakım yağının çok methedildiğini duymuştum o yüzden bunu alıp denemeye karar verdim.
300 ml'lik şişede fiyatı 9.90'dı. Tüm saç tipleri için olduğu belirtiliyor. Alalı 3 hafta oldu, yaklaşık 6-7 kez kullanma şansım oldu. Saç kremi de vardı ama benim çok severek kullandığım saç kremim olduğu için almadım. Şampuana gelince diğer benzer nitelikteki ürünler gibi, bitki bitki, otsu otsu kokacağını düşünmüştüm ancak kokusu gerçekten dikkatimi çekti. Güzel ve kalıcı bir kokusu var. Uygulaması kolay, saçı sert sert temizlemiyor, güzel köpürüyor ve zarar vermeden temizliyor. Saçlarımı boyatalı 4 hafta olduğundan henüz diplerinin bu kadar uzamasını beklemiyordum ama normalde 1 cm uzuyorsa 4 haftada, şampuan kaynaklı mıdır bilemedim dip boyam 2 cm'e yakın uzadı arkadaşlar. Ayrıca her banyoda iki kez Eeose ile şampuanladıktan sonra kremledim. Havluyla nemini alıp önceki yazımda anlattıgım argan yağımı sürdüm. Haftada iki kez de yaş maya maskesi yapıyorum saçıma. Bütün bunlar birleşince saçlarımın güçlendiğini ve nem depolayıp o çıtır çıtır kuru halinin gittiğini gözlemledim. Şampuandan önce bu kadar hızlı uzamıyordu saçım aynı rutini uyguladığım halde. Ama bu ay dip boyam erken geldi normalde bir buçuk ayda bir boyatıyorum çünkü. Ürünün vaatleri arasında saçı sağlıklı uzatmak, dökülmesini önlemek ve saça enerji vermek var. Bence bu özellikleri yerine getiriyor çünkü çok yıpranmış saçlarda gelişen farkı hemen algılıyorsunuz. Daha önce denediğim bitki şampuanları gibi saçlarımı kazık gibi de yapmadı. Kutunun üzerinde yazana göre içeriğinde adaçayı ve lavanta yağı da bulunan PHYTOCOMPLEX, saça yoğun bir bakım yapıyormuş. GP4G yani tuzlu su karidesinin ekstresinden elde edilen aktif maddenin saçlardaki etkisi dökülmesini engellemekmiş. PEPTİDE COMPLEX ise 'lipo-oligopeptide' lerden oluşan çok özel bir peptidmiş, ürünün asıl aktif maddesi olarak kaş ve kirpik bakım yağında da bulunuyormuş. Bu üç madde bir araya gelince saçın kaybettiği yapıtaşlarını geri kazandırarak dayanıklılık sağlıyormuş. Denedim, memnun kaldım, tabi şişe henüz bitmedi. Ama daha yarısında böyle sonuç almaya başladıysam, bittiğinde memnun kalırım diye düşünüyorum. Şimdilik izlenimlerim böyle, sizin de yavaş uzayan saçlarınız varsa bu ürüne şans verebilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...