26 Mayıs 2015 Salı

Oriflame Elmalı Tarçınlı El Kremi Ve El Sabunu

Yeniden merhaba:) 
Başka bir el kremi yazısıyla karşınızdayım. Bu ay bir Oriflame temsilcisi olarak indirimlerin hepsinden yararlandım ve kardan çok zarar yaptığımı itiraf edeyim:) Seçtiklerimden biri bu güzel kokulu elmalı tarçınlı el kremi ve onunla aynı kokuda olan el sabunu.


Elmalı kurabiyeyi çok seven biri olarak ve biraz da ambalajına bayılarak aldığım bu el kremi 75 ml'lik tüpte satılıyor. Sabun da 74 gr'lık paketinde. Yılbaşını hatırlatan kırmızılı yaldızlı görünümleri çok hoş duruyor. 

Önce sabundan bahsedeyim. Sabun kıpkırmızı renkte, elma şeklinde avuç büyüklüğünde, çok büyük değil ama çok mis tarçın elma kokuyor.


Güzel köpürüyor, iyi temizliyor. Bence çocuklara filan çok iyi hediye olabilir, ilgilerini çekebilir.


İndirimde 2.90 tl'ye almıştım.
El kremi de aynı şekilde çok yoğun olmayan tarçın ve elma kokusuyla elleri yumuşacık yapıyor.


Nemlendirme süresi kuru eller için orta seviye diyebilirim. Çabuk emilen, yağsı his bırakmayan bir el kremi. Sürünce elleri pürüzsüz yapıyor, pamuk gibi oluyor. Tırnak etlerini de iyi diyebileceğim ölçüde yumuşatıyor. Normal fiyatı 8.90 tl olan bu el kremini indirimde 4,90 tl ye almıştım. Bu set zaman zaman satışta oluyor ve bana göre çok güzel, kullanışlı bir yılbaşı hediyesi olacak türde. Hem kırmızı yaldızlı ambalajı hem de kurabiye gibi tarçınlı kokusu yüzünden.
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...