4 Mayıs 2015 Pazartesi

Essence Ojeler



Merhabalaaaar! 
Yaz galiba gerçekten geliyor. Ankara'da bundan umudu kesmiş olsam da yavaş yavaş pencereyi her açtığımda burnuma dolan çiçek kokusu bana ümit veriyor :)

Yaz diyince akla rengarenk havalı uçuşan elbiseler, etekler, mini mini şortlar, sandaletler, bikiniler geliyor. E tabi yazın hava çoğu yerde çok sıcak ve çok nemli olduğundan, sık sık denize havuza veya duşa girdiğimizden dolayı belki rahatça takıp takıştıramıyoruz. Bu yüzden en büyük aksesuarlarımız saçımız, dudaklarımız ve tırnaklarımız oluyor.
Bakımlı tırnaklar bence her mevsim şart ve her kadının zarafet göstergesi diye düşünüyorum. Benim de bir sepet dolusu ojem vardı, sevdiğim her rengi alır, her yeni çıkan ojeyi denemek isterdim. Ama artık akıllandım uslandım. Sürümü kolay, kolay kuruyan ve tırnağımı ten rengimle uyum içinde gösteren renkleri tercih etmeye başladım. Mesela neon renklerden çok hoşlanan biri değilim. Daha doğrusu yıllar içinde tarzım oturdukça bunu anladım. Ten rengim açık olduğu için ellerimi aydınlık, berrak gösteren renkleri sevmeye başladım. Ve böylece sepet sepet ojeden kurtuldum, sezon modası değişen renkler hariç, kafamda en çok kullandığım olmazsa olmaz renklerimi sabitledim. Tabiki özellikle kış aylarında kıyafetlerimle yakıştırdığım başka renkler de kullandığım oluyor. Gelelim kolay sürülen, rengi tırnaktan iki gün sonra soyulmayan, fırçası kalın olup da sürmeyi kolaylaştıran ve bütün bunların üstüne uygun fiyatlı olan Essence ojelerine. Gratis sayesinde Essence ülkemize girdiğinden beri oje sürmeyi daha çok sever oldum. 


Essence ojelerin sürümü fırça genişlikleri sayesinde oldukça kolay. Neredeyse tek dokunuşta bütün tırnağınıza sürebiliyorsunuz. Bu acelesi olanlar için artı bir özellik çünkü tırnağın kıyısıyla köşesiyle uğraşırken dakikalar uçup gidiyor. 
Kuruma süreleri normal, çok uzun sürmüyor. Kalıcılıkları fiyatlarına göre oldukça başarılı, ertesi güne soyulan ojelerden değiller. Renk skalası inanılmaz geniş, çoğu zaman raflarda hep aynı renkleri görsek de aslında çok fazla çeşidi var ve geldiği anda tükeniyor. Fiyatları 2.50 ile 3.60 arası bişeylerdi sanırım. Uygun yani. Gratis mağazalarında Essence raflarında bulabiliyorsunuz. 
Benim sahip olduğum renkler bu şekilde.
Siz Essence ojeleri seviyor musunuz? Favori renkleriniz neler? Yorum bırakırsanız sevinirim.
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

  1. Essence ojelerin en sevdiğim yanı fırça yapısı benim de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen geniş yapılı fırçaları çok seviyorum. fiyatı da uygun olunca daha ne olsun =)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...