18 Mayıs 2015 Pazartesi

Essence PureSkin Siyah Nokta Karşıtı Kompakt Pudra - Anti Spot Compact Powder - 01 Beige

Herkese merhaba!
Önceki yazılarımın birinde size Essence PureSkin siyah nokta ve sivilce karşıtı toniği tanıtmıştım.


Bu da aynı serinin pudrası. İçeriğinde yine sivilce ve siyah nokta görünümünü özleyen 'Clearderm Complex' bulunmakta ve antibakteriyel özelliğe sahip. Transparan görünümdeki pudrayı 3 haftadır hergün makyajımda mat bitiriş sağlamak için kullanıyorum. Malum cildim de karma, BB krem, fondöten kullandığım günler pudra sürmezsem olmuyor. Ancak daha önce kullandığım purdalara göre kapatıcılığı biraz hafif. Zaten amaç gözenekleri tıkamadan mat ve pürüzsüz bir görüntü elde etme ve bunu yaparken siyah nokta ve sivilce oluşumunun önüne geçmek. E tabi bunları sağlarken kapatıcılıktan ödün vermesi normal geldi bana.


Başarısız bir ürün değil, yüzünde matlık isteyenler ama sağlıklı günlük hafif bir pudra kullanmayı tercih edenler için ideal olabilir bence. Kalıp gibi durmuyor kesinlikle, hatta varla yok arası . Fırça ile uygularsanız daha yok gibi, pudra süngeri ile uygularsanız biraz daha etkili oluyor. Bendeki rengi 01 beige. Ama dediğim gibi çok rengini veren bir pudra değil. Kalıcılığı konusunda tam puan veremem şayet sabah yüzüme sürdüğümde yaklaşık 2-3 saat sonra matlık vermesi için tekrar uygulamam gerekiyor.
Aslında uzun süre matlık vaat eden bir ürün değil, o yüzden bu da çok normal. Ama gözenekleri tıkamadan hafifçe örtmesini beğendim diyebilirim. Ayrıca uygulamadan sonra transparan olması da iyi çünkü tam da yaz gelirken hayalet gibi dolaşmak istemem doğrusu :) 


Essence Pure Skin serisini ben genel olarak beğeniyorum, bu pudrayı da yüzünde çok siyah noktası olan, sivilcesi olan, makyaj malzemelerini sürdükçe bu sorunlarda artış yaşayan kişilere önerebilirim. Çünkü serideki tonik ve pudrayı birarada kullanmaya başladığımdan beri siyah noktam zaten yok, sivilceleri de belirgin hale gelmeden büyük oranda engelliyor. Zaten içerdiği 'ClearDerm Complex' dermatologlar tarafından etkinliği kanıtlanmış bir komplex. Bu havalarda daha hafif, yüzünüzde çamur gibi iz yapmayan uygun fiyatlı bir pudra arıyorsanız bir göz atın derim :)
Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

  1. kesinlikle! ben bunu kullanmaya başladığımdan beri artık siyah nokta bantlarını kullanmıyorum. yüzümde tek bir siyah nokta oluşmuyor :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...