8 Mayıs 2015 Cuma

H&M Body Splash Melon Love / Kavunlu Vücut Spreyi

Merhabalar!
Geçen hafta H&M'e gittim, birkaç elbise aldım yaz için sonra bir de baktım bütün makyaj-kozmetik ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası yapmışlar. Daha önce hiç denk gelmemiştim.


Çok sevindim ama çok çeşit kalmamıştı, resmen herşey kapışılmıştı. Ben de aralarından ne zamandır denemek istediğim vücut spreylerini aldım. Tanesi 5 tl idi. 3 tane alıp 2 ödemiş oldum. Şişesi plastik ama pembe rengi ve toparlak şekli onu çok dekoratif yapıyor. Çok şirin bir ambalajı var. Hani böyle yazın gittiğiniz tatillerde tam bavulunuza atmak isteyeceğiniz türden de bir kokusu var. Kavun yani, tatlış tatlış, hafif hafif kokuyor.



İnsanın iştahını açıyor valla sıkar sıkmaz canım kavun istedi :) İki tanesini kendim kullanmayı düşünüyorum birini de Instagram üzerinden yapacağım çekilişlerde kullanacağım. Duştan sonra üzerime püskürtüyorum böyle birkaç fıs, çok hoş kokuyor. Gün boyu kalıcı değil hatta iki saat sonra kalmıyor ama zaten bunun amacı bence bu. Vücut spreyleri sıcakta parfümü ağır bulanlar için satılan şeyler olsa gerek. Hem sprey olarak serinletici hem de hafif ama güzel kokular sağlayan. H&M'nin diğer kokularını da bir bulabilirsem göz atacağım. 


100 ml'lik sprey şişesinde açıldıktan sonra 1 yıl ömrü var. İçeriği bana kalırsa kötü o yüzden belki de tene değil de kıyafete sıkmak daha mantıklı olabilir.
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...