6 Mayıs 2015 Çarşamba

Cettua Yağ Kontrol Mendilleri

Herkese selamlar!
Yağlı ve karma ciltlerin en büyük sorunu olan T bölgesi parlaması gerçekten çok can sıkıcı bir durum olabiliyor. Doğru ürünler ile bu bölgenin sebumunu dengelemek dışında da gün içinde yağ ürettiğinde anlık pratik çözümler bulmak mümkün.


Cettua yağ kontrol mendilleri Kore üretimi olan, benzerlerinin aslında uzun yıllardır Asya'da kullanıldığı, mükemmel bir buluş. Bütün çığır açan kozmetik ve cilt bakım ürünlerinde olduğu gibi adamlar yapmış dedirtiyor.
Aslında mendil diye geçse de daha çok parşömen kağıdı gibi incecik yarı şeffaf kağıtlar bunlar.


Yanlış hatırlamıyorsam 2.50-3 tl ye Gratis'ten almıştım. Paket içeriğinde 50 adet bulunuyor. Karma ve yağlı ciltte oluşan, pudra kullanılsa bile bir süre sonra yeniden ortaya çıkan fazla yağ ve parlamayı kontrol altına almak amaçlanmış. Kullanımı çok pratik, nüfus cuzdanı kadar boyu var, incecik kutuda, ben cüzdanımın bir gözünde taşıyorum, yanımdan hiç ayırmıyorum. Gün içinde cildim parlama yaptığı zaman daha çok pudra ile gözeneklerimi tıkamak yerine aynaya bile gereksinim duymadan bir adet kağıtla yüzümdeki fazla yağı emdiriyorum ve cildim yeniden mat görünümüne kavuşuyor. Gün sonuna kadar rahatlıkla idare ettiğini söyleyebilirim.


Cildinize hafif bastırarak, tampon hareketlerle kullanıyorsunuz. Zaten bu kağıtlar yağ emici özelliği olan bitki ve ağaçlardan elde edildiği için amacına tam hizmet ediyor. 


Kore malı, bozulma yaşamadan uzun yıllar saklanabiliyor. Keten ipliği içeren doğal kağıt hamurundan üretilmiş.
Siz de parlamadan şikayetçi iseniz ve sürekli sürekli pudra basmak istemiyorsanız yüzünüze, ben şiddetle tavsiye ediyorum, çok kullanışlılar.
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...