8 Mayıs 2015 Cuma

Oriflame Nature Secrets Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin Buğday ve Hindistan Cevizi Özlü Şampuan ile Saçkremi

Herkese yeniden merhaba.
Bu yazımda sizlere onarıcı niteliğini gördüğüm, gerçekten memnun kaldığım Oriflame'in bu şampuan&saç kremi ikilisinden bahsetmek istiyorum.


Benim saçlarım sürekli oynamaya, değiştirmeye, renkten renge sokmaya pek meraklı olduğum için pek çabuk yıpranıyor, kuruyor ve sürekli bir bakım yapmam, nem takviyesi uygulamam gerekiyor. Eminim sizlerden de saçının sağlığından memnun olanınız azdır çünkü malum süslüyüz, meraklıyız ve en büyük aksesuarlarımız aslında saçlarımız. Oynayıp duruyoruz :) Ben galiba marketlerde satılan her marka şampuan ve saç kremini denemişimdir bunca yıldır. Hatta pahalı kuaför markalarına da bir ton para saymışımdır. Ama saçlarımda ciddi anlamda anında ve sürekli bir yumuşama pek de olmamıştır. Kullandığım ürünler ya hep o anlık ya da kısa sürelik tatmin sağlamışlardır. Tabi burda saç maskelerinden ya da bakım yağlarından bahsetmiyorum. Sadece şampuan-saç kremi karşılaştırması yapıyorum. 
Gelelim Oriflame'in bence en güzel saç ürünlerinden ikisine. Öncelikle hindistan cevizi yağı ile buğday özünün birleşimi, çok faydalı yapıtaşları demek saç ve cilt için. Bu yüzden yıpranmış saçlara en iyi gelen şeylerden ikisi bunlar. Bu kadar uygun fiyata saçlarımı neredeyse eski sağlığına kavuşturup yumuşacık yaptığı için. Serinin şampuanı benim saçımda biraz sertlik yaptı, yıkarken fazla sert geldi ama belki benim saçımdaki boyadan ve yıpranmışlıktan kaynaklıdır bilemiyorum, sonuçta güzel köpürüyor, temizliyor. Ama saç kremi gerçekten misler gibi kokuyor ve ciddi anlamda saçı yumuşatıp nem sağlıyor. Kalıcı kokusu saçımı tekrar yıkayana kadar kalıyor. Ne zaman indirime girse kendime hemen 3-5 tane sipariş veriyorum. Çok severek kullanıyorum. Saçımı hiç ağırlaştırmıyor, uçlarını yumuşatarak diplerini besliyor, hissediyorum. Şampuan hayatımın ürünü olmadı ama saç kremini benim gibi yıpranmış saçınız varsa şiddetle öneriyorum. 
Siz sevdiğiniz başka bir şampuanla bu saç kremini birlikte kulanabilirsiniz. Nitekim benim öyle kullandığım çok oldu. 
Şampuan 400 ml, saç kremi ise 150 ml lik ambalajlarında satılıyor. Şampuan akışkan, beyazımsı şeffaf renkte, saç kremi ise oldukça yoğun, beyaz renkte. İkisi de mükemmel hindistancevizi kokuyor. İçlerindeki buğday saça ışıltı verirken sağlıklı uzamasını da sağlıyor, besliyor. 
İkisininde açıldıktan sonra 1 yıl kullanım ömrü var. Şampuanın içeriği nispeten temizken, saç kreminde paraben türevleri bulunuyor. Sanırım nemlendirme ve yumuşatma özelliği olan bütün ürünlerde paraben türevlerinden kolay kaçamıyoruz. Yine de saç diplerinize değdirmeden, uç ve orta kısımlarda kullanırsanız daha iyi olabilir. Zaten saç kremini kafa derisine değdirmek saç dökülmesine sebep olabiliyor. 
Ürünlerin ikisi de İsveç üretimi. Fiyatları bu performansa göre indirimsizken bile uygun bana kalırsa ama sık sık indirime girdiklerini düşünürsek beklemekten zarar gelmez. Çok çok uyguna aldığımı hatırlıyorum çoğu kez. Oriflame danışmanları aracılığı ile satın alabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

9 yorum:

  1. teşekkürler güzel yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi Akşamlar Duygu Hanım Bende Orflimeden Buğday Ve hindiztan Cevizi Yağ Kremini Siparis Verdim Ama Nasıl kullanılır Bilmiyorum Yardımcı Olursan Sevinirim :)

      Sil
  2. Oriflame gerçekten çok kaliteli bir marka, ben de severek kullanıyorum, ayak kremleri el kremleri makyaj malzemeleri bile. Hindistan cevizi saç yağı da çok güzel , memnun kalırsın mutlaka. Ama şampuanlarını hiç denemedim elimdeki şampuan stoğu bitince denemek istiyorum saç kremi ile birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kesinlikle katılıyorum. İçerik kalitesini yüksek tutan bir firma ve kremlerine, parfümlerine, kozmetigine ve saç bakım ürünlerine komple bayılıyorum. Sırf ucuza alabilmek için temsilci oldum :) Dedigin saç yağını ben de kullanıyorum sanırım 4 şişe filan bitirdim. Seriyi genel olarak rafımdan eksik etmiyorum özellikle saç kreminin çok faydasını görüyorum :) sevgiler :)

      Sil
  3. öncelikle çok güzel yazmışsınız ellerinize sağlık benim birkaç sorum olucaktı ben koku takımtılı bir insanım bir çok hindistan cevizli şampuan kullandım ama kokuları kalmıyo saçımda uçup gidiyo inecto kullandım oda uçuyo bir saat sonra saçımdaki koku kalmıyo bende takıntılı olduğum için bir nebze deliriyorum oriflame almayıda düşündüm ama kokusu kalıcıysa alıcam bana biraz yardı edermisiniz rica eritsem ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba =) öncelikle teşekkür ederim =)
      saçta koku kalıcılığı parfümde de olduğu gibi kişiden kişiye degişen bir olay. ancak benim saçımda oriflame'inkiler iki güne kadar kokmaya devam ediyordu. banyodan sonra saçlarımı örerek yattıgımda ertesi gün açınca buram buram kokuyor mesela. bunları deneyin, memnun kalmazsanız bir de organix markasının hindistancevizli şampuan-krem ikilisini deneyin, biraz pahalıdır ancak kesinlikle parasını hak eden bir markadır, içeriği de temizdir. sevgiler =)

      Sil
  4. çok teşekkürler cevap için dediğim gibi koku takımtım olduğu için para pekte gözüme gelmiyo açıkcası memnun kalmassam onuda denerim elbet tekrardan çok teşekkürler bol öpücükler 😘

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...