23 Mayıs 2015 Cumartesi

Oriflame Tender Care Gift Box - 4'lü Hediye Kutusu

Merhaba!
Oriflame'in zaman zaman çok şık hediyelik tasarımları olabiliyor. Bu gördüğünüz de şık kutusundaki 4'lü çok işlevli balm seti. Bu kutuyu ben kendime hediye ettim :) Hem tasarımı, ambalajıyla hem de içindekilere bayıldığım için kaçırmazdım :D



Oriflame Mayıs 2015 kataloğunda olan bu kutu sanırım sonraki kataloglarda düzenli olmayacak, ancak belli dönemlerde tekrar tekrar satışa çıkabiliyor. Ama içinden çıkan çok amaçlı balmları tek tek satın alabiliyorsunuz. 



Önce ambalajlardan başlamak istiyorum. Sürgülü kutusundan çıkan bu dört minik çok amaçlı balm, minik kavanozlarda size sunuluyor. Bıldırcın yumurtasının iki katı kadar olan bu kavanozların her birinde kiraz, vanilya, karamel ve hindistan cevizi kokulu balmlar var. Aslında bir nevi vazelin de diyebiliriz. Tam çantaya atmalık ürünler. Her gün farklı farklı kullanmak için çok eğlenceli kokuları ve renkleri olduğunu söyleyebilirim. Daha önce de tekli olarak aldığım bu balm-vazelinlerden çok memnunum. 


Çok amaçlı diyorum çünkü isterseniz dudak balmı, isterseniz dirsek-diz yumuşatıcı olarak yani nereye isterseniz oraya vazelin niyetine kullanabiliyorsunuz. Ben en çok gün içinde dudak ve dirseklerim için tercih ediyorum çünkü kolumu oraya buraya koymaktan dirseklerim çok kuruyor. Bu balmları sürer sürmez yumuşatıyor ve uzun süre koruyor. Kokuları farklı olsa da renkleri şeffaf olduğu için rahatlıkla kullanılabiliyor. Minik olmalarına rağmen de uzun süre gidiyor, oldukça bereketli :) 


İçi bittiği zaman atmaya kıyamayacağınız tatlış kavanozları var. Ben seyahat için kremlerimi bunlara koymayı tercih ediyorum mesela. Siz de böyle yapabilirsiniz.
Denk gelirseniz bu dörtlüyü kaçırmayın derim. Hem çok güzel, şık bir hediye hem de kendinizi hepsiyle birlikte şımartmanın daha ekonomik bir yolu :)
Sevgiler
Evrim

4 yorum:

  1. Bu lip balmlara bayılıyorum sadece kokuları için bile alınır:)
    Benimde bakım ve sağlık üzerine yazdığım bir blogum var blogumu takip edip blog keşif etkinliğine blogunu tanıtan bir yorum bırakabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Evet aynen öyle :) Tamam canım yarın ilk iş göz atıcam bloguna :)

    YanıtlaSil
  3. Benimde teyzem sipariş etmiş bende zaten bir tane Hindistan cevizli vardı ve çok memnundum teyzemde benim için bu seti sipariş edince havalara uçtum sana bir sorum olacak en sevdiğin (kokusunu) hangisi bu balmlardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben en çok kiraz ve vanilyanın kokusunu seviyorum =) güle güle kullan sen de :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...