25 Mayıs 2015 Pazartesi

Oriflame Puressence by Ecobeauty EdT For Women

Yeni bir parfüm yazısıyla tekrar merhaba :) 
Bu yazımın amacı biraz uyarı niteliğinde olacak çünkü bu parfümü alacakların önce bilmeleri gereken şeyler var :)



Katalogdan beğenerek aldığım, almadan önce kokusu konusunda hiçbir fikrimin olmadığı nadir parfümlerden biri kendisi. Açıklamasını okuduğumda, organik içeriklerden, tamamen doğal esanslardan oluştuğu yazıyordu ve şişesinin tasarımı dikkatimi çekmişti. Zaten organik şeylere merakım çoktur :) Oriflame temsilcisi olarak bilmedigimiz kokuları öğrenmeden satışını yapmak zor oluyor malum. 


Kargo gelince önce bu parfümü çıkarttım paketten. Hemen bir fıs koluma denedim biraz bekleyip kokladım. Aman Allahım! Bir de ne göreyim, o güzel naturel tasarımlı şişeyle kafamda bağdaştırdığım kokudan tamamen uzak, saf anason kokusu aldım. Aslında anason kokusunu severim, özellikle rahatsız etmez beni. Ancak bunu bir parfüm olarak sürebileceğimi hiç zannetmiyorum hele ki nişanlım anasonun a'sını bile sevmezken :) Ancak o kadar güzel çiçeksi, otsu güzelim yeşil kokular varken neden böyle bir koku tasarladılar merak içindeyim doğrusu. Kokuya kötü diyemem. Kötü değil, sadece seveni az olacak bir koku. Anasonumsu, rezenemsi fazla ferah ve aromatik koku sevenler bayılabilir. Gelelim içindeki gerçek notalara... Başta yeşil fesleğen ve vetiver olmak üzere, portakal çiçeği ile ylang ylang esansları bulunuyor. Aslında anason yok içinde, fesleğen ile vetiverin birleşimi bu kokuyu çıkarıyor ortaya. Fazla alkol alkol koksaydı 'rakı ulan bu' diyebilirdim. Ama dediğim gibi içeriğini bilince aslında portakal çiçeğini, fesleğeni ayrı ayrı alıyorsunuz kokudan. Çok uç, farklı bir parfüm. Seveni olduğu kadar nefret edeni de baya bir vardır diye tahmin ediyorum :) 




Şişe tasarımı gerçekten hoş. Yeşilden beyaza doğru renk değiştiren 50 ml'lik cam şişesini, akşap toparlak kapağı tamamlıyor. Parfümün esanslarını oluşturan özler tamamen doğal, organik Eco sertifikalı ürünler. Ferah bir bahar yaz parfümü olabilir. Ön plandaki anasonumsu kokusu dışında oldukça yeşil, çimensi, bitkisel bir koku. Sofistike diyemem, gizemli, kadınsı hiç diyemem. Tamamen doğa ile bir olmuş ilginç bir koku diyebilirim gülerek :)
Alacak olanlara tavsiyem mümkünse önce kokusuna baksınlar. Sonra beğenmez iseniz bırakın başkasına satmayı, bedava vermekte bile zorlanabilirsiniz :) 
Bu bilgiler ışığında kararı size bırakıyorum, umarım faydalı olabilmişimdir. Parfümün sevenlerinden de özür dileyerek sadece kendi fikrimi beyan ettiğimi iletiyorum :)
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...