19 Mayıs 2015 Salı

The Body Shop Kenevir El Kremi (Hemp El Kremi)

Merhaba:)
Bu yazımda sizlere dünyanın en çok satan bir numaralı nemlendirme özelliğine sahip The Body Shop Kenevir El Kremi'ni anlatmak istiyorum.


Benim için bütün el kremleri gelip geçicidir ama bu krem tam 10 yıldır başucumdan ayrılmaz. Bittikçe alırım bittikçe alırım.. The Body Shop'un da en çok satılan ürünü olmasına şaşmamalı yani. Bir el kreminden beklentileriniz nelerdir? Örneğin uzun süre tam nemlendirme sağlaması birinci beklentimiz olmalıdır. Diğerleri çabuk kuruması, hızlı emilmesi ve yağlı his vermemesi olabilir. Evet ben de çabuk kuruyan ve yağlı his bırakmayan, yenilesi kokulara sahip el kremlerine bayılıyorum ve kullanıyorum. Ama şunu bilmeliyiz ki hergün kullandığımız ürünler ne kadar parabensiz, lanolinsiz ve doğal olursa cildimiz için o kadar iyi olur. Zaten bu çabuk emilen yağlı hissettirmeyen el kremleri yeni yeni çoğaldı piyasada. Eskiden öyle miydi? Annelerimiz, büyükannelerimiz kuruyan çatlayan yerlerini yumuşatmak için hep tamamen doğal yağlar kullanırlardı. Şanslı olanların sahip olduğu tek lüks, o zaman ülkemizde olmayan, yakınların Almanyalardan getirdiği teneke kutu Nivea'lardı. 



Kenevire karşı çoğu insan önyargılı olabilir, hatta bu ürünü görenlerin ilk tepkileri 'Aa kafa yapıyor mu?' filan gibi bayat espriler de olabilir. Ancak nemlendirme ve cildi yenileme etkisini gördükten sonra fikriniz değişecektir. Kremin özü olan kenevir çekirdeği yağı, yoğun nemlendirici özelliği ile bilinir. Negatif yanları çok yağlı olması ve kokusunun biraz fazla bitki bitki kokması. Ama ben bu başucu kremini yatarken bolca sürüyorum ellerime hatta bazen bu iş için olan ince pamuk eldivenlerimi de giyiyorum. Sabah uyandığımda ellerim tek kelimeyle kusursuz, pamuk gibi yumuşacık uyanıyorum. Bu kadar memnun kaldığım bir el kremini de negatif yönleri yüzünden listemden çıkaramam :) Şiddetle öneririm, özellikle temizlik malzemeleri ile çok uğraşıyorsanız, hassas ve kuru elleriniz varsa, özellikle kışın olmak üzere bu kremi dört mevsim kullanın. Ayrıca ürünün açıklamasında bu kremin içinde anne sütünde bulunan temel yağ asitlerinin de bulunduğu yazıyor.
Ambalajı bence çok güzel çünkü metal tüp olduğu için bittikçe dibinden dibinden sıkarak içinde kalmadığından emin oluyorsunuz, ben eski çokokrem tüplerine benzetiyorum :) Rengi de kenevir yeşili tam.
Fiyatı biraz pahalı, ben ikili ürün fırsatından yararlanarak ikisini 55 tl ye almıştım ama bu fiyatı hak eden bir krem. Ayrıca 100 ml olduğu için çoook uzun süre gidiyor.
El kremlerim içinde en faydalı bulduğum kenevir kremine tam puan veriyorum.
Siz bu kremi hiç kullandınız mı? Yorumlarınızı merak ediyorum.
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...