30 Mayıs 2016 Pazartesi

Ruby Kisses Pot O'Miracle Dudak Balmı - Kissable Lip Elixir

Merhaba 
Bir süre önce indirimde aldığım bu dudak balmını artık yazmanın sırası geldi diye düşünüyorum. Son zamanlarda mevsimsel ve başka sebeplere bağlı üst üste geçirdiğim hastalıklarda dudaklarım çok kurudu, bakımsız kaldı, bu yüzden evde ne kadar lip balm varsa en az bir kere elimden geçti. 



Pot of Miracle'ın bildiğim kadarıyla ülkemizde 3 farklı çeşidi var. Alırken tester görme şansım yoktu, çiçekli pembeli ambalajı ve renk verme özelliğine sahip olduğundan bunu tercih etmiştim. Bakalım yorumlarıma ve ürünün özelliklerine.
Tasarımı gerçekten çok cici. Pembe-beyaz teneke kutusunda üzerinde gül desenleri bulunuyor. Bittiği zaman küpe arkalarımı koymayı düşünüyorum. Ürünün vaatleri arasında nemlendirme, tekrar kurumayı engelleme, çatlamış dudakları onarma ve yatıştırma gibi özellikler var. İçeriğinde kuşburnu yağı, argan yağı ve e vitamini bulunuyor. Rengi tam fosforlu pembe. Buram buram gül kokuyor. Ama gül kokusunu seven biri olarak bununki bana inanılmaz ağır geldi. Dudağıma sürdükten sonra burnuma gül gül kokması açıkçası midemi bulandırdı ve başımı ağrıttı. Kıvamı renkli bir vazelin gibi, oldukça parlak ve yağlı duruyor. Ayrıca verdiği pembelik hafif doğal bir pembelikten ziyade sevmediğim cart pembe olduğundan bunu sürüp dışarı çıkamadım. Hafif kuru dudaklarıma verdiği nemi sevdim ancak çatlamış ve çok kuru zamanlarımda anlık yumuşatmaktan öteye gidemedi dudaklarımı. Açıkçası Blistex Med Plus kullanan biri olarak, bu lip balmda onarmanın 'o' sunu da göremedim desem yeridir. 


Bir diğer beğenmediğim özelliği de içeriği oldu. Alırken dikkat etmemiştim yoksa zaten hiç elimi sürmezdim. Bitkisel özler barındırıyor iyi hoş ama parafin, mineral yağ ve petrol türevi maddeler de içeriyor. Zaten aslında bu zararlı kimyasalların kokusunu, eğer koku seçiciliğiniz fazla ise o yoğun güle rağmen alttan alttan alabiliyorsunuz. 



Hal böyle olunca bu ürünü bir daha dudaklarımda kullanmamaya karar verdim. Onun yerine vazelin muamelesi yapıp ayak bakımı sonrasında topuklarıma sürerek bitireceğim. O şekilde kullanınca iki üç seferde bitecek zaten ve bir daha almayacağım. Diğer çeşitlerine de içerik iyi olsaydı şans verebilirdim ama normal satış fiyatının 15 tl olduğunu düşünürsek o paraya çok daha temiz içerikli dudak balmları almak mümkün diye düşünüyorum.
10 gr'lık ambalajı güzel olsa da yukarıdaki sebeplerden ötürü ben sevemedim. Marka bir Amerikan markası ancak ürün Çin'de üretiliyor. Açıldıktan sonra 6 ay ömrü var. Ben Watsons'tan almıştım, başka yerlerde satılıyor mu bilmiyorum.
Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? Çeşitlerinden kullandığınız oldu mu? Fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim.
Sevgiler

31 yorum:

  1. ÇAtlaklar için alıcaksan bepanthen in dudak kremini öneririm , 11 tl ye almış benim çoook kuruyor dudaklarım ve üstesinden o geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım onu henüz denemedim elimde çok ürün var diye ama aklımda, sağolasın. normal bepanthen i sürüyorum ben dudaklarıma dediğin gibi çatlak filan kalmıyor =)

      Sil
  2. Ürünü tanıtman çok yerinde olmuş Duygun'cuğum.Zaten muhtevasına kattıkları kokular olsun ve diğer maddelerde hep aşırıya kaçıyorlar.Mesela kimi el kremini hemen emerken eller, diğerinde zeytinyağı sürmüşsünüz gibi.Benim kızım ve torunum dudak nemlendiricisi kullanırlar.En azından bu ürün hakkında bilgim oldu.İyi akşamlar diliyorum.Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim, okuduğunuz için çok teşekkür ederim :) evet haklısınız, bazen kötü içerikleri parfüm gibi kokularla kapatsalar da hassas burunlar yine de alabiliyorlar. yani ne bileyim bu kadar çok para kazanan firmalar azıcık özen gösterseler şu içeriklere keşke. o çabuk emilen el kremlerini çok seviyorum ama normallerine göre daha riskli içerikleri olabiliyor bazılarının. alırken dikkat etmekten başka çare yok. size, kızınıza ve torununuza çok sevgiler =))

      Sil
  3. Halbuki de ne kadar cici ve albenisi olan bir ambalajı var. Bir de içinde argan yağı var..Eline sağlık çok güzel bir yazı olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya sorma, çok şeker cidden. ama içerik bir den fazla kötü malzemeyle dolu olunca beğenemedim . zaten kokusu midemi bi acayip yaptı herşeyden önce. çok ağır güllü :D

      Sil
  4. O zaman ne yapıyoruz, ambalajına kanıp bu tatlı ürünü almıyoruz! Bu faydalı yazı için çok teşekkürler.
    Sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, zaman zaman yaptığım bir hata :) daha dikkatli olmak, ambalaja aldanmamak lazım =) sesvgiler <3

      Sil
  5. Ben de Blistex kullanıyorum zor durumlarda, ancak o da petrol ürünü içeriyor. Bu içerikler konusu gerçekten zorlayıcı... Ellerine sağlık Evrim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kuzum içeriyor ama bunda 3 farklı petrol türevi varken onda bir tane var, bir de en azından işe yarıyor blistex :D onarımda üzerine düşeni yapıyor. ama bu? bunu anlamadım :D çok teşekkür ederim okuduğun için <3

      Sil
  6. Ben nanelisini kullanıyorum onun tadı şeker gibi ve çok hoş bunu da denerim demiştim ama aşırı Gül kokuyorsa hiç denemeyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya gerçekten mi, keşke ilk başta onu deneseymişim, yakar diye korktuydum =) valla bunun kokusu çok ağır, güllü hacı yağı gibi :(

      Sil
  7. içeriğinin zararlı maddeler içermesi iyi olmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sorma, yani bir tane olsa tamam belki ama 2-3 tane kötü madde olunca insan soğuyor.

      Sil
  8. Ambalajı ne kadar güzel. İşte o ambalaj sayesinde gözümüz içeriğini falan görmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım, kapitalist pazarlama dünyası bizden hep bir adım önde. mümkün olduğunca kanmamak lazım :)

      Sil
  9. Bayılıyorum ben bu ürüne. Bende 4 tane felan var. Elmalı, çilekli felan çok güzel. Onları da öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım önerin için çok teşekkürler, eminim onlar bu güllüden daha güzeldir, ama işte içerik kötü olunca alasım gelmedi tekrar =)

      Sil
  10. Canım ben roaccutane( akne ilacı ) kullanırken dudaklarım çok çatlıyordu Watsons da gördüm koyu yeşil olanı sürdüm dudağıma baya bir yumuşaklık vermişti bende çok beğenmiştim ama bu yazından sonra şunu düşündüm ben o an bence dudağımı çok kuru bırakmıştım ondan güzel gelmiş olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum sanırım yeşil olanı güzelmiş yani koku ve tat olarak bundan iyiymiş. nemlendirmesi anlık olarak iyi bence ama dediğim gibi derin katmanlara vermedi benim dudağımda o nemi. zaten mineral yağ ile yapacaksa o nemlendirme işiniz yapmasın daha iyi :D :D

      Sil
  11. Bildiğin güzel bir dudak kremi var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blistex med plus veya nuxe reve de miel. ikisi de muhteşemdir =)

      Sil
  12. Kesinlikle Cocoa butter&Coconut oil alın kahverengi ambalajdır,,
    2 senedir çantamda 4 tane falan bitirmişimdir mucize bir krem kendisi,
    Hoşnut nasıl kalmazsınız anlamıyorum..
    Gece yatarken sürmeyi deneyin bir de; sabah dudaklarınızın aldığı hale hayran kalırsınız ben memnun kaldığım diğer ürünleri bile bıraktım bu krem sayende.. denemenizi tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahverengi ambalajlı olanı bence tek güzel olanı zaten, ama bunların verdiği nemi düz vazelin de sürsem veriyor zaten, ben özellikle bu güllü olandan nefret ettim =) kahverengisinin kokusu güzeldi =) sevgiler

      Sil
    2. Faydalarını araştırırken bloğuna baktım.. Aslında takipçin değilim ama sayfa düzenini çok sevdim. Kolay gelsin sana:) -Büşra Sarı-

      Sil
    3. çok teşekkür ederim, çok mutlu etti beğenmeniz =)

      Sil
  13. Daha yeni aldim da geldim bimden sjxkjsjkqiwjqiqkd şuan cok pişman oldum yaa dışı guzel diye aldım kokusu cidden agir napim ben bunu

    YanıtlaSil
  14. Ya abla o kadar kötümü kokusu ben sipariş verdim ve değiştirebileceğini sanmıyorum . Bir nebze olsun kullanılmaz mi? Yani kokusu kişiden kişiye değişebilir mi sevip sevmemesi görünce cevap yazarsan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. Babam hediye olarak aldı hala kargoda o yüzden değiştirmem üzülür adam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim şahsen gül suyu gibi çok güzel ve hafif bir pembelik birakiyo kokusunda o kadar ağır değil

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...