14 Mayıs 2016 Cumartesi

First Time Nude Ruj - 216

Merhaba :)
Nude olan herşeye kafayı taktığım son dönemde karşıma çıkan ve ilk kez görüp duyduğum bir marka olan First Time'dan bir ruj edindim.



Aslında Watsons'ta gezerken bir kampanyadan faydalanabilmek için belli bir limit alışveriş yapmam gerekiyordu ve 5-6 liralık şeylere bakınırken gözüm bu ruju seçti. Kapağındaki renge vuruldum çünkü 'eğer içi de bu renkse charming'in nemli bitişli hali bu' diye düşündüm. Fiyatı da bu denli ucuz olunca şans vermek istedim. Açıkçası bir çok pahalı ruja taş çıkartacak nitelikte bir renk ve yapıyla karşılaştım diyebilirim. Benim anlamadığım tek şey bunca zamandır Watsons'ta bu ruju ben nasıl görmedim? :D

Öyle abartılacak, olmazsa olmaz bir ruj değil elbet ama sadece fiyatına göre çok başarılı bulduğumu belirtmek isterim. Yani diğer renklerini görmedim nasıl bilmiyorum ama bendeki 216 numaralı renk, kapak kısmında neyse içinde de o rengi veriyor, pigmentasyonu çok başarılı. Yoğun bir yapısı olmasına karşın dudakları kurutmuyor.



Hafif nemli bitirişli ve kalıcılığı örneğin bir Maybelline Hydra serisine oranla çok çok fazla. Bir şey yiyip içmezsem eğer 3-4 saat dudağımda kalabiliyor. Ayrıca bu renk dudakta çok doğal duruyor, dudağın kendi yapısıyla uyum sağladığı için de sanki bir miktar dolgun görünüm de sağlıyor. Özellikle uyumlu bir dudak kalemi ile çok hoş görünüyor. Dudaklarınızda çok da ağırlık yapmıyor.



Bu rengi nasıl tanımlayacağımı bilmiyorum, pembe desem düz pembe değil, fuşya gibi koyu ve canlı da değil. Sanki biraz kahve biraz da mavi alt tonlu koyu gül kurusuymuş gibime geliyor. Benim gibi soğuk gül kurularından hoşlanıyorsanız hatta The Balm'ın hiç bir yerde bulunmayan meşhur 'Charming'ini kendinize yakıştırıyorsanız bunu da sevebileceğinizi düşünüyorum. Çünkü çok benziyorlar, biri mat biri nemli bitirişli gibi düşünmek mümkün. 



Kokusunda hafif bir vişnemsilik hissettirse de klasik ruj kokusu baskın. Ne çok yağlı ne de çok sert, sürümü kolay, dudakta çizgilere dolup pütür pütür durmuyor. Nemli ve kolay yok olmayan bir ruj. 
İçeriği nispeten temiz diyebilirim, tabiki şahane değil ama bu kadar ucuz olmasına rağmen satırlarca kimyasal içermiyor hatta balmumu, carnauba yağı, kandelila balmumu filan gibi bitkisel yağlar barındırıyor. Paraben ve türevlerini içermiyor. Türk malı ve 4,2 gr'lik asansörlü ambalajında, açıldıktan sonra 2 yıl kullanım ömrü var.
Satın almak isterseniz Watsons mağalarında arayabilirsiniz, zira başka yerde göremedim şimdilik.
Sevgiler
Evrim

20 yorum:

  1. Bende bu tonlarda çok fazla ruj alıyorum ve rengi şahane :)) rengi gül kurusu bende sormuştum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam o halde yanılmıyorum demek ki =) gül kurusu hep favorim olmuştur makyajda, ruj, allık, oje :) sevgiler

      Sil
  2. Bide ben bu markaya bakalım barii :))

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok güzel bir tane edinmem lazım benim de :)

    YanıtlaSil
  4. Bu renklere bayılıyorum nerdeyse bu renkli rujlardan koleksiyon yapıcam bu da cok güzelmis görürsem kaçırmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı durumdayım elim hep benzer tonlara gidiyor ama buna rağmen hiç biri birbirinin aynı olmuyor :d

      Sil
  5. Daha önce hiç gözüme takılmamış.Resmi görünce Pastel sandım hatta ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle çok benziyor =) ben de ilk elime aldığımda pastelin nude serisi sanmıştım :)

      Sil
  6. ilk defa görüyorum ama ambalajı ile bana pasteli hatırlattı hemen watsonsa gittiğimde bir bakacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de önce pastel sandım cidden =) eve gelip first time diye pastelin sitesinde arattım bişey bulamayınca dank etti, üzerinde yazmadığını gördüm :D komik bir benzerlik ama hoş bir renk =) sevgiler

      Sil
  7. Hiç dikkatimi çekmemiş bu marka. Bu şekilde Gül kurusu tonlarını çok yakıştırıyorum kendime

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o tonların çok tatlı olanlarından biri bence =) ben de watsonsta kıyı köşe bir yerde keşkfettim :) en iyisi gidince sormanız olacaktır gibime geliyor =) sevgiler

      Sil
  8. Daha önce hoc görmemiştim bu markayı ama bu renk için bile bakılabilir. Pembenin en güzel tonu sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz pek bilinmiyor evet bu marka, başka nesi var nesi yok bilmiyorum bile =) katılıyorum pembenin bana göre de en güzel tonu bu <3

      Sil
  9. Çok güzelmiş Evrim böyle pembelere bayılıyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden her saça yakışabilecek nadir pembelerden :)) teşekkürler!

      Sil
  10. Gül kurusuna aşık biri olarak bu renge mutlaka bakacağım! Hiç görmemiştim watsonsta gerçi ne zamandır gittiğim de yok, normaldir. :D
    Kalemine, emeğine sağlık!
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden güzel bir ton gül kurusu severler için =) umarım bulursun, ben aralardan bi yerlerden bulmuştum :)) okuduğun için çok teşekkürler canım sevgiler =)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...