14 Mayıs 2016 Cumartesi

Pastel Nude Tekli Göz Farı - 70, 81 ve 83

Herkese yeniden marhaba!
Pastel'in yeni çıkardığı Nude Eyeshadow serisini gerçekten çok beğendim. Çoğu kişiye hitap eden yumuşacık nude tonları barındırıyor. En güzeli de hem mat hem de ışıltılı renkler bulmak mümkün.



Yaz mevsimine özellikle çok uygun ama dört mevsim tercih edilesiler. Hiç biri koca koca simler barındırmıyor, tam ayarında ışıltılı. Pigmentasyonları çok güzel, ben çok başarılı buldum. Hem fırça hem de el ile uygulamada rengi kazımak zorunda kalmadan göründüğü gibi gözünüze uygulayabiliyorsunuz.
Açıkçası elimde yeteri kadar far paleti olmasına rağmen bu seriden epey renk kestirdim gözüme, çünkü benim dünyada en sevdiğim iki palet olan Tarte'nin tartelette 1 ve 2 paletlerindeki renklere çok ama çok benziyorlar benim aldıklarım.

70 numaralı 'Pinkish' rengi, Amazonian Clay Matte paletindeki 'Caregiver' rengi ile neredeyse aynı. 




Pastel'inki uygulayınca bile görünmeyen çok minik ışıltılar içeriyor, mat diyebilirim aslında tıpkı Brulee'de olduğu gibi sim içermiyor ama sürünce belli olmayan ışıltıları var.




81 'Bronze' ve 83 'Chic' renkleri ise Tartelette In Bloom paletindeki 'bronze copper' ve 'shimmering taupe' renklerine çok benziyor.




Onların daha az pigmentli hali gibi düşünebilirsiniz. Bu yüzden görür görmez vurulduğum bir seri oldu Nude farlar. Malum Tarte ülkemizde satılmıyor ve satan instagram hesapları da uçak bileti fiyatına satıyor :D



Kalıcılıkları oldukça güzel, benim göz kapaklarım gün içerisinde yağlanmaya müsayit olduğundan hiç bir farı bazsız kullanmıyorum. Essence'in far bazından çok memnunum, bu farları da onunla kullanıyorum, tüm gün yerlerinden oynamıyorlar. 70 Pinkish, tam bir açık bebe pembesi. Göz kapağındaki damarlı görünümü iki kat kullanımda nötrlemeye yardımcı olan bir renk. Tek başına sürdüğümde gözlerim daha parlak ve aydınlık duruyor. 81 Bronze, hafif kahvelik barındıran bir bakır bronz. 83 Chic ise açık bir rose gold diyebilirim, bu far da hafif bir bronzluk içeriyor ama daha bej tabanlı bir renk.



Ambalajları çok güzel olmuş bence, siyah çerçeveli, şeffaf ön kapaklı, hem sağlam hem şık. Açarken tırnağınızı kırmak zorunda kalmıyorsunuz kapatırken de 'klik' sesi geliyor yani makyaj çantanızda açılması pek mümkün gelmedi bana.



Farların fiyatı 10 tl, indirimde çok daha uyguna alınabilir diye düşünüyorum. Her biri 3 gr ve renklerini iyi verdikleri için hemen ortası görünen farlardan değiller. Türkiye'de üretilmişler ve açıldıktan sonra 1 yıl kullanım ömürleri var. İçerikleri temiz değil ne yazık ki ama minik bir bölgeye sürdüğümüz için idare edebiliriz.



Pastel'in kendi sitesinden satın almak için buraya tıklayabilirsiniz. Ayrıca Pastel ürünleri satan her kozmetikçide de bulabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

41 yorum:

  1. Renkler harika... Açıkçası, ben Pastel'in nude far paletini beğenmemiştim. Farlar ya gün içinde yüzüme dökülüyor yada karıştırınca renkler kayboluyordu. Bu teklilerin yapısına bakayım, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pastelden ben de bugune kadar ilk kez far aldım, eski farlarını ben de çok beğenmiyordum ama bunlar tekli farlar için güzel geldi bana, gayet alınabilir :) rica ederim, sevgiler

      Sil
  2. Renkler harika :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. pinkish rengini çok sevdim tam benlik ilk fırsatta bakayım;)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel gözüküyorlar ya kesinlikle alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevimli ve kullanışlılar bence de =) ben de daha fazla renk aktacağım gibi =)

      Sil
  5. Bronz bakır tonları her zaman favorim. Bunlar çok güzellermiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severim bronze tonlarını özellikle yaz akşamları vazgeçilmezim =)

      Sil
  6. Ya bayıldım renklerine hem de 10 tl istiyorum hepsinden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla 16 renk var skalada :D :D indirimde alacağım ben gerisini =) bir iki tane alırken uygun oluyor fiyatı ama 3-4 tane alınca pahalı geliyor :D ben anneler günü indiriminde yerel kozmetikçimden bir alana bir bedavada aldım ikisini =)

      Sil
  7. Cok guzel gorunuyorlar ama her pastel urunu gibi bunlari bulmak da zor olacak gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gratis ve watsons dışındaki gerçek kozmetikçilere şans verirseniz sorun olmayacaktır diye düşünüyorum =) ben artık hep rahatım çoğu zaman watsons-gratis gibi mağazalara göre çok uygun fiyatlara yapıyorum alışverişlerimi. özüme döndüm :D mesela flormarın ojeleri 4-5 lirayı bulurken oralarda, yerel kozmetikçilerde aynı ojeleri 1-2 tl ye alabiliyorum...

      Sil
  8. Cok güzel yazmissin canim, renkler cok hos, ozellikle benzerlerinden bahsetmen cok faydali ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim beğenmen beni çok mutlu etti, evet benzer bir şeyler bulduğumda özellikle üzerinde duruyorum ki herkes faydalansın :) <3 sevgiler

      Sil
  9. renklere bayıldım mat olanların en koyu mor-mürdüm gibi bir rengi var onu da aldım ama bunlarda ve hespinde hala gözüm var :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben o rengi nasıl kaçırmışım ! ben de çok severim mat mürdümleri, mutlaka bakayım, çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  10. Bunları ben de gözüme kestirdim ama almak için henüz sıra gelmedi. Kısmet bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet acil ihtiyacınız yoksa güzel bir indirimi beklemekte fayda olabilir :) sevgiler

      Sil
  11. Çok güzel renkler <3 pastel kendini çok aştı. Tekli far kullanmayı sevsem kesin alırım 1-2 tane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de kendini aştı, son dönemde çocukluğumuzun dandik markaları olarak bildiğimiz tüm markalar baya baya geliştirdiler kendilerini. iyi oldu iyi :D sevgiler :)

      Sil
  12. Renkler çok güzel. Bronz tene yakisir gibi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cidden güzeller, bence de bronz tene ayrı yakışır :)

      Sil
  13. çok çok hoş görünüyorlar. ben de muhakkak denemek itiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seveceğiniz bir renk illa ki bulacağınızı düşünüyorum, çoğu birbirine yakın tonlar gibi gözükse de ton-surton gibi ayrımları var. sevgiler :)

      Sil
  14. Güle güle kullan! Hep farları görüp özeniyorum, alayım diyorum ama bir türlü kendime yakıştıramıyorum. Başkasında görünce bayılıyorum, kendimde emanetmiş gibi duruyor. :D Muhtemelen sürmeyi beceremiyorum, neyse artık. Kalem, rimel bana fazlasıyla yetiyor. :)
    Çok güzel bir yazı olmuş, emeğine, kalemine sağlık! Bir gün far krizim tutarsa mutlaka deneyeceğim! :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim =)) ben de o 3-4 renkle bir arada yaptıkları derinlikli göz makyajlarını kendime hiç yapamıyorum. bence bir eksiklik değil, bir bakarsınız bir gün yakışan, içinize sinen birrenk bulmuşsunuz, sürüvermişsiniz =) eğer kalem ve rimel size yetiyorsa daha ne! ne kadar doğal, o kadar iyi aslında =)) beğenmene sevindim canım, okuyan gözlerine sağlık, sevgiler <3

      Sil
  15. Çok güzel renkler güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...