25 Mayıs 2016 Çarşamba

Ayışığı Organik - Vegan/Organik/Cruelty-Free Ürünlerin Adresi

Günaydın! Herkese merhaba :)
Mayıs sonuna kadar geçerli Logona, Sante, Lavera gibi organik ve vegan ürünlerde Ayışığı Organik'in sitesinde indirim var. Stoklar çok çabuk tükeniyor bu yüzden denemek-yenilemek istediğiniz ürünler varsa bilginiz olsun istedim. Bu siteyi ve saydığım markaları sonuna kadar destekliyorum çünkü hayvan deneyleri yapmayan, zararlı kimyasallar içermeyen, cilde dost ürünler ile makyaj yapmak, cilt bakımı yapmak her zaman tercih edilmesi gereken bir ayrıntıdır.

http://ayisigiorganik.com/index.php
Sitede bitkisel saç boyalarından glutensiz gıda ürünlerine, organik makyaj malzemelerinden cilt ve saç bakımına kadar hatta anne ve bebek için ürünler bile bulunuyor.
Alışveriş yapmak ve ürünleri incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiler
Evrim

18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. değil mi canım =) sen zaten lavera nın en güzel ürünlerini kullanıp yorumlamaktasın, sayende öğrendim markayı geçen sene :) eline sağlık <3

      Sil
  2. ne kadar çok çeşit var bu sitede teşekkürler canım paylaşım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım gerçekten çok var. zaman ayırıdğın için teşekkür ederim =)

      Sil
  3. Her ne kadar faydalanamasam da tesekkürler bilgilendirdigin icin canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım, desteğin için ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. ben de bu siteyi sizlerden duyuyorum. bi bakayım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu site, yurtdışındaki pek çok vegan markasını ülkemizde satışını sağlayan sayılı sitelerden biri, ilgilendiğiniz için teşekkür ederim =)

      Sil
  5. adını çok duyuyorum inceleyeceğim mutlaka..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bakın :) ben özellikle laveranın cilt bakım ürünlerinden çok memnunum :)

      Sil
  6. Organik ürün kullanmak çok önemli. Vücudumuz çok değerli, diğer ürünler uzun vadede çok şey götürür bizden .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı düşüncedeyim, mümkün olduğunca elimdekileri yeniliyorum bu yüzden, umarım gittikçe daha çok insan bilinçlenir bu konuda, kötü içerikli ürünleri almazsak firmalar da içeriğe dikkat eder hale gelir diye umuyorum :)

      Sil
  7. Tanışmak için iyi bir fırsatmış gerçekten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, ben de ilk organik allığımı aldım gelmesini bekliyorum :))

      Sil
  8. Bu aralar doğallıkla, organikle kafayı bozmuş biri olarak çok merak ettim siteyi! Hemen bir göz atacağım. Bu güzel paylaşımın ve haberin için çok teşekkürler canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim =) faydalı olduysam ne mutlu, ben de aynı durumdayım, temiz içerikli ürünlerin faydasını gördükçe daha çok yöneliyorum =) sevgiler

      Sil
  9. Lavera ürünlerini avusturyada da severek kullaniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne güzel =) orada daha çok çeşidi vardir belki hatta =) sağlıkla kullanın =)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...