22 Mayıs 2016 Pazar

Maybelline the Falsies Push Up Drama Maskara - Very Black

Herkese yeniden merhaba :)
Çok tartışmalı yorumlara sahip, seveni kadar nefret edeni de çok olan bu maskarayı bir de benden okuyun istedim. Yaklaşık 2 aya yakın süredir pek çok kez kullandım ve artık düşüncelerim kesinleşti.



Önceki rimel yazılarımda da belirttiğim gibi, benim kipriklerim seyrek ve kısa. Bu yüzden her maskarayla anlaşamıyorum. Genelde tek tek ayıran plastik fırçaları veya kalın kavisli kıl fırçaları seviyorum. Bunu da alırken fırça yapısı ilgimi çekmişti. Tabi ambalajının hiç katkısı olmadı desem yalan olur :)

Maybelline'in rimelleri arasında en al benili tasarıma sahip olanın bu olduğunu düşünüyorum. Ayna efektli kırmızı ve pembe renkleri onu gerçekten çok şık yapıyor. Ben bu ürün ilk çıktığında rafta incelerken şekli yüzünden iki aşamalı bir rimal sanıp alt kısmını açmaya çalışmıştım, sonra dank etmişti :) Çıkar çıkmaz almak istememiş, biraz yorum okuyup fikir edinmek istemiştim. Hakkında yazılanlar iki farklı uç noktada olunca en iyisi kendim deneyip görmek dedim ve çok geçmeden ben de edindim. 




Bu rimelle ilgili açtıktan sonra ilk dikkatimi çeken şey yapısı oldu. Gerçekten çok ıslak bir kıvamda ve açalı neredeyse 2 ay olmasına rağmen en ufak bir kuruma belirtisi göremedim hala. Bu ıslaklık yüzünden sürerken biraz uğraştırdığını söylemeliyim. Ayrıca bir iki dakika kurumasını beklemek gerekiyor, aksi takdirde çok kolay bulaşıp tam makyajınızı bitirdiğinizi düşünürken sizi sinir hastası yapabiliyor. Belirgin aromalı bir kokusu yok, klasik rimel kokusunda. Fırçası plastik ve düz yapıda, orta kalınlıkta. Fırça üzerindeki plastik kıllar da ne çok bitişik ne de çok ayrık.



Islak yapısı yüzünden sürmek biraz zor olsa da fırça yapısı benim kipriklerimle iyi anlaştı. Yani aslında biraz kurudukça tek tek ayırma konusundaki başarısının da artacağını düşünüyorum. Yine de ilk kat rimeli boca etmeden sürdüğümde, ikinci katta kirpiklerimi yapıştırmadan ayırmasını sevdim. Yani tek seferde sür çık bir rimel değil, biraz özen istiyor ama ağırlaştırmamak kaydıyla, fazla rimeli şişede sıyırarak uyguladığımda ikinci katta istediğim sonucu alabildim.


Fırçayı hafif sağ-sol yaparak yukarı doğru tarama hareketleri ile kullandım çünkü şekli harika olsa da ıslak yapısı 3-4 kat rimel sürmek için uygun değil. Açıkçası normalde yok gibi duran kirpiklerimde, doğru uygulama sonucu doğal görünümlü ama hacimli bir takma kirpik takmışım etkisi yaratabildi. Uzatması çok mükemmel olmasa da bana oldukça yeterli geldi, uç kısımlarda ikinci katta oluşabilecek minik topakları da elimle veya bir kaş tarağı ile alarak hallettim. Bu kadar uzun anlattığıma bakmayın, 2-3 kullanımdan sonra rimeli iyice tanıdım ve elim alışınca 30 saniyede bu işlemi tamamlar oldum. 



Gün içerisinde etkisini kolay kolay yitirmedi, 6-7 saatten fazla hiç tutmadım ama o süre boyunca herhangi bir dökülme bulaşma yaşamadım. Tabi elinizle ovalarsanız kötü şeyler olabilir, tere de hiç dayanıklı değil. Rengi tek katta bile simsiyah. Gri ya da açık siyah değil, bu konuda başarılı buldum.
Temizlerken eğer doğru sırayı izlerseniz çok uğraştırmıyor.  Mesela ben hiç bir rimelin su altında yıkanmadan tamamıyla kökten uca arındığını görmedim kendi kirpiklerimde. Ne kadar silersem sileyim miselli pamuk ile, yüzümü suya değdirdiğimde illa ki diplerde kalanlar akar. Bu yüzden ben bütün rimellerin kabasını misel ile sildikten sonra Pure Beauty'nin makyaj temizleyici yağımsı jeli ile bir güzel yıkıyorum. Ancak o zaman kalıntı kalmıyor. Bunda da yine aynı şekilde çıkardığım için genel anlamda zorlanmadım. Zaten Garnier veya Bioderma gibi güçlü misel suları görünce pamuğa bırakıveriyor kendini.



Genel anlamda hoşuma gitmeyen özellikleri olsa da sevdiğim bir rimel oldu. Ama yine de bittikçe alacağım, hiç uğraştırmadan harikalar yaratan rimeller kategorime dahil olamadı. Rimel konusu zaten kişiden kişiye değişen bir olay olduğundan herkesin farklı şey söylemesi çok doğal geldi bana. Kendi kirpik türümü belirttim, eğer siz de böyle kirpiklere sahipseniz yazımdan yola çıkarak size uygun olup olmadığı konusunda bir fikre varabilirsiniz umarım. Uzun ve gür kirpiklerde çok farklı etkisi olacaktır diye düşünüyorum çünkü.
Umarım yazıyı faydalı bulmuşsunuzdur. Ürünün açıldıktan sonra 6 ay ömrü var ve İtalya yapımı. İçeriği pek iç açıcı değil, bir kaç bitkisel öz içerse de methylparaben barındırıyor. 
Genel olarak Maybelline rimellerinde favorim yok, hatta elimdekiler bitince de özellikle mecbur kalmazsam almayı düşünmüyorum, mümkün olduğunca hayvan deneyi yapmayan markalara yöneleceğim. 
Sevgiler
Evrim

33 yorum:

  1. İyi akşamlar Duygun kızım.İsmin, siten, anlatımın velhasıl her şeyin çok güzel.Makyaj yapamadığım için ürünle ilgili yazamıyorum.Kusuruma bakma yavrum.Başarılarının devamı dileklerimle.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah nasıl da güzel, iyi niyetli bir yorumdur bu :)) çok teşekkür ederim, ne kusuru ne demek, herkes kozmetik alanı ile ilgilenmek zorunda değil ki:) sizin de emeklerle dolu blogunuz şahane :) değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz bloguma :) sevgiler

      Sil
  2. Ambalajını çok sevdiğim ama yorumlardan dolayı almadığım bir rimel.. Yazı için çok teşekkür ederim. Almamam kesinleşti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olabildiysem ne mutlu, ambalajına kanmadan önce araştırmanız çok iyi olmuş çünkü gerçekten piyasanın en büyük oyunu ambalaj :)) çok sevgiler :)

      Sil
  3. Bende kötü yorumları bilmeme rağmen ambalaj yüzünden almak istedim almayacağım amaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tut kendini ve alma =))) daha ne güzellikler çıkar belki onlardan beğendiğin olur =)

      Sil
  4. Bir arkadaşımda deyip çok ıslak olduğu için almaktan vazgeçtim bu maskarayı ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de ıslak yapıdaki rimeller olmasa da olabiliyor gnelde =)

      Sil
  5. Ben de, birbirinden çok farklı yorumlar okuyup kararsız kalmıştım bu maskarayla ilgili. Benim kirpiklerim uzun, maskara uygulayınca kaşıma değiyor ama seyrekler. Bu maskaranın ıslak yapısı yüzünden sürekli bulaşma derdi yaşarım, anlattıklarına göre düşünürsem. Benim için faydalı bir yazı oldu, çok teşekkürler Evrim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bizim kirpiklere olmaz Blana.. Hep yapıştırır birbirine kesin :)

      Sil
    2. evet uzun seyrek kirpikleriniz var ise daha da seyrek gösterecek yapıştırıacak diye düşünüyorum kızlar :) faydalı olabildiysem ne mutlu bana Blana&Esra =)

      Sil
  6. çok mu maskara ediyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla biraz uğraştırıyo, bazen maskara ediyo cidden :D hahaha yorumunu seveyim :)

      Sil
  7. ben de tek başına hiç sevmedim başka bir maskara üzerinde fena değil ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bazen başka sevdiğim rimeller ile kombinleyerek kullanıyorum iyi fikr cidden sevgili audrey :)

      Sil
  8. Ben de sevenler arasındayım. İlgimi çeken ayrıntı "very black" oldu. Buna katılmıyorum, simsiyah değil, sadece siyah bir rimel bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında very black üzerinde yazıyor, benim kirpiklerim açık renkli olmadığından rengi bende kömür siyahı duruyor, belki daha açık renkli kirpiklerde o kadar siyah durmayabilir :)

      Sil
  9. Maybeline'in bir çok rimelini denemiş biri olarak bu maskaradan çok memnun kaldığımı söyleyemem.Tek başına çok yetersiz topaklanma ve dökülme yapıyor.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tek başına yetersiz haklısın, fırçası topaklanmayı önleyen başka bir maskara ile üzerinden geçtiğim olmuyor degil :)

      Sil
  10. Ambalajı için almak istiyordum yorumları bekledim ve kesinlikle benlik değilmiş iyiki almadım. Çok güzel bir yazı yazmışsın tek tek anlatmışsın teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürle bebeğim, sen de iyi ki önce yorumları beklemişsin =) faydalı bulmana sevindim canım <3

      Sil
  11. Senin yazını okumadan önce görsem kesinlikle ambalajı için alacağım ürün olurdu ama o hataya düşmeyeceğim sanırım sayende. :) Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet düşme :)) rica ederim canım faydalı olduysam ne mutlu =) sevgiler <3

      Sil
  12. İade-i ziyarete geldim :))
    Ben de sevdim ama temizlemesi gerçekten sorun :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinnn =) evet biraz bekletmem gerekiyor pamuğu gözlerimde =)

      Sil
  13. Kimi zaman uğraştırsada severek kullandığım bir maskara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevenler için uğraştırması çok da problem olmuyor :)

      Sil
  14. İtiraf etmeliyimki bende ambalajı yüzünden aldığım bir maskara severek de kullandım. Dediğin gibi kıvamı gereği ile biraz başa bela olabiliyor. Maybeline'nın yeni çıkan Lash Sensational Full Fan Efeckti aldım.. Onu daha çok beğendim.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de aldım o son çıkandan ama onu bundan daha çok sevdim, yine de ikisi de tekrar alacağım maskaralara dahil olamadılar. beğenmene sevindim canım =) güle güle kullan

      Sil
  15. Bu maskaranın seveni de sevmeyeni de çok. Ben kullanmadım ama denemek istediğim bir maskara.
    Yazınız çok güzel olmuş.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğunuz için ben teşekkür ederim :) evet herkeste farklı sonuç yaratıyor belki beğenirsiniz :) eğer uzun ve seyrek kirpikleriniz var ise onları yapıştırıp daha da az gösteriyor ama bilginize =) sevgiler

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...