14 Mayıs 2016 Cumartesi

Altapharma Ferahlatıcı Konsantre Banyo Sıvısı

Merhaba :)
Yoğun ve yorgun geçen günlerin ardından beni her kullandığımda çok rahatlatan, günün ve haftanın yorgunluğunu üzerimden atıp sinirlerimi yatıştıran bir ürün keşfettim. Sizlerle de paylaşmasam olmazdı :)
Rossmann mağazaları için özel üretim yapan Altapharma markasının denediğim ilk ürünü bu oldu. Çok da memnun kaldım, hatta ilk aldığımda daha doğru düzgün kullanmadan arkadaşım el koymuştu çok beğenip, bu ikinci alışım oldu, bu sefer kimseye vermem! :)



Konsantre banyo sıvısı, stresli ve yoğun geçen günlerin sonunda küvet keyfinizin, banyonuzun ya da duşunuzun kalitesini artırıp içerdiği özel bitkisel yağlar ile sizi rahatlatmayı hedefliyor. İçerisinde eterik yani uçucu yağ olarak tabir edilen portakal, lavanta, kekik, biberiye, paçuli, silhat, gül, papatya ve misk otu gibi bitkilerin yağları bulunuyor. Tam da insanı rahatlatan, anti-stress etkili ve sakinleştiren bir karışım diyebilirim. Akdenizli olarak bu tarz kokuları çok severim, zaten şehirler arası yolculukta Muğla il sınırına girer girmez burnuma kekik kokusu dolunca, bi mutlu bi sevindirik olurum...


Küveti olanlar için harikulade sayılabilecek bir banyo ürünü. Benim küvetim yok ancak bu güzel üründen faydalanmanın yolunu buldum. Normalde tam dolu küvetin içerisinde kendi kapağıyla bir ölçek koymanız yeterli oluyor. Köpük seviyorsanız akan suyun altına doğru döküyorsunuz. Konsantre olduğu için koca bir küvete bir kapak yetiyor, zaten içerdiği yağların kokusu da oldukça yoğun olabiliyor. 15-20 dakika bu suda dinlenmek, yağların nüfuz etmesini sağlamak gerekiyor. Eğer benim gibi küvetiniz yoksa banyonuzun sonuna doğru bir kovaya su doldurup içine biraz damlatıp durulama suyu olarak da kullanabilirsiniz. Ben bu şekilde neredeyse her banyomda kullanıyorum, özellikle köpürtmediğim için de saçlarımda ağırlık yapmıyor veya durulanmamış gibi olmuyor.



O lavanta ve kekik ağırlıklı kokusunun vücudumda kalmasını seviyorum, öyle yağlı bir his bırakmıyor zaten zamanla uçuyor. Ama verdiği rahatlama, dinginlik, huzur gerçekten güzel. Özellikle saçımda bıraktığı hafif lavanta kokusuna bayılıyorum. Sanki saçlarıma biraz da parlaklık veriyor gibime geliyor. Benim gibi eterik yağların kokusuna hastaysanız çok seveceğiniz bir ürün olabilir. Sulandırmadan başka şekilde kullanmak doğru olmayacaktır çünkü çok yoğun geleceğinden cildi tahriş edebilir. 




Çok hafif yoğun sayılabilecek ama genel anlamda sıvı kıvamda, mor renkli bir ürün. Rengi suyla karıştığında neredeyse yok olduğundan cildi boyamıyor. Almanya üretimi. Alkali sabun içermiyor ve ph bakımından cilde dost, dermatolojik testten geçmiş. Her gün kullanıma uygun. 




İndirimsiz haliyle yanılmıyorsam 12-13 tl gibi bir fiyatı vardı. Rossmann'a ne zaman gitsem bir iki tane kalmış oluyor genelde, bulmakta zorluk çekmiyorum şimdilik. İçerik olarak saf yağlardan oluşmuyor, birkaç kimyasal da bulunuyor fakat çok zararlı şeyler yok, en azından bir duş jelinden nispeten daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Paraben ve türevlerini de barındırmıyor.



250 ml'lik cam şişesinde azar azar kullanıldığından uzun süre gider düşüncesindeyim. Ağzında tıpa yok bu yüzden sıkıca kapandığından emin olmak gerekiyor. 
Merak edip denerseniz eğer bana katılacağınızı, ürünü seveceğinizi düşünüyorum :)
Sevgiler
Evrim

12 yorum:

  1. Lavanta varsa her türlü :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç dikkat etmemiştim not aldım Rossmana gittiğimde bakıcam :)

    YanıtlaSil
  3. Rossmanna gittiğimde bu ürüne bakacağım teşekkürler :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. iyiymiş hiç dikkatimi de çekmedi gerçi ama bakabilirim benim küvetim var çünkü :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooh oh :D o zaman çok şanslısınız tadını çıkarın, küvette bir başka oluyor çünkü :) sevgiler

      Sil
  5. Lavanta kokusuna bayılırım.İlk Rossmann ziyaretimde bakmalıyım buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman seveceğiinizi düşünüyorum, alırken koklamıştım konstantre olduğundan biraz ağır ama suya dökünce hafif bile kalıyor :)

      Sil
  6. Çok detaylı güzel bir bilgi olmuş tesekkurler canım :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...