8 Mayıs 2016 Pazar

Oriflame Fresh & Nature Frezya Kolonyası

Merhaba:)
Yıllardır Oriflame temsilcisi olmama rağmen kataloglardaki kolonya kampanyaları hiç dikkatimi çekmemişti. Genel olarak limon kolonyası midemi bulandırır, migrenimi tetikler niye bilmiyorum, bu yüzden kolonya deyince bir önyagı oluşur bende.



Ancak 1-2 ay önce kargo ücreti azalsın diye sepete kampanyalı ürünlerden birini seçmem gerekti ve normal fiyatı 36-37 tl olan bu kocaman 400 ml'lik kolonya yanılmıyorsam 15 tl'ye geldi, hadi bir deneyeyim bari beğenmezsem birine hediye ederim diye aldım. Elime ulaşınca bu zamana kadar önyargımı kırmadığım için pişman oldum. 


Normal fiyatı kolonya için bana pahalı gelse de indirim ve kampanyalarda çok uygun olabildiğini düşünüyorum. Hergün kullansanız bile 400 ml'lik şişesi dök dök bitmiyor, ben iki ayda daha iki parmak kullanamadım. Güzel şişe tasarımlarıyla da salonunuzda, masanızda oldukça dekoratif duruyor.



Bendeki şeffaf pembe renkli şişede, üzerinde frezya görseli bulunuyor. Frezya benim çok sevdiğim ama her yerde bulamadığım bir çiçektir, saf parfümünü bulsam hiç kaçırmam. Bu kolonyanın da parfümden hiç geri kalır yanı olmadığını söylemeliyim. Sabah sürsem boynuma, bileklerime, akşam döndüğümde hala hafif hafif kokusunu alabiliyorum.



Neredeyse bir edt kadar kaliteli kalıcılık konusunda. Migrenime kötü bir etkisi de olmadı. Keskin alkollü kokusu kısa bir süre sonra uçup gidiyor ve geriye çiçeksi, acımtrak hali kalıyor. Bana sorarsanız bunu sürdüğünüz gün başka bir parfüme ihtiyaç duymazsınız bile. 
Gelen misafirlerime sunduğumda herkes adını soruyor, bu nasıl kolonya, parfüm gibi diyorlar. Yaz aylarının yaklaştığını düşünürsek, ağır kokulardan hoşlanmayanlar için taze, enerjik, kalıcı ve ferah bir seçenek olabilir. 
Oriflame'in başka kolonya çeşitleri de var ancak ben sadece bunu dendim. Kampanyalarda denk geldiğim takdirde kesinlikle diğer çeşitlerine de göz atacağım. 




Ürünün kapağı sağlam kapanıyor ve yan gelse bile sızdırma yapmıyor. Şişesi çok sert olmayan plastikten üretilmiş. Ürün Fransa üretimi. Siz de limon kolonyasından sıkıldıysanız ya da değişiklik isterseniz bu güzel kokulu frezya kolonyasına şans verebilirsiniz. Satın almak için temsilciler ile iletişime geçebilir, sitesinden incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

16 yorum:

  1. Şişe tasarımı çok güzelmiş gerçekten :) bende çevremdeki oriflame ürünlerini satanlardan bir bakayım kokusuna:) şişesi için bile alınır bu :)) iyi günlerde kullanın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim =) kokusu da şişesi de güzel cidden =) bu ay kampanyada değil sanırım göremedim ama sık sık giriyor =) sevgiler <3

      Sil
  2. yeni nesil kolonyalar parfüm gibi artık ben de klasik limon hariç pek çok kokuyu zevkle kullanıyorum bunun da kokusu güzeldir sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzel, ne parfüm gibi ağır ne de klasik kolonya gibi sıkıcı :D denemenizi tavisye ederim =)

      Sil
    2. Bu kokuyu biliyorum çok güzel gerçekten :)

      Sil
  3. Bende klasik kolonyalardan sıkıldım artık elim hep bu ürünlere gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz da geliyor ya öyle ağır yağlı parfümler yerine bence de çok güzel bunlar =)

      Sil
  4. Şişesi çok güzel ama ben Frezyalara bayılırım kii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de en sevdiğim birkaç çiçekten biridir. görüntüyleriyle kokularıyla =) beğenmenize sevindim =)

      Sil
  5. Ben lavanta kullanmıştım yeni Oriflame temsilcisi oldum ve kolonyalar kampanyadaydı hem lavanta hem de frezya aldım ikisi de inanılmaz güzel. Nşrde limon yasemin karışımı kolonyadan sipariş verdim yorumlara göre limon kolonyası havasında değilmiş gelsin birde onu deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bence de hepsi ayrı güzel =) frezya ve lavanta benim de favorim =) sevgiler

      Sil
  6. peki bu ürün erkeklere uyumlu mudur? ben lavanta ve portakal kullandım. frezyayı ilk defa duydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yada erkekler için hangi kolonya çeşitleri uygundur?

      Sil
    2. merhaba, ben bu kolonyayı daha çok gelen misafirlerime uzatıyorum, ancak günlük kullanımda erkeklerden çok kadınlara daha uygun bir koku çünkü çiçek bazlı, yani fazla feminen durabilir bir erkekte. oriflame in erkeklere özel aynı seriden birkaç kokusu var, online katalogdan bulabilirsiniz..

      Sil
  7. Bit gelmiyormuş doğru mu

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...