27 Mayıs 2016 Cuma

Gosh Multicolor Allık - 50 Pink Pie

Merhaba :)
Gosh'un bu allığını ne zamandır yazmak istiyordum, sıra ancak gelebildi. 2-3 ay önce büyük bir indirimde almıştım fiyatını hatırlamıyorum ama 12-13 tl gibi bir şeye gelmişti bana.



Gosh'tan çok fazla ürün denemedim elimde bir bu allığı ile bir de çok sevdiğim bir maskarası var. 

Bu allığı severek kullanıyorum. Güzel ve sade bir ambalajı var. İçinin net görünüyor olması büyük avantaj. Sadece allık olduğu, ayna, fırça vs içermediği için de makyaj çantasına kolay sığabilen ince bir tasarıma sahip. 
Pigmentasyonu oldukça başarılı hatta bu zamana kadar kullandığım en pigmentli allık diyebilirim. 4 farklı renk barındırıyor; mat kiremit, mat koyu pembe, mat lila ve ışıltılı turuncumsu yavruağzı.



Tek tek kullanılabildiği gibi ayrı ayrı da kullanabiliyorsunuz. Hatta far olarak kullananlar bile var. En koyu renk olan mat kiremit rengi kontür uygulamasında çok başarılı. Doğal bir belirginlik veriyor. Yalnız uygularken renklerin fırçanın ilk değdiği yerde kalmamasına dikkat etmek gerekiyor. Yoğun pigment içerdiğinden makyaj bazı veya fondöten üzerine çabuk sabitleniyor. Bu yüzden uygularken çok bastırmadan hafif fırça darbeleriyle sürüp dağıtmanız en iyisi olacaktır. Ben RT'nin allık fırçası ile elmacık kemiklerime uygulayıp büyük bir kabuki fırça ile de güzelce dağıtıp yediriyorum.



Özellikle kışın bazen beyaz ten üzerine koyu allık sürmek hoşuma gittiğinde elim en çok buna gidiyor. Heidi modunda gezmeyi seviyorum, bazı kıyafetler ve saç modelleri bunu kaldırıyor.




Ürünün belirgin bir kokusu yok zaten parfüm ve paraben içermiyor. Gerçekten ipeksi, kadifemsi yumuşacık bir dokusu var ve bitişi de öyle. Yanakları canlı ve taze gösteriyor. Ben genellikle dört rengi karıştırıp kullanıyorum en güzel rengi o zaman elde ediyorum. Hafif pırıltılar içeren turuncumsu renk sizi korkutmasın, koca koca simler gelmiyor yüzünüze. Allığın tek sorunu bana kalırsa tozutması, normalden biraz fazla tozutuyor, fırçaya aldıktan sonra bir iki kez kıyısına pıt pıt diye vurmam gerekiyor yoksa yanakta yedirip dağıtmak çok zor oluyor. 



Ürün 10 gr'lık yuvarlak ambalajında. Sağlam bir kapağı var, kolay kolay açılacağını sanmam ama düşerse çabuk kırılabilir belki. İtalya üretimi ve açıldıktan sonra 18 ay kullanım ömrü var. Gosh Cosmetics'in en sevdiğim yönü ise hayvanlar üzerinde deney yapmaması, PETA'nın listesinde CF yani cruelty-free bir marka olarak geçiyor.



Gosh ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Genel olarak fiyatları orta-uygun ama indirim zamanları çok uygun hale geliyor.
Sizin favori Gosh ürününüz var mı? Tavsiyelerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

28 yorum:

  1. 4 rengin bir arada olması hem çok kullanışlı allık paleti gibi :)) hem de çok uygun fiyata denk geliyor.Mutlaka bakılması gereken allıklardan bence bu yönüyle.Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle öyle, bu tarz çok renkli allıklar güzel oluyor =) sevgiler =)

      Sil
  2. karaborsada olan bir allık:) bi arkadaşıma hediye almak istiyorum bulamıyorum. güzel günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya cidden mi:D ilk kez duyuyorum demek ki seveni çok, çabuk tükeniyor, hiç dikkat etmemiştim aslında haklısınız her zaman görünmüyor raflarda :) umarım bulup alabilirsiniz güzel bir hediye olur =) sevgiler

      Sil
  3. Bu markanin ürünlerini henüz kullanma sansim olmadi ama benzer renklerde farkli bir markanin alligini severek kullaniyorum, tesekkürler canim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yavaş yavaş tanıyorum :) renklerine vurulup almıştım bende. çok teşekkürler sen de güle güle sağlıkla kullan =)

      Sil
  4. Renleri o kadar güzel duruyor ki bayıldım ben buna! Neden daha önce görmedim ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karaborsa olduğunu öğrendim belki ondan denk gelmemişsinizdir =)

      Sil
  5. Bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum kesinlikle Gratise gidince bakarım buna. 4 tane renk içermesi çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım benim de elimde 4 rengi ayrı ayrı kullanılabilen ilk allığım bu. o konuda çok yönlü olması güzel oluyor =) makyaja göre allık seçme şansı var =)

      Sil
  6. Allığın renkleri tatlıymış. Yaza merhaba der gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya ne güzel benzetmişsin =) bence de yaza merhaba gibi =)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. ya evet :D yakında başka konularla da aranızda olacağım özellikle makyajla çok ilgilenmeyen blogger arkadaşlardan çok istek geliyor :) yorumunuz için teşekkürler yine de =)

      Sil
  8. Gosh rujlarını kullanıyorum çok memnun değilim ama bu allık gayet güzel gözüküyor :)) Yazın kullanırım ;) fiyatı indirimli olarak baya iyiymiş canım bakabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rujlarını hiç denemedim tatlım, allığı güzel ama tozutması dışında =) indirimde bakabilirsin =)

      Sil
  9. Bu allıkta uzun zamandır gözüm var ama daha karşılaşamadım kendisiyle :) Gerçekten çok güzel görünüyor Evrim, bende olsa far olarak da kullanırdım kesin :) Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay herkes aynı şeyi dediğine göre demek ki gerçekten bulmak zor =) hem az stok geliyor hem de çabuk bitiyor olabilir. tester olarak denk gelirsen bak bakalım bir =) ben far olarak ihtiyaç duymadım ama acil durumda gayet iş görür tatlım :) teşekkürler

      Sil
  10. Sen bu ürünü çok iyi fiyata almışsın bence , tozutma ve dağılmama sorunu bence goshun tüm allıkların var ve evet pigmentasyonu ciddin fazla bu yüzden dağılma da sorun olabilir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım güzel bir indirimdi, diğer allıklarını bilmiyorum ama sen de farkettiysen öyledir. genelde pigmentli ürünleri dağıtmak zor oluyor =)

      Sil
  11. Çok güzel renkleri var ama sanırım genel olarak pembe tonlar ağırlıkta. Ben kendime pembe tonlu allıkları ve rujları yakıştıramıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım eğer karıştırıp kullanırsan pembe/kiremit oluyor. eğer sevmiyorsan sana yaramayabilir =))

      Sil
  12. Renkleri çok güzel.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim =) daha güzelleri sizi olsun =)

      Sil
  13. ben bu renkelere bayıldım gosha şu aralar çok meraklıyım sonumuz hayrolsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D bende de bu dahil iki ürünü var. valla ikisinden de memnunum, güzel bir marka =)

      Sil
  14. Hep almak istediğim bir ürün ama bir türlü kısmet olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım pek bulunmuyormuş ya az geliyor ya da çabuk bitiyor. umarım indirimde denk gelirsin canım =)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...