7 Mayıs 2016 Cumartesi

Lavera Organik Zencefil ve Aynısefa Özlü Matlaştırıcı-Dengeleyici Krem - Normal ve Karma Ciltler İçin

Herkese yeniden merhaba. Yeni yılda aldığım kararları yavaş yavaş uyguluyor olmak beni mutlu ediyor. Bunlardan biri de cilt bakımı için olabildiğince organik, temiz içerikli, cruelty-free ürünler kullanmak. Lavera bu konuda çok takdirimi alan bir kozmetik markası oldu. Gerçekten ürünlerini incelediğimde hem içerik olarak hem de etki olarak oldukça faydalı olduğunu gördüm. Ayrıca veganlar için biçilmiş kaftan olan bu marka hayvan deneyleri yapmıyor.



Lavera, 'en güvenilir kozmetik markası' ünvanına ve dünyanın ilk geçerli, resmi 'organik ve doğal kozmetik ürünler' seritifikası olan NaTrue'ya sahip. Hiç bir ürününde paraben, sls, petrol türevi ve sentetik koruyucular içermiyor. Gerçekten insana ve doğaya saygılı, temiz içerikli ve etkili kozmetik üretiyorlar. Lavera'nın bu kreminde bulunan 'cetearyl alkol' ise meyve ve bitki özlerinden elde edilen doğal alkol. Yani cilde zararlı, kimyasal olan alkol türü değil bu yüzden içiniz rahat olsun. 


Bu krem normal ve karma ciltlerde t bölgesinde oluşabilen yağlanmayı dengelerken cildi nemlendirmeyi hedefliyor. Zencefilin zengin vitamin-mineral yapısı cildi arındırırken bakım yapıyor. Aynısefa çiçeği olarak da bilinen calendula da çok eski çağlardan beri yara iyileştirmede, cilt yenilemede ve dengelemede büyük rol oynuyor.




Beyaz renkli formülü yoğun bir yapıda olmasına rağmen cilt tarafından kolay emiliyor, gözenekleri tıkamıyor. Makyaj altında kullanıldığında gün içinde cildin makyajı kusmasına sebep olmuyor. Tam tersine özellikle 'baking' gerektiren ten ürünleriyle beraber kullanıma çok uygun.




Ph değeri cilt ile uyumlu olan bu krem ağırlıklı olarak zencefil ve narenciye kokuyor. Gerçekten mükemmel bir kokusu var. Organik tarımla elde edilen kakao tohumu, shea, jojoba, badem, ayçiçek, aynısefa, zencefil, mango, soya yağları ile limon özleri barındırıyor. İçerdiği parfüm ise sentetik değil, bitkisel yağlardan elde edilmiş. Yaklaşık 3 ay boyunca düzenli kullandığım, ilk kullanımdan itibaren çok faydasını gördüğüm bu kremi ciddi anlamda sevdim.



Hassas karma cildimde ne bir iritasyona ne de bir sivilceye sebep oldu. Gerçekten kuru üzüm tanesi kadar sürdüğümde t bölgemdeki yağlanmayı kontrol altına aldı. Çok mat bitirişli olmamasına rağmen ekstra parlama, yağlanma yapmadı. Kokusu bir kaç saat boyunca yüzümde kaldı ve rahatsız etmedi. Cildime bir süre kullanımdan sonra aydınlık ve tazelik kazandırdı. Yıkama-temizleme sonrası oluşabilen kızarıklıklarımı yatıştırdı ve özel zamanlarda çıkan sivilcelerimin büyümeden, kızarıp şişmeden hızlıca geçmesine yardımcı oldu. Cildim eskiye göre esneklik de kazandı. Gerçekten kremin tam bir vitamin deposu olduğuna katılıyorum. 

Almanya üretimi olan ürün 30 ml'lik tüp ambalajında satılıyor. Vegan sembolünü kutuda görebiliyorsunuz. Lavera ürünlerini açıklamaları ile Ayışığı Organik'te bulabilir, incelemek ve satın almak için burayı tıklayabilirsiniz. Ürünün fiyatını kesinlikle hak ettiğini söylemek istiyorum. Ayrıca peşin fiyatına taksikle satın almak da mümkün, zaman zaman indirime de giriyor. 


Cildinize iyi bakmak sadece temizlemek demek değildir, kullandığınız ürünlerin içerikleri iyi olmadığı sürece uzun vadede faydadan çok zarar görebileceğinizi unutmamakta fayda var.



Sevgiler
Evrim

10 yorum:

  1. Bunun maskesini deneyip oldukça memnun kalmıştım. Cildimde çok güzel bir nem dengesi oluşturmuştu ancak o kokusu ... maskenin kokusu, bana oldukça ağır ve yapay gelmişti. Öyle ki 15 dk zor tutabildim yüzümde.

    Belki de nemlendirici kremin kokusu daha hafiftir. Hatta kokusu bir süre sonra ciltten uçup gidiyorsa bende deneyebilirim bu ürünü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koku hassasiyeti olanlar için belki ağır gelebilir ama narenciyenin zencefille birleşince ortaya çıkardığı koku bana çok ferah, fresh geldi. çok ağır kokulara ben de fazla dayanamam ama sırf içeriği ve etkileri için denemek güzel olabilir =)

      Sil
  2. En sevdiğim markalardan biri lavera, bu krem aklımda olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildiniz normal ya da karma ise çok sevebileceğinizi düşünüyorum =) benimki yağlıya dönük karma olmasına rağmen ben beğendim.

      Sil
  3. Lavera'nın bir kaç ürününü kullanmış ve memnun kalmıştım :) öyle güzel yorumlamışsın ki en kısa zaman da alıp deneyeceğim <3 paylaşımın için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmeniz beni çok mutlu etti <3 umarım denediğiniz zaman siz de benim kadar seversiniz, gerçekten güzel bir krem =)

      Sil
  4. Senin cildin hassas mıydı, hiç bahsetmemiştin^ Çok güzel anlatmışsın, kremin seni memnun etmesine sevindim. Keyifle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum aslında neredeyse yazılarımın çoğunda bahsettim hep gözünden kaçmıştır, hassas derken seninki kadar deil hatta seninkinin yanında eşşek derisi kalır :D D:D ama tuhafdır ki çoğu karma cilde alerji yapmayan içerikler, karışımlar bende koca koca aylarca geçmeyen sivilceler yapabiliyor. ya da çok çabuk kızarır temizlerken filan ama yatışması kısa sürer. ergenlikten sonra yağlıdan karmaya döndüğünde hassasiyet de başladı cildimde. krem gerçekten güzel, sana da tavsiye edebilirim <3

      Sil
  5. Not aldım canım insallah kokusunu beğenirim bende pek sevmiyorum ağır olunca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genel anlamnda çiçek kokusunu seviyorsan bence seversin. lavanta kolonyası kadar ağır değil bence biraz daha hafif ve o acımsı çiçek kokusu parfüm gibi =)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...