17 Ocak 2016 Pazar

Note Mattemoist Lipgloss - 403 SugarKiss

Herkese yeni bir yazı ile merhaba!
Bu yazımda sizlere son dönemlerin en çok satan rujlarından biri olan Sugarkiss'i anlatacağım.




Bu ruju her yerde çok aradım, ne indirimde ne de normal zamanlarda hiç bulamadım, gelir gelmez hemen satılıyordu ve bana hiç denk gelmiyordu. Neyse ki arkadaşım Leydi Blog internette denk gelmiş ve ikimize de birer tane almış. Buradan ona tekrar çok teşekkür ediyorum bizi kavuşturduğu için :)



Adından da anlaşıldığı üzere mat yapıda likit bir ruj. Klasik siyah Note kutusunda, 6 ml'lik şık, şeffaf bir ambalaja sahip. Kolay uygulama sağlayan sünger aplikatörü var.




Yapısı, dokusu çok güzel, kadife gibi bir bitirişi var. Dudakta kayıyor resmen sürerken. Misler gibi kokuyor, vanilyalı keke benzettim ben :)





Sürdükten sonra çok çabuk kuruyup sabitlenmiyor, biraz beklemeniz gerekiyor hatta dudağa hiçbir zaman tamamen yapışmıyor ama sanırım bundandır ki dudakların nemini vıjjjt diye çekip kurutmuyor. Dudağınızda kaldığı süre boyunca nem sağlıyor ve pul pul olmuyor.



Bütün gün kalıcı değil, bir şey yiyip içene kadar anca 2-3 saat ya da maksimum 3-4 saat kalıyor, en azından bende böyle. Ancak gün içinde tazelerken uğraştırmıyor, dudak kalemine ihtiyaç bile duymuyorum.



Çok tatlı bir gülkurusu pembe renginde, tek kat uygulayınca daha açık, ikinci katta daha koyu duruyor. Çok hafif, ağırlık ve yapışkanlık hissi vermeyen köpüğümsü bir formülü var. Sürdükten sonra unutuyorsunuz.





Sleek markasının Birthday Suit adlı likit rujuna muadil gösteriliyor., bence de oldukça benziyorlar sadece Sleek'inki bir tık daha koyu kalıyor.
İçerisinde dudakları uzun süre nemli tutmayı sağlayan macadamia yağı ve E vitamini bulunuyor. Paraben içermiyor. Dermatolojik olarak test edilmiş. Açıldıktan sonra 18 ay kullanım süresi var. 



Ben çok sevdim, bulduğum yerde indirimde denk gelirsem alacağım. Siz de Note ürünleri satan her yerde, özellikle internette bulabilirsiniz diye umuyorum, umuyorum çünkü bulmak çok zor :) Gül kurusu tonlarından hoşlananlar denk geldiği yerde şans verebilirler.



Sevgiler
Evrim

8 yorum:

  1. ben de başka bir renk aldım ama hala nemlendiriyor mu kurutuyor mu bilemiyorum :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay benim dudaklarım çöl gibidir ne yapsam kurur ruj sürünce ama bunda öyle olmadı hiç. belki renkten renge yapısında fark vardır bilemedim şimdi :/

      Sil
  2. Bende bu ürünün farklı bir rengi var kalıcılığı yok ama yapısını çok beğeniyorum dudaklarımı kurutmuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen kalıcılık konusunda zayıf ancak tazelerken uğraştırmıyor :)

      Sil
  3. Bu renk gerçekten çok orjinal ve rujun yapısı ile daha da zarif duran bir renk. Her makyaja uyuyor bana kalırsa. Mutlaka her kadının makyaj koleksiyonunda olmalı diye düşünüyorum. Kokusuna dayanamayıp yiyesim gelse de :D güzel günlerde kullan canım arkadaşım❤ senin deyiminle dibini gör :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum kuzum aynen öyle. indirimde bulursam bu kez ben stoklayacağım ikimize :) öpüyorum <3

      Sil
  4. O ne tatlı bir gül kurusu tonudur allahım bayıldım buna...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...