26 Ocak 2016 Salı

Avon True Color 8'li Göz Farı Paleti - Nude Shimmer

Herkese merhaba!
Bu yazımda sizlere Avon'un yumuşacık nude tonlarındaki bu yeni paletinden bahsedeceğim. 




Son zamanların modası nude tonları her türlü makyaj malzemesinde karşımıza çıkarken, Avon'un da geride kalmaması sevindirici çünkü her ürününü beğenmesem de farlarını kaliteli ve uygun fiyatlı buluyorum. Bu paletin de normal satış fiyatı 43 tl fakat uygun bulmamın sebebi sık sık büyük oranda indirime girmesi, ben 13 tl'ye almıştım.


Palet sağlam kapanan 6 gr'lık ambalajında satılıyor. Kapağında altın sarısı bir sürü minik yıldız var, içindeki renklerle uyumlu, sade ve şık bir tasarıma sahip. Kapağı şeffaf olduğu için içini görebiliyorsunuz.
Yanında bir adet çift taraflı aplikatör geliyor, kalitesi gayet iyi fakat ben aplikatör kullanmayı tercih etmiyorum far sürerken. 



En çok tercih edilen nude tonlarının hepsinin bir arada bu ufak ama faydalı palette bir araya gelmesi çok iyi olmuş bence. 
Farların pigmentasyonları her zamanki gibi yine Avon kalitesinde, tek fırça darbesinde görünen rengi veriyor, kazımanız gerekmiyor :)
Kalıcılıklarını biraz zayif buldum ama bu sorunu da far bazı ile çözdüm ki zaten yağlı göz kapaklarına sahip olduğumdan benim için bazsız far sürmek boşa kürek çekmek demek :)



Palette iki tane mat renk bulunuyor; kül kahve ile açık bej. Diğerleri ışıltılı fakat öyle koca koca simler içermiyor hiç biri. Gayet güzel, gece gündüz, doğal, günlük makyaja uygunlar. Tek başlarına veya kombin yaparak çok fazla görünüme olanak sağlıyorlar.



İnci renginde ve açık altın renginde olan ışıltılı farlar aydınlatıcı olarak da çok güzel iş görüyor, denedim ve memnun kaldım. Yani çok kısa süreliğine bir yere giderken olabildiğince az eşya almak istediğimizde bu palet varsa bir de aydınlatıcıya gerek kalmaz düşüncesindeyim.
Aslında resimde renkler istediğim gibi çıkmamış, çok daha güzeller. Sol üstten ilk dört renk sırayla; ışıltılı çok açık bej, mat açık bej, ışıltılı inci bej (mary-lou aydınlatıcıya benziyor bu), ışıltılı hardal sarısı. Alt sıra soldan sağa ilk üç renk farklı bakır ve altın tonlarının karışımı ışıltılı renkler, en sondaki ise mat gri/kül kahve karışımı bir renk. Çok ara tonlar olduklarından birbirlerine benziyorlar, tarifi zor oluyor, isim bulamadım :) 
Bu tonlarda hepsi bir arada bir palet arayışındaysanız tavsiye edebilirim ama tabi indirimde almak daha mantıklı, normal fiyatı pahalı. 
Avon temsilcilerinden ve Avon ürünleri satan sitelerden bulabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

5 yorum:

  1. Aay ne kadar da guzel renkler bunlar boyle. Gule gule kullanin ☺️

    YanıtlaSil
  2. renkler çok güzel, özellikle o koyu kahveyi eyeliner fırçasıyla kullanıp harika tonda bir kuyruklu eyeliner çekilebilir.
    güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir fikir, baz üzerine çekilirse çok da iyi olur, teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  3. Nudes and blues nasıl sizce ?

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...