16 Ocak 2016 Cumartesi

Timeless Truth Yeşil Çay Yatıştırıcı Maske

Merhaba!
Bu yazımda sizlere gerçekten beğendiğim bir üründen bahsedeceğim; TT Yeşil Çaylı Maske.




Ürün elime geçeli yaklaşık bir ay oldu sanırım, ancak kullanmaya sıra geldi. Keşke daha önce tanısaydım bu güzel maskeyi dedim çünkü genelde tek kullanımlık maskelerden çok beklentim olmaz. Bu ürünü de firma yolladığı zaman aynı şeyi düşünmüştüm fakat kullandıktan sonra inanamadım ve firma hakkında biraz araştırma yaptım.

Ürünün kalitesine, kısa sürede gösterdiği etkiye gerçekten hayran kaldım. Tek kullanımlık bir maske ancak bu kadar iyi olabilir. Tabi diğer çeşitlerini bilmiyorum, çok fazla çeşidi var ancak bana gönderilen rastgele olmasına rağmen en uygunuydu. Sitesinde hepsini tek tek inceledim ve kendim almış olsam yine bu yeşil çaylı olanı alırdım dedim. Çünkü hem yağlı, sivilceye, akneye yatkın ciltler için uygun hem de antioksidan, antiaging özellikteki yeşil çay içeriyor. Bendeniz yeşilçayın dahil olduğu her şeye bayıldığım için heyecanla kullandım bu maskeyi de. 



Temizlediğiniz yüzünüze koruyucu filmini çıkardığınız maskeyi oturtuyorsunuz. Benim gibi yüzünüz küçükse büyük gelen kıyıları katlayıp yapıştırabilirsiniz, çok önemli değil. Önemli olan yüzünüzün tamamına değecek şekilde yerleştirmeniz. Yaklaşık 20 dakika bekliyorsunuz, ben unuttum 35 dakika bekledim ama hiç bir zararını görmedim. Pakette kalan serumu da yüzünüze iyice sürüp emilmesini bekliyorsunuz.



Sonuç olarak sıkılaşmış ve aydınlanmış, nemlenmiş ve parıl parıl temiz, berrak bir yüze sahip oluyorsunuz. Hatta gözeneklerimi görmek için aynaya girmek zorunda kaldım, inanılmaz sıkılaşmışlardı, resmen gözeneksiz olmanın ne kadar güzel olduğunu deneyimledim. Vaatlerini yerine getiren bir ürün olduğunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim. Bundan sonra saçma sapan ve pek etkisini göremediğim tek kullanımlık maskelere 4-5 tl vereceğime haftada bir kullanım için bu maskeden almayı planlıyorum. Haftanın yorgunluğundan sonra cildime pek bir iyi geldi, göz çevremdeki ince mimik çizgilerini de oldukça belirsiz hale getirdi. Ben pakette kalan solusyon yüzüme tek kullanımda çok fazla geldiği için 3 gün boyunca serum gibi kullandım, bu şekilde etkisini daha da uzattığımı düşünüyorum. Bir de maskenin kokusu çok güzel, mis gibi buram buram saf yeşil çay kokuyor. Zen bahçelerinde çay içer gibi hayal ettim kendimi :) Bundan sonra cilt bakım rutinime bu maskeyi kesinlikle ekleyeceğim.
Bu maskenin yoğun geçen günlerde, yolculuklarda ve antioksidan bakım ihtiyacı duyduğunuz her an imdadınıza yetişeceğini düşünüyorum. Tek kullanımlık paketlerde pratik ve taşıması da kolay. 
Timeless Truth firması ilk çıkışını 1988'de yapmış. Fransa'da 1 numaralı cilt maskesi ünvanına sahip ve dünya çapında 20'den fazla ülkede faaliyet göstermekte. Açık ara en çok satılan maskelere sahip olan bu firmanın her cilt tipi, yaş ve sorun için farklı maskeleri bulunmakta. Ürünleri AB yönetmeliklerine uygun üretiliyor. Ürünün üretimden itibaren 3 yıl raf ömrü var. Paraben içermiyor, Taiwan üretimi. (Uzak Doğulular bu işi biliyor arkadaş!)
TT Mask'ın sitesine buradan, bütün maske çeşitlerine buradan ve bu yeşil çaylı maskesine de buradan ulaşabilir, satın alabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

4 yorum:

  1. Benim elimde de bu maskeden bir adet var roaccutane kullandıgım için maskeyi uygulamaktan çekiniyordum. Fakat senin deneyimin ve analizlerin sonucu sabırsızlıkla denemek istiyorum. Yazı için teşekkür ederim kuzu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim kuzum, hangi çeşidi var sende, bunun iyi geleceğine olan inancım buyuk diğerlerini bilmesem de. yatıştırıcı olduğu için bu çok iyi gelebilir aslında sana. umarım sendekinin faydasını görürsün, çok çok beğendim ben bunu <3

      Sil
  2. Benimde hosuma gitti bak şimdi :)) maskeleri ve bakım yapmayı çok sevdiğimden sürekli birşeyler alasım geliyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de senin gibiyim, evi bi görsen, bi gratis açmaya yetecek kadar ürün var :D D

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...