3 Ocak 2016 Pazar

Beauty Formulas El ve Tırnak Losyonu

Merhaba :)
Benim el kremi delisi olduğumu bilen bilir. Güzel kokan bütün el kremlerini denemek isterim gördüğüm yerde. Bir kutu dolusu el kremim var fakat hepsini çok sevdiğim için bittikçe alıyorum ve hiç azalamıyorlar :D




Şimdi bu yazımda da sizlere yılbaşı indiriminde Watsons'tan üçüncü kez aldığım bu el kreminden bahsedeceğim. 

Fiyatı 7 tl civarı, pembiş renkli 100 ml'lik tüpte satılan sadece Watsons'lara özel bir marka olan Beauty Formulas'ın bu el kremi gerçekten harika kokuyor. Bebek pudrası mı dersiniz, ne dersiniz bilmiyorum ama inanılmaz sevimli, narin yumuşacık bir kokusu var :)





Sadece ellere değil tırnaklara da bakım yapıyor. İçindeki vitamin  ve panthenol sayesinde elleri yumuşatıyor ve tırnakları sertleştiriyor. Hem nemlendiriyor hem de onarıyor. Yağlanma yapmayan ve çok çabuk emilen bir formülü var. Tırnak derisi ve kütikülleri de yumuşattığı için özellikle kış aylarında çok tercih ediyorum bu kremi.



Ne yazık ki içeriği temiz değil, bir de temiz olsaydı içim daha rahat kullanırdım ancak kokusundan ve ellerimi yumuşacık yapmasından vazgeçemiyorum. Manükür sırasında da kolaylık sağlıyor.
Bir de ne zaman bu kremi kullansam tırnaklarımdaki soyulmalar, kırılmalar azalıyor hatta duruyor. Nemlendirmesi çok fazla uzun değil ama bence yeterli, gün içerisinde ihtiyaç duydukça yeniliyorum. Kokusu ise çok kalıcı, birkaç saat boyunca misler gibi burnuma geliyor. Toz pembe bir rengi var :)
Bu el kremi de Beauty Formulas'ın diğer ürünleri gibi İngiltere üretimi. Dediğim gibi sadece Watsons'larda bulabilirsiniz. Açıldıktan sonra 1 yıl kullanım ömrü var. Pudra kokulu şeyleri seviyorsanız bu ürüne de bir göz atabilirsiniz :)
Sevgiler
Evrim

4 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum bende yılbaşı indiriminde aldım harika bir krem :)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok seviyorum çeşit çeşit el kremim var ama bunu denemedim..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...