2 Ocak 2016 Cumartesi

Beauty Formulas Göz Makyajı Temizleyicisi

Hepinize yeni yılın bu ilk yazısıyla merhaba!
Sanki daha dün akşam yılbaşı gecesiymiş gibi hissediyorum hala :) 2 Ocak oluvermiş bile! Ben de bu yıl her yıl yaptığım gibi çeşitli şeylerle ilgili yeni kararlar aldım. Huzurlu ve mutlu hissediyorum, umarım hep böyle devam eder, size de sağlık ve huzur diliyorum yeni yılda.



Gelelim yazımın konusu olan ve sadece Watsons'a özgü bir marka olan Beauty Formulas'ın bu göz makyajı temizleyicisine.
Çoğunuzun bildiği üzere yılbaşı indirimi çok güzeldi ve hepimiz bir şekilde bundan faydalandık :) Ben de bu ürünü yılbaşı indiriminde yedekledim çünkü oldukça başarılı buldum, sizlerle de paylaşmak istedim. 



Ürünün indirimsiz fiyatını hatırlayamıyorum fakat o haliyle bile çok uygundu. Ben 7 tl'ye aldım. Aslında alırken yetersiz kalabileceğini düşünmüştüm ancak bu markayı sevdiğim için, başka ürünlerinden memnun kaldığım için şans vermek istedim. İyi ki de vermişim diyorum. Beni yakından takip edenler bilir, eskiden beri Bioderma'nın hassas ciltler için olan temizleme miselini kullanırım. Ancak son zamanlarda biraz farklı şeyler denemek istedim ve kampanyada bile biraz pahalı geldiği için geçici süreyle Bioderma'ya ara verdim ve Garnier'in pembe miseli ile bu göz makyajı temizleyicisini aldım. Yüz ve göz için ayrı ürünler kullanmayı seviyorum.



Göz temizleyicilerinde ise en sevmediğim şey, çift fazlı olan, gözü yağlı yağlı bırakan ve temizlerken yakan ürünler. Bu yüzden böyle olmayan, yağlı bırakmayan ürünleri gördüğüm zaman kaçırmıyorum. Beauty Formulas'ın aynı şekilde bir de pembe renkli yüz makyajı temizleyicisi vardı, daha sonra onu da deneyeceğim. Bir de içeriği tertemiz olmasa da diğer temizleyicilere göre çok daha iyi. Yatıştırıcı nitelikte panthenol, kolay temizleme sağlayan ve besleyen zeytinyağı, vitamin E ve provitamin B5 içeriyor. Kokusu çok güzel. Zeytin yağı içermesine rağmen dediğim gibi gözü yağlı bırakmıyor, üzerinden suyla geçmek zorunda kalmıyorsunuz. Temizleme sırasında gözü yakmıyor, alerjik bir tepkiye neden olmuyor. Tabii ki eğer pamuğa gereğinden fazla ürün aldıysanız ve gözünüzün içine kaçarsa bütün herşeyde olduğu gibi biraz yakıyor. Ama genel olarak en yoğun göz makyajımı, eyelinerımı filan gayet iyi temizliyor. Ovalayıp göz çevrenizi yıpratmanıza sebep olmuyor. 



İlk başta ürünle nemlendirdiğim pamuğu iki saniye gözlerimde bekletiyorum sonra nazik hareketlerle temizliyorum. Etrafa dağıtıp bulaştırmadan temizliyor. Bunu yaparken içeriği sayesinde göz çevresini yatıştırdığını da düşünüyorum çünkü kızarıklık minimum düzeyde oluyor. 
Ürün tüm cilt tipleri için uygun üretilmiş. 200 ml'lik şeffaf şişesinde, çevirmeli sızdırmayan kapağı var. Rengi mavi. İngiltere üretimi ve açıldıktan sonra 1 yıl kullanım süresi var. 
Markanın en son çıkardığı ürünlerinden biri olan bu temizleyeciyi Watsons mağazalarında uygun fıyata bulabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

5 yorum:

  1. Ben de çift fazlı ürünleri hiç sevmiyorum. Sen bu ürünü sevdiğine göre ben de deneme listeme ekledim.

    YanıtlaSil
  2. Denemek istediğim bir üründü, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. al valla canım , hele ki watsons indirimlerinde tadından yenmıyo :D

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...