21 Ocak 2016 Perşembe

Blistex MedPlus Dudak Balmı

Herkese merhaba!
Bugun Ankara'ya yılın ilk adam gibi karı yağdı. Tabii ki yürüyüş yapmadan, kartopu oynamadan duramadım :)



Bunları yaparken de aklıma dışarı çıkarken sürdüğüm ve soğuk havada kaldığım saatler boyu dudaklarımın kuruyup çatlamasını engelleyen bu kendi küçük işlevi büyük balm geldi ve sizlere de anlatmak istedim. 


MedPlus özellikle çok kuruyan, çatlayan, yara olmaya ve soyulmaya yatkın dudaklar için özel olarak üretilmiş bir ürün. Şeffaf rengi ve yağlı yapısı ile vazeline benziyor fakat çok daha ince yapılı olduğundan vazeline göre daha hızlı emiliyor.




İçerisinde havuç, kakao, okaliptüs yağları, mentol, balmumu ve hintyağı bulunuyor. Bu sayede kötü durumda olan dudaklarınıza sürdüğünüz anda etki etmeye başlıyor. İçerdiği mentol ve okaliptüs yağı yüzünden hafifçe yaksa da çok uzun sürmüyor ve aslında yakarken hasar görmüş dokuyu yatıştırıyor ilginç bir şekilde. Yani soğuktan çatlayıp hassas hale gelmiş dudağınıza bunu sürme fikri çok cazip gelmeyebilir ama korktuğunuz gibi olmuyor. Başta verdiği ferahlık hissi dudağı onardıkça azalıyor ve deriyi iyileştiriyor. Bazı yerlerde dudakları dolgunlaştırdığını okudum fakat yıllardır kullanan biri olarak bunun külliyen uydurma olduğunu söyleyebilirim :) Bu düşünceyi tamamen mentolun verdiği yanma hissine bağlıyorum. İnsana dudağı büyüyormuş gibi geliyor fakat bu tamamen mentolden. Görüntüde bir değişme olmuyor.



Ben dudaklarım çok kuruduğu için yatmadan önce, mat rujlardan önce, dudak peelinginden sonra ve soğukta dışarı çıkarken sık sık tercih ediyorum. Parlak bir görünüm verdiği için normal ruj sürdüğüm zamanlar çok tercih edemiyorum. Mat rujlarımın altına uygularken de parmağımın ucuyla hafif şekilde azıcık dokunduruyorum ki rujumun özelliğini gitmesin. Genelde kullananlar bu yüzden daha çok gece tercih ediyorlar.
Yıllardır bittikçe aldığım, nemlendirmesinin yanı sıra onarımını da çok başarılı bulduğum, parasını hak ettiğini düşündüğüm tek dudak balmı bu. Çünkü görüntüsüne, rengine, kokusuna aldanıp aldığım her balm çekmecede bitmeyi beklerken, bundan yaklaşık 5-6 kavanoz bitirmişliğim vardır. Hatta nezle-grip olduğum zamanlarda peçeteyle silmekten kızaran burun kenarlarıma bile uyguladığım oluyor, yine biraz yakıyor fakat sonrasında inanılmaz hızlı iyileştiriyor. Okaliptüs-mentol birleşimi sayesinde de tıkanık burnumu açıyor. Tabi bu benim denediğim bir yöntem, ürünün amacı bu değil.
Bu ürünün tek dezavantajı parmakla uygulanması. Hijyen açısından bu biraz sorun olsa da etkisi yüzünden vazgeçemiyorum.
7 ml'lik lacivert renkte minik kavanozda satılıyor. Küçük görünse de çok uzun süre gidiyor, bereketli bir ürün. İçerik olarak öyle çok zararlı kimyasallar içermiyor. Ben genellikle eczaneden alıyorum ama bazı kozmetikçilerde ve internette de bulabilirsiniz. 
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...