24 Ocak 2016 Pazar

Estée Lauder - Advanced Night Repair Göz Jeli

Herkese merhaba!
Bu yazımda sizlere birkaç ay önce kullanıp bitirdiğim bu göz bakım ürününden bahsetmek istedim. Bendeki boyu tester, yaklaşık 20 gece boyuca kullanabildim. Göz çevresi çok küçük bir bölge olduğundan deneme boy ürünler bile uzunca bir süre yetiyor.




Ben de günlük bakımımda göz kremini hiç atlamamaya çalışıyorum, bu ürünü de düzenli kullanıp bitirdim ve sıra gözlemlerime geldi :)



Ürünün vaatleri arasında kuruluk, koyu renk halkalar, yaşlama belirtileri, yorgunluk, şişlik, renk farklılıkları ve ince çizgilerle savaşmak yer alıyor. Düzenli kullanımda bunları geçireceği yazıyor.
İçerisinde kafein, alg, soya, dut, arpa, buğday, üzüm, huş ağacı, Poria mantarı, turp, papatya ekstreleri, jojoba ve daha bir çok doğal öz bulunuyor. Ancak kimyasal bileşenler de içeriyor. Bütün cilt tipleri için uygun. Oftalmolojik ve dermatolojik olarak test edilmiş, gözenekleri tıkamıyor ve akneye sebep olmuyor, parfüm içermiyor. Kullanım için herhangi bir yaş aralığı belirtilmemiş.



Benim görüşüme göre bu 20 günlük kısa zamanda bile etkilerini gördüğüm oldukça başarılı bir ürün. Yaşımın 25 olduğunu düşünürsek mimik çizgilerim dışında herhangi bir yaşlanma belirtim yok ancak yorgunluk, uykusuzluk gibi sebeplerden göz altlarımda şişlik olabiliyor. Göz çevrem çok kuru değil, ama her zaman neme ihtiyaç duyacak halde o yüzden nemlendirmesi bana yeterli geldi. Göz altı morluğum da olmadığı için bu konuda birşey söyleyemem ama bunu kullandığım süre boyunca ince çizgilerimin çok çok silikleştiğini ve şişliğin sürdükten yarım saat sonra oldukça azaldığını gözlemledim. Genel olarak göz çevreme canlı, zinde ve neme doymuş bir görünüm kazandırdı. 



Ürün şeffaf renkte ve yoğun sayılabilecek bir kıvamda. Yapı malzemesi olan silikona çok benzettim görüntüsünü ben. Kokusu yok, bende yağ bezeciklerine veya alerjiye sebep olmadı. Gözümü de yakmadı. Sürdükten 8-10 dakika sonra emilmiş oluyor, sabaha pamuk gibi bir göz altıyla uyanıyorum. Olumsuz sayılabilecek yanı, üzerine bir makyaj malzemesi sürdüğünüzde silgi tozu gibi topaklanması ve ürünün göz altıma oturmasını engellemesi oldu. Bu yüzden amacı doğrultusunda sadece gece kullanımı doğru olur yani gündüz göz kreminiz yoksa ve yerine bunu sürecekseniz üzerine makyaj yapmakta zorlanabilirsiniz. Bunu ayrıntı olarak söylüyorum ama bence ciddi bir eksi sayılmaz çünkü adı üstünde 'night repair' .





Estée Lauder'in bu ürünün dahil olduğu gece bakımına özel Night Repair serisinin set halinde kullanıldığında daha etkili olabileceğini düşünüyorum. Şu kadarcık deneme boyu bile fark yarattı çünkü. 
Benim için çok da mucizevi olmayan ama deneme boyundan memnun kaldığım bir ürün oldu. Bu yüzden gidip almayı düşünmüyorum, en azından şimdilik çünkü fiyatı oldukça pahalı. Bu ürünün yaptıklarını çok daha uygun fiyatlı olanlar da yapabiliyor. Yine de fikrim olmuş oldu, bu yüzden denememi sağlayan arkadaşım'a çok teşekkür ediyorum:) Göz kremlerine zaafım olduğunu unutmayıp hediye kutusuna bunu da eklemiş :)
Satın almak isterseniz Tekin Acar, Sephora gibi büyük mağazalarda ve internette bulabilirsiniz. 
Sevgiler
Evrim

7 yorum:

  1. Göz çevresi en büyük sorunum benimde. İnanılmaz kuru ve bir kaç aya kadar nemlendirici uygulamam gerektiğini bilmiyordum. testerını alsam mı diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estée Lauder satan mağazalarda direkt olarak tester vermiyorlar, belli bir miktar alışveriş yapmanız gerekiyor ki yanında bir iki tester versinler. ama zaten sizin göz altlarınız çok kuruysa bu tarz silikon kıvamında jel değil de daha çok yağ bazlı kremler öneririm. mesela Kiehl's in avokadolu göz kremini deneyin bence. hem çok daha uygun fiyatlı :)

      Sil
    2. O ürünü duydum ama almaya fırsatım olmadı açıkcası. Fiyatı da gayet uygun iyi bir ürünse almaya değer :)

      Sil
    3. verdği neme göre fıyatı gerçekten uygun evet :)

      Sil
  2. estee ürünleri iyidir bu kremi denemedim ama denediğim bir kaç şeyi sevmiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet marka olarak çoğu ürünü başarılı gerçekten. ben özellikle makyaj temizleyicilerini çok seviyorum :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...