2 Ocak 2016 Cumartesi

China Glaze Oje - 683 Secret Peri-Wink-Le

Herkese yeniden merhaba:)
Bu yazımda size ilk kez denediğim China Glaze markasına ait bu ojeden kısaca bahsedeceğim. Bana Tanaçan Kozmetik'ten firma gönderisi olan bu üründe renk seçme şansım olmadı ancak mavi tonlarını sevdiğim için memnuniyetle denedim. Zaten amacım markayı deneyip diğer ojelerden farkı var mı, varsa nedir onu görmekti. 




China Glaze yaklaşık 13 yıldır çeşit çeşit, desen desen, farklı stil ve ihtiyaçlara göre, geniş renk yelpazesiyle bizlere ojeler sunuyor. İçeriğinde tırnak sertleştirici bulunan bu ojeler, tırnaklara gelebilecek zararı minimuma indirmek amacıyla formüle edilmiş. Renklerini üretirken dünyanın bir ucundan diğerine, her ülkeden ve her güzellikten ilham alıyorlar.


Bendeki bu renk lila alt tonlu soğuk bir mavi. Ben mavinin her tonunu çok sevdiğim için payıma düşen bu rengi de beğendim. Tırnaklarım çok kırılgan ve yıpranmaya müsayit yapıda oldukları için çok sık oje kullanmam. Daha çok bakım ürünlerine yönelirim. Bu ojeyi de altına veya üstüne ekstra başka bir ürün uygulamadan sürdüm. Bırakın nail art yapmayı, normal ojeyi bile sürme konusunda çok becerikli sayılmam, tırnak etlerimi de kesemem, bu yüzden tırnaklarımın kusuruna bakmayın. Tırnağımdan çok ojenin rengini anlatabilmek için çektim :)



Ellerim sıklıkla suya sabuna değmesine rağmen bu oje bana 3 tam gün dayandı, üçüncü günün sonunda uçları hafiften hasar görmeye ve soyulmaya başladı ama tabi bunda benim hassas tırnak yapımın payı da büyük. Rengi ben silene kadar hiç solmadı, parlaklığını kaybetmedi. Günler geçtikçe katman katman soyulma yapmadı. Bu süre içinde tırnağıma ekstra bir bakım sağlamadı fakat daha ucuz ojeler kadar da yıpratmadı.
Yine de diğer bir çok markada daha uygun fiyata bu rengi bulabileceğiniz için China Glaze'den alacağım renk bu olmazdı benim için. Ben daha çok markanın özel üretim olan, benzerlerini bulmanın çok zor olduğu renklerini beğeniyorum. Paraya kıyıp alınırsa da kalitesi kendini gösteriyor diyebilirim.

Bir de fiyatına göre ml'si (14 ml) oldukça fazla. İndirim dönemlerinde denk gelince daha tercih edilesi oluyor. 
Ele rahat gelen, açıp kaparken kolaylık sağlayan ve kalın olduğu için açarken eli acıtmayan bir fırça sapı var. Fırçası da normal klasik şekilde. Rengini tek katta bile veriyor, ancak daha yoğun isteyenler için iki kat uygun olacaktır. 
China Glaze ojelerine bir çok kozmetikçiden, Sephora, Gratis, Watsons gibi büyük mağazalardan veya internette çeşitli sitelerden ulaşabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

4 yorum:

  1. Kuzum renk çok yakışmış çok beğendim :) güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, tırnaklarım sennkiler kadar güzel olmasa da sürüyoz bişiler :D

      Sil
  2. China Glaze ojeleri çok sverim hem renk hem de yapıları güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yapıları ne çok yoğun ne de çok sulu. tam kıvamında :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...