11 Haziran 2015 Perşembe

Yves Rocher Pure System Akneli ve Siyah Noktalı Ciltler İçin Bakım Seti

Merhaba
Yeni bir Yves Rocher yazısıyla karşınızdayım. Lisede keşfettiğim ve uzunca bir dönem memnun kalarak kullandığım bir cilt bakım serisinden bahsetmek istiyorum. Seri 3 adımdan oluşuyor.


Özellikle akne, sivilce ve siyah noktaları hedef alıyor. Bütün Yves Rocher ürünleri gibi bu seri de organik özler içeriyor ve temiz içerikli. Hepsini birden kullanma şartı yok ama tabi kullanırsanız daha güzel bir sonuç alırsınız. Şimdi size kısaca bu 3 ürünü tanıtayım. Soldan sağa sırayla;

1- Siyah Noktaları Yok Eden, Gözenekleri Derinlemesine Temizleyen Sebum Dengeleyici Maske



Bu maske de serinin diğer önemli unsuru. İlk üründeki gibi bunda da aloe vera özleri ve salisilik asit var. Amaç yine aynı fakat daha yoğun bir bakım düşünün. Haftada 2-3 kez uygulayabiliyorsunuz. Temizlenmiş hafif nemli yüze masaj yaparak uyguluyorsunuz ve 3 dakika bekliyorsunuz ve ılık suyla duruluyorsunuz. Kil maskesi gibi görünse de öyle değil, cildi pamuk gibi yapıyor, arındığını hissediyorsunuz, fazla parlamanın önüne geçiyor ve aydınlık temiz bir görünüme kavuşuyorsunuz. Dermatologların tavsiye ettiği bu üründe de paraben yok. 50 ml lik tüp ambalajında satılıyor. 

2- Siyah Noktaları Yok Eden, Gözenekleri Derinlemesine Arındıran Temizleme Jeli


Bu jel harika. Özellikle akneli, siyah noktalı ciltler için formüle edilmiş. Ciltteki fazla yağı emerek gözenekleri açıyor, temizliyor. İçinde bulunan antibakteriyel özellikteki salisilik asit sivilce ve siyah noktaların tekrar oluşması engelliyor. Sabun içermediğinden cildi germiyor, kurutmuyor. Barındırdığı organik aloe vera pulpları ile cildi yatıştırarak onarıyor. Sivilcelerin bıraktığı hafif izleri yok etmeyi amaçlıyor. Ayrıca hafif peeling etkisi de var bunu sağlayan da un haline getirilmiş kayısı çekirdeği tozları. Gündelik kullanıma gayet uygun. Paraben içermiyor. Islak cilde dairesel hareketlerle hafifçe masaj yaparak uygulanıyor ve durulanıyor. 125 ml lik tüp ambalajında satılıyor. Dermatologlar tarafından önerilen bir ürün.


3- Gözenekleri arındıran, Cildi Onaran Matlaştırıcı Aloe Vera Toniği


Diğer iki üründeki gibi aloe vera ve salisilik asit bunda da var. Ama bu tonik ne çok sıvı ne de çok katı. Aslında görenler bilir tam aloe vera bitkisinin yapraklarından çıkan jel gibi. Hafif yeşil renkte ve buram buram mis gibi aloe vera kokuyor. Yukarıdaki adımlardan sonra bakıma son noktayı koymak için kullanabildiğiniz gibi, gün içinde istediğiniz zaman da kullanabiliyorsunuz. Son derece rahatlatan tamamen bitkisel bir formül. Cildinizi germiyor, fazla yağı alıyor. Matlık verdiği doğru ancak pudramsı bir bitiriş beklemeyin. Bunu daha doğal bir şekilde yapıyor. Onarıcı özellikte olduğu için cildi pürüzsüzleştiriyor. Akne kızarıklıklarını hafifletiyor. Gözenekleri daraltıyor. Bir parça pamuk yardımıyla özellikle T bölgesine ve gözenekli yerlere uygulanıyor. Günlük kullanıma uygun. Paraben içermiyor, dermatologlar tavsiye ediyor. 150 ml lik kapaklı şişe ambalajında satılıyor. 


Evet ben çok memnunum, içeriğinin temiz olması, %90 a yakın bitkisel ve organik içeriklerden oluşması çok önemli bir özelliği ürünün. Her birinin güncel fiyatı sitesinde gördüğüm kadarıyla 28 tl yani 28x3=84 tl ye geliyor. Fiyat/performans oranı çok iyi. Cildi böyle olanlar şans verebilirler.

Umarım açıklayıcı bir yazı olmuştur.
Blogumu takibe almayı unutmayın.
Sevgiler
Evrim

17 yorum:

  1. Merhaba ürünü 1 ay kadar kullandım.pek bir etkisini göremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangisini kullandınız onu bilemiyorum tabi, tek başlarına işe yaramayabilir, ben set halinde kullanımıştım...

      Sil
  2. Üçlü mavi kurulu set olan. Tabi bir ay yeterli mi bilmiyorum. Fakat bir fark görmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yaramamasına imkan vermiyorum. Ben sadece maskesini ilk kullanışımda şok olmuştum. Benim ki T bölgem oldukça yağlı ve burnum komple siyah nokta. Sabah yine başka markanın siyah noktalara yönelik jeliyle yıkardım gün içinde parıl parıl parlardı yağdan siz düşünün. Şuan 2 haftadır sadece maskeye devam ediyorum 3 günde bir şeklinde. Siyah noktalarım ilk defa bu kadar az. Kesinlikle serinin diğer ürünlerini de alacağım ilk fırsatta. Sizin de ya cildinizde daha ciddi bir sağlık sorunu var. Ya da yves rocher'i kötülemek için bir nedeniniz var.

      Sil
    2. Yazmayı unutmuşum. O yağlı ciltten eser kalmamakla birlikte kuruma da olmadı. Cildim yumuşacık ve neredeyse sıfır yağlı artık.

      Sil
  3. Yuzum de okdar sivilce cikmamasina ragmen suan yuzumun her yeri sibilce mahvetti yuzumu 2 aydir kullaniorum yuzum eskisinden daha berbat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o halde ürün size iyi gelmemiş demek ki, keşke iki ay kullanmak yerine ilk belirtilerde bıraksaydınız..

      Sil
    2. Bana satin alirken satış görevlisi hanim basta sivilceleriniz artacak sonra azalacak dedi ama😧

      Sil
    3. hımm, belki cilt altındakini çıkarma atma gibi bir özelliğimi var acaba, ilk kez duydum ama bana bahsetmediler, kendimde de gözlemlemedim pek. dikkatli kullanmakta fayda var, sevgiler =)

      Sil
  4. Bu seriyi bende almayı düsünüyorum bahsettiginiz gibi benimde sikayetlerim aynı t bolgesi kizarik sivilcelerim ve kalan izler insallah sizdeki gibi bendede ise yarar tabi en basta yuz temizleme makinesi alıp oyle kullanmaya baslicam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer inatçı akne veya sivilceleriniz varsa çok partiküllü peelingler ya da temizleyiciler tavsiye etmiyorum, bilginize =)

      Sil
  5. 17 yaşındayım kullanmam doğru mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer cildiniz çok hassas, kızarık, akneli vs değilse ve siyah nokta/ölü deri gibi sorunlardan şikayetçiyseniz deneyebilirsiniz. yaş sınırı olan bir ürün değil. sevgiler

      Sil
  6. Yaklaşık 2 aydır bu ürünü set halinde kullanıyorum hiçbir faydasını görmedim hatta zararını gördüm yüzümde sivilceler çoğaldı kızarıklık ve gerginlik oldu satıcıya danışmak için gittim kullanmaya devam edin alt tabakadaki sivilceler çıkıyor zamanla geçer dedi o yüzden bu kadar uzun süre kullandım çok pişmanım

    YanıtlaSil
  7. Benim burnum yagli hassas akneli ve kizarik. baska bir seri olan sensitive vegatel serisinden temizleme kremi ve kizarik ciltler icin nemlendirici krem alacagim.bunlara ek pure systemden maskeyi almayi dusunuyordum sizce ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  8. İçinde sls var. Çok şaşırdım görünce. Ve üzüldüm.

    YanıtlaSil
  9. Bu üçlüyü uygun fıyata ve guvenilir olarak nerden sipariş edebilirim. Kendi sıtesinde bu üçlü var ama giriş yapamadım açmıyo sipariş etmek için

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...