24 Haziran 2015 Çarşamba

Physicians Formula Argan Wear Allık - Ultra Nourishing Argan Oil Blush

Merhaba!
Bu yazımda size kendisini daha almadan sevdiğim, aldıktan sonra da bayıldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Bu arada alışverişi http://www.dermoeczanem.com/ dan yaptım. Sipariş verdikten 1,5 gün sonra kapımdaydı ürün.




Gerçekten hızlarını takdir ediyorum. Tabi bunda Aras kargonun payı da çok, sanırım Yurtiçini seçseydim bir hafta beklerdim, bu aralar nefretlik oldum Yurtiçi Kargo'dan. Yanında da testerlar yollamışlar ayrıca teşekkür ederim tekrar. Allığı güvenilir siteler arasında en ucuz burada bulduğumu belirtmek isterim, 50 tl.



Gelelim bu güzel allığın içindekilere, özelliklerine... Adından da anlaşılacağı gibi içerisinde %100 saf argan yağı bulunuyor. Argan yağının cilt için faydaları oldukça çok, bunlara daha sonra başka bir yazımda ayrıntılı olarak değineceğim. 
Şimdilik argan yağının diğer adının sıvı altın olduğunu bilin :)



Bu üründeki argan yağı cildinizi besliyor, pürüzleri gideriyor, nemlendiriyor ve canlılık katıyor.
İçeriğinde parfüm göremedim, olsa yazarlardı ama kokusu oldukça egzotik, Fas havası içeren bir kokusu var. Sürdüğünüz zaman öyle çok kokmuyor, uçup gidiyor, sadece allığa burnunuzu yaklaştırdığınızda ve sürerken hissedebileceğiniz bir koku.



Allığın renkleri gerçekten çok hoş, 2 farklı ton pembikler ile ortasında turuncu renkten oluşan bir allık. En üst katmanında desenlerin olduğu yerlerde minik simler bulunuyor. Siz allığı kullandıkça bu simler daha homojen bir şekilde dağılıyor ve eşit uygulama sağlıyor. Ama ben simin fazlasından hoşlanmadığım için bir parça pamukla hafifçe simli yerlerin üzerinden geçtim ve fazlalığı aldım. Sadece cildi canlı gösterecek, aydınlatıcı olarak yetecek kadar parıltı yeter diye düşünüyorum. Bu arada simler şu göz farlarındaki gibi koca koca değiller, küçük yüze ışıltı veren türdenler.



Ürünün motifi de renkleri kadar harika. Gerçekten etnik yansımalar içeren bir allık. Zaten argan yağı deyince aklımıza Fas, Hindistan vb gibi yerler geliyor olması lazım.
Pigmentasyonu oldukça başarılı. Tek dokunuşta parmak uçlarımda tam rengini veren bir yapıya sahip. Fırçaya da kolay geliyor. İpeksi, yumuşacık ve kağıt gibi hafif bir formülü var ama azıcık da olsa tozutma yaptığını gözlemledim. Sürdüğünüzde gerçekten çok doğal tonlarda bir pembelik elde ediyorsunuz ve cildiniz sağlıklı, capcanlı bir görünüme kavuşuyor.
Fırçası ya da dilediğiniz başka bir fırça ile tüm renkleri birbirine karıştırarak uyguluyorsunuz, oldukça hoş bir görünüş elde edebiliyorsunuz. Kalıcılığı oldukça uzun, kaç saat bilemem ama öyle uçup giden, kendi kendine yanağınızdan yok olan bir allık değil. Ambalajı yuvarlak, bir buçuk parmak kalınlığında. Alırken farketmedim, sadece allık olarak düşünmüştüm resimde ama ürün gelince sevindim çünkü alt kısmında bir allık firçası ve aynası da varmış. Bu iyi oldu.
Fırçasının kılları kaliteli, çekince dökülme yapmıyor. Yumuşaklığı çok orta seviyenin biraz üstünde, pamuk gibi değil ama sert de değil. Aynası ürünün kapağında değil, allığın alt kısmında. Yani fırçalı bölmeyi açınca ayna karşımızda oluyor. Ürünün kapağı şeffaf, içini net görebilelim diye. 7 gr'lık miktarda satılıyor. Ürünü açarken tırnaklarınız zarar görmüyor, hafifçe bastırıyorsunuz ve kapak kendiliğinden pıt diye açılıyor. Kapatırken de çıt sesini duyarak çantanızda açılmayacağından emin olabiliyorsunuz.



Ürünün kendisinde herhangi bir koruma bandı yoktu ne yazık ki. Gerçi bu markanın bir drugstore markası değil, eczanelerde satılan bir marka olduğunu düşünürsek mıncıklanma ihtimali sıfıra yakın:)
Ürün hipoalerjenik bir yapıya sahip ve dermatolog onaylı. Ayrıca gluten, paraben barındırmıyor. Komodojenik değil yani gözenekleri tıkamıyor.
Açıldıktan sonra 18 ay ömrü var. Ürünün kendisi İtalya'da yapılmış fakat ülkemize ABD'den ithal edilmiş. Bu da fiyatının tuzlu olmasındaki diğer sebeplerden biri. 
Kısacası ben beğendim, fiyatı biraz pahalı olsa da ciltle olan dostluğu bence çok önemli bir unsur, ayrıca beslemesi de cabası.
Umarım merak edenlere, almak isteyenlere faydalı olabilmişimdir. 
Sevgiler
Evrim

6 yorum:

  1. Ürünün görüntüsü çok güzel. :)

    dermoeczanem den bende geçenlerde bir alışveriş yapmıştım ve dediğin gibi çok hızlılar. Siparişin not kısmına yazdığım deneme ürünlerini de eksiksiz göndermişlerdi. Birde kargo seçeneği olması çok iyi zira başka markalar gibi müşteriyi yurtiçi gibi insanı çileden çıkaran bir firmaya zorlamıyorlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum. hem hızlılar hem de testerların turşusunu kurmuyorlar :) ben de not kısmına blogger olduğumu yazmıştım, sağolsunlar gerekeni yapmışlar. yurtiçi olan yerlerden zaten mümkün olduğunca alışveriş yapmama kararı aldım ne kadar az muhtaç olursam o kadar az stresleniyorum :D

      Sil
  2. çok eneteresan bir allık gerçekten, arganlı allık ilk kez görüyorum bu ürünle beni tanıştırdığın için çok teşekkürler :) aklımda kalacak bir ürün oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim tatlım. valla elimde 3 tane allık var ama aldığımdan beri hep bunu kullanıyorum. verdigi pembelik öyle doğal ki anlatamam. :) akında olsun :)

      Sil
  3. çok güzel ürünleri var markanın hepsini almamak için tutuyorum kendimi :-(( güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım gerçekten güzeller. aslında kalpli olan allığını alcaktım ama harcamam gereken bir puan vardı bunu görünce arganlı filan hemen bunu aldım. Kalpli olanın sadece tasarımını beni çekiyordu ama bunun içeriği de muhteşem :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...