17 Haziran 2015 Çarşamba

Missha Love Secret El Kremi - Pamuk ve Kiraz Çiçeği Kokulu

Herkese merhaba!
Bahar kendini yavaş yavaş göstermeye başlamışken içimi açan, mis gibi çiçek kokan şeylere yöneliyorum bu aralar. 




Bu yazımda da daha önce kullanıp memnun kaldığım, Missha'dan yaptığım son alışverişte de kargo ücreti odememek için sepete attığım bu bahar kokulu el kremlerinden size de bahsetmek istedim.


İlk aldığım mavi renkli olanı sırf pamuk kokusu nasıl oluyor acaba diye meraktan almıştım zira kulağa çok hoş geliyordu :) İyi ki de almışım, tam hayal ettiğim gibi bir kokusu varmış. Böyle nasıl tarif etsem yumuşacık, pudra pudra, bebeksi bir kokusu var. Pembe olanı da tam benlik, mis gibi kiraz çiçeği kokusunda. Üzerinde 'cherry blossom' yazan her şeye zaafım var :) 


27 ml'lik minik boyları ile makyaj çantasında fazla yer kaplamadan her yere taşımak için ideal. Çok şık, birbirinden renkli ve güzel tasarımlara sahip ambalajları var. Nemlendirme konusunda kış ayları için yetersiz kalacaktır ancak bahar ve yaz aylarında ya da sadece normal düzeyde neme ihtiyac duyan ellerde yeterli olacaktır. Çok çabuk emilen hafif, yoğun olmayan bir formülü var. Yağlı his bırakmıyor. Buna rağmen sürer sürmez cildi yumuşatıyor ve canlı, akça pakça bir görünüm veriyor. Kokuları mis ve uzun süre kalıcı.


Normal fiyatı 14 tl, Missha'nın sitesinde sıklıkla indirime giriyor. Alışverişlerinizde kargo ücreti ödememek için seçebileceğiniz ürünler arasına da dahil oluyor zaman zaman. 
İçeriği besleyici bitki&meyve özleriyle desteklenmiş olsa da malesef paraben içeriyor. El kremlerinde parabensiz ürün ne yazık ki çok az, keşke Missha'da bu konuda yenilese el kremi içeriğini.
Ürünler Kore üretimi. Açıldıktan sonra kullanım ömrü 1 yıl. Hayvanlar üzerinde test edilmemiş. 
Diğer çeşitleri de gerçekten çok güzel görünüyor, ama ben şimdilik bu ikisinden kolay kolay vazgeçemeyeceğim :)
Satın almak ve incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

  1. Ambalajları çok şeker görünüyor, yazın gelmesiyle yoğun nemlendirici kremlere çok ihtiyaç kalmadı zaten, kokularını da çok merak ettim. :)
    Blogunu takibe aldım,
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/
    Ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yazın daha hafif şeyler tercih ediliyor, kokularına bayılacağına eminim =)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...