17 Haziran 2015 Çarşamba

Tony & Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey

Herkese merhaba!
Yaz sonunda bir çok yere geldi, Ankara'ya da gelmiş gibi yapıp arasıra yağmur indirse de, havalar denize girmeye uygun hale geldi. Bir Fethiye'li olarak Ankara'da yaşamanın ne olduğunu gelin bana sorun. Bir dokunun bin ah işitin. Denizi öyle özlüyorum ki anlatamam. Üstelik bu yaz sonuna kadar da memleketime gitme şansım olmayacak. Neyse bu kadar dert yeter.



Gelelim bana denizin o tuzlu, 'marin' kokusunu anımsatan, sırf bu yüzden sürekli duş alıp saçıma sıktığım bu spreye.
Bazılarınıza kokusu erkek parfümü gibi gelse de bana öyle o kadar maskülen bir koku gibi gelmedi. Deniz deyince zaten çiçek kokusu olacak değil ya :) Bana tamamen doğayı, deniz dalgasının o köpüklü tuz kokusunu çağrıştırıyor. Bu yüzden denize giremediğim her gün için lanet okuyup saçıma bir fıs sıkıyorum :) Islak, nemli ya da kuru kullanılabilen bu sprey, her ne kadar adında şekillendirici geçse de aslında çoğumuzun aklına geldiği gibi tutucu, sabitleyici anlamındaki şekillendirici değil.



Böyle denmesinin sebebi denizden çıkınca tuzlu halde güneşte kuruyan o seksi dalgaların evde de mümkün olabilmesi için tasarlanmış olması. Yani ekstra tutuş, tüm gün bozulmayan saçlar beklemeyin. Saçınız doğuştan jilet gibi dümdüz değilse, bu ürün hafif, iri ve seksi dalgalar yapmakta işinizi görecektir diye düşünüyorum. Hani VS mankenlerinin o güzelim el değmeden şekillenmiş gibi duran saçları var ya, hah işte saçınıza onlar gibi bir hava katmak amaçlanmış. Tamam öyle mucizevi bir sprey değil bana göre de ama hazır havalar bu denli sıcakken, yıka çık saçına çok uygun olduğunu düşünüyorum.



Ben duştan sonra argan yağı sürdüğüm saçıma bolca sıkıp, alttan ellerimle yukarı yukarı dalga oluşturacak şekilde saçlarıma "pom pom" yaparak kurutuyorum ve sonuç işte seksi dalgalar. Bu arada bolca sıkmak derken gerçekten elinizi korkak alıştırmadan, spreyi bütün saçınıza eşit dağılacak şekilde sıkmaktan bahsediyorum. O yüzden en iyisi suyu iyice alınmış saça neredeyse tekrar nemlendirecek kadar sıkmak bence. Eğer saçlarınızın yüzeyi tiftik keçisi tüyü gibi olmuşssa tek başına yeterli gelmez, kuruduğunda tülerik tülerik (başka tabir gelmiyor aklıma) olur, o yüzden benim gibi öncesinde nemlendiren ama ağırlaştırmayan bir bakım yağı kullanabilirsiniz. Ayrıca kokusuna bitiyorum ama sabahtan akşama kadar aynı yoğunlukta kalmıyor, hafifliyor. Çanta boyunu bulursam gün içinde de fıs fıs yapmak için alacağım. Şunu da belirteyim kuruyunca saçlarımı kazık gibi de yapmıyor.
İçeriğinde öyle doğal, besleyici şeyler filan yok gördüğüm kadarıyla arkasında yazmıyor ama belki bir umut deniz mineralleri filan vardır. Gerçi olsa yazarlardı niye gizlesinler değil mi? :) Yani kokusu ve belirgin dalga yaratması için tasarlanmş bu spreyin daha büyük oyunları yok. Ben yine de seviyorum, en azından benim için vaat ettiklerini yerine getirdiğini söyleyebilirim. Çünkü bana göre bir kadının en önemli aksesuarı saçıdır ve saçı ne kadar doğal görünürse o kadar güzel olur.




Sprey 200 ml'lik sprey şişesinde yaklaşık 30 tl civarında bir fiyatta satılıyor. Watsons'ta indirime girdiğinde almıştım, 25 tl gibi birşeydi sanırım. Açıldıktan sonra 1 yıl ömrü var. 
Ahım şahım bir ürün değil ama dediğim havayı katmak için piyasada başka ürün bilmiyorum, banyo rafımda bittiğinde tekrar görmek isteyeceğim bir ürün. Sizin de fikirlerinizi merak ediyorum, kullanan varsa yorumlarını bekliyorum.
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

  1. Çok severek kullandığım bir üründür kendisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla uygun saçt şahane oluyor, sevenleri sevmeyenlerinden daha çok galiba :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...