11 Haziran 2015 Perşembe

Watsons Bal Özlü Durulanmayan Saç Bakım Kremi

Merhabalar!
Watsons'ın kendi üretimi olan ürünleri denemeyi çok seviyorum. Çoğu zaman memnun da kalıyorum. Bu ürünü de ballı olduğu için çok merak ederek almıştım. Açıkçası kokusunun çok güzel olacağını düşünmüştüm çünkü genelde ballı ürünler başka güzel kokar.



Ancak ilk kez bu düşünceme ters düşen bir ürün tanıdım. Minik şişesinde kullanışlı ve sevimli dursa da banyo sonrasında saçlarımda bıraktığı kokuyu hiç sevemedim hatta nefret ettim diyebilirim.
İşlem görmüş, perma atlatmış kuru saçları onarıp yumuşatmayı hedefliyor. Banyo sonrası fazla suyu alınmış nemli saçıma diplerine getirmeden kullanıyorsunuz, dilerseniz günlük olarak da saç uçlarına uygulayabiliyorsunuz. Ancak fazla kaçarsa saçı ağırlaştırabilir diye düşünüyorum çünkü saç kreminden farksız bir yapıda. Oldukça yoğun sayılır.



Nemlendirmesi orta seviyede. Benim kuru ve yıpranmış saç uçlarımı ipek gibi yaptığını söyleyemem. Hatta daha çok birbirine yapıştırıp ağır bir görüntü verdiğini gözlemledim. Kokusu güzel olsaydı bile etkisini de beğenmediğim için tekrar alacağım bir ürün olmazdı. Etkisini sevip kokusunu sevmeyenler başka bir saç bakım ürünü, yağı ya da köpüğü ile karıştırarak kullanırlarsa daha iyi olur diye düşünüyorum.




100 ml'lik ambalajında yaklaşık 10 tl civarında satılıyor. Kapağı çevirmeli olduğu için çok pratik bir ambalajı olduğunu söyleyemem, ama akıp bulaşmayan bir özellikte olması iyi. Ters çevirip sallamadığınız sürece ucundan çıkmayabiliyor yoğun yapısı yüzünden. Başka çeşitleri de vardı diye hatırlıyorum, bunu bir daha almayacağım kesin ama diğerlerini deneyebilirim. Almadan önce benim gibi yanılgıya düşmemenizi, kokusuna bakmanızı öneririm. Bu fiyata saçı çok daha güzel nemlendirip yumuşatan ve misler gibi ürünler bulmak mümkün.
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...