11 Haziran 2015 Perşembe

Watsons Zambak ve Yasemin Özlü Saç Kremi

Merhaba:)
Watsons'ın kendi ürünlerini genelde başarılı bulurum. Geçen sefer saç kremim bittiğinde bilindik şeylerden almak istemedim, yeni bir şey denedim. Watsons Zambak ve Yasemin Özlü Saç Kremini aldım.



Kart indirimiyle 7 tl gibi bir fiyata denk gelmişti sanırım. Beni ilk cezbeden şey pompalı şişede oluşuydu, banyo sırasında çok pratik olduğunu düşünüyorum böyle ambalajların.
Tam 750 ml lik şişesi var ve bir aydır iki günde bir kullanmama ve saçlarımın belimde olmasına rağmen yarıya gelemedi. Kokusu oldukça güzel, mis gibi çiçek kokuyor. Rengi beyaz ve kıvamı yerinde. Akışkan değil, tam olması gerektiği gibi, saçınıza sürdüğünüzde ensenizden akıp gitmiyor. Üzerinde bütün saç tipleri için olduğu yazıyor. Ayrıca derinlemesine nemlendirme ve hasar görmüş saçı onarma vaat ediyor.



Ben şampuandan sonra 3-4 pompa sıkıyorum bütün saçıma yetiyor, diplerine de sürüyorum çünkü saçlarım çok kuru hiç yağlanmıyor, yine de bu saç kremi saçlarımı hiç ağırlaştırmadı. Banyo sırasında hemen yumuşatıyor kolay tarama sağlıyor. Banyo sonrasında da çok ipeksi olmasa da yeterli bir yumuşaklık sağlıyor. Tabi burda benim yıllardır her türlü işleme maruz kalmış saçlarımdan bahsediyoruz. Daha sağlıklı saçlarda daha da iyi sonuç verebilir.



Ben genel olarak fiyat/performans açısından çok beğendim. Farklı bir iki çeşidi daha olması lazım bu bitince onları da deneyeceğim. Hatta şişesini atmayıp normal şişedeki saç kremi buna aktarmayı düşünüyorum, çok sevdim pratikliğini.
Ürün tayland üretimi, silikon, paraben ve türevleri içermiyor.
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...