14 Haziran 2015 Pazar

Avon True Color 4'lü Göz Farı - Sultry Emerald

Selamm! 
Bu kez yeni bir far deneyimi ile karşınızdayım.



Avon'un bu 4'lü göz farına bayıldım ben. Bu aralar farlara kafayı taktım, hoşuma giden bütün farları alıyorum. Bu kez Avon'da denk geldim sevdiğim bir fara.

Ambalajı siyah, kalın ve kaliteli bir plastik, kolay kırılmayanlardan. Kutunun içinde bir adet çift uçlu aplikator ve kapağında güzel kare bir ayna var. Böyle ürünleri seviyorum. 4 renkten oluşan bu far setinde her rengin üzerinde numara var. Kutunun arkasındaki şemaya ve bu numaralara göre farı uygulamanızı kolaylaştırmak amaçlanmış.



Ördek yeşili, mürdüm moru, parlak gümüş rengi ve açık krem renkte olan bu farların uyumu muhteşem. Renkler öyle güzel ve yoğun ki gerçekten çarpıcı bir göz makyajı elde edebiliyorsunuz. İçindeki aplikatörün süngeri de oldukça kaliteli, farları tozutmadan uyguluyor ki farları elle sürseniz bile yok denecek kadar az tozutur. İpeksi bir yapıdalar.



1 ve 4 numaradaki açık krem ile mürdüm moru tam mat, 2 ve 3 numaradaki ördek yeşili ile gümüş grisi parlak tonlarda. Ancak öyle göze sürünce simli simli ışıl ışıl durmuyorlar, yarı sedefli diyebilirim hatta.



Pigmentasyonları oldukça başarılı. Ama gün boyu kalıcılıkları biraz zayif, yani göz kapağınız yağlanmaya musayitse, gün sonunda ilk sürdüğünüz andaki kadar başarılı performans elde edemeyebilirsiniz ancak bu sorunun iyi tutuş sağlayan bir far bazı ile ortadan kalkacağını düşünüyorum. 



5 gm'lık ambalajında olması bence iyi çünkü aynı farı iki yıldan fazla kullanmak hem sağlıklı değil hem de insan sıkılıyor :) Zaten kutuda açıldıktan sonraki ömrünün 24 ay olduğu yazıyor. İçeriği klasik Avon ancak küçük bir bölgeye uygulandığından çok da sorun etmiyorum. Gece makyajına çok yakışacağını düşündüğüm renklerden oluşan bu palete oldukça yüksek not verebilirim. Bulursanız, denk gelirseniz, bu tonlardan hoşlanıyorsanız alabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...