11 Haziran 2015 Perşembe

Golden Rose Velvet Matte Rujlar - 02, 12, 14, 16, 20 ve 22 Numara

Merhabalar!
Son zamanların en çok satılan ve tercih edilen rujlarından olan Velvet Matte'lerden ben de nasibimi aldım:) Kırmızı ambalajları, kadife sürümlü ve mat oluşları dikkatimi çekti. Mat rujları gerçekten çok seviyorum, parlak simli ruj ve parlatıcılar hiç bana göre değil :( Neyse ki kozmetik firmaları da her ihtiyaca göre ürün çıkarma konusunda oldukça başarılılar.



Açıkçası bu rujlar piyasaya sürülene dek Golden Rose ojesi ve kalemleri dışında kullandığım, tercih ettiğim bir marka değildi. Ama gördüm ki bu ruj serisi gerçekten çok başarılı olmuş. Üstelik de çok fazla ton seçeneği var, en güzel yanı bu.
Gelelim benim aldığım renklere. Küçükten büyüğe, yukarıdan aşağı swatchlarını resimde görebilirsiniz.


02 numara tam bir soğuk alt tonlu açık gül kurusu pembe. Özellikle yaz mevsiminde tercih edilebilir.
12 numara çok tatlı bir pembe tonu. Dudakları dolgun gösteren türden. Resimde olabildiğince göstermeye çalıştım ama aslında daha güzel bir rengi var. Hafif bir koyu yavru ağzı tonu barındırıyor.
14 numara fuşya gibi görünse de aslında lila/mavi alt tonlu muhteşem bir koyu gül kurusu pembe tonu. Benim kızıl saçlarımla bile uyum sağlamayı başardı. Çok kendine özgü bir rengi var, fotoğraftakinden daha güzel. Hem canlı hem doğal duruyor dudakta.





16 numara sezonun moda tonlarından olan 'nude' lardan bir renk, çok hafif turuncu ile kiremit rengi kahvenin karışımı bir ton. Oldukça güzel ve dudakta çok doğal duruyor, uygun renk dudak kalemi ile uygulandığında gerçekten dolgun dudaklar yaratıyor.
20 numara ise vişne bordosu. Sürümü biraz zor, diğerlerine göre daha sert yapıda.
22 numara benim hiç bir zaman vazgeçemediğim ruj tonlarından. Koyu kahve ile bordo arası bir renk. Kızıl kahve de diyebiliriz. Özellikle kışın kullandığım tek renk diyebilirim, her kıyafetimle her makyajımla kombinlerim. Çok seviyorum, kadınsı, seksi ve abartılı olmayan koyu bir ton.


Rujların sürümü oldukça rahat, çok ipeksi değiller, öyle yağlı rujlar gibi kaymıyorlar dudakta ama yeterli nemlendirilmiş dudaklarınız varsa pütür pütür durmaz. Yine de mat yapılarından dolayı gun içinde dudakta kuruluk yapabiliyorlar.




İndirimlerde 8 tl ye kadar düşebilen fiyatları var. Ambalajları da çok şık, bordonun en sevdiğim tonundan. Umarım resimler yeterli olabilmiştir.
Sevgiler
Evrim

10 yorum:

  1. Hangi numara acaba o? Benim haberim yok :) Bulursam ben de alayım :)

    YanıtlaSil
  2. duygucum co ıyı oldu bu yazın cunku bende almayı planlıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim faydalı olmasına :) Sitesinde çok güzel renkler var ben anca bu 3ünde karar kılabildim :) Bakalım zamanla çoğalır :)

      Sil
  3. 27 numara birebir aynisi ve yapisi daha iyi

    YanıtlaSil
  4. ayy teşekkür ederim alacağım o halde :)

    YanıtlaSil
  5. 22 numaralı rujun ismini soylermisiniz cok hosuma gitti ondan almayi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  6. Yav ablacim baslik zaten "golden rose velvet matte rujlar" sen nereye bakiyon allasen 22 numara da bu serinin

    YanıtlaSil
  7. Ya bilgiler çok güzel tam da aradığım tonlar varmış sen de teşekkür ediyorum canım :)) sevgiler ♥

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...