9 Mart 2016 Çarşamba

Flormar Matlık Veren Son Kat Cilası

Merhaba!
Son yılların tırnak trendlerinden biri olan mat ojeleri çoğunuz gibi ben de çok seviyorum. Ancak her rengin mat olanını almaktansa bir tane matlık veren son kat cilası almak çok daha mantıklı elbette.



Bu arayışımda daha önce Avon'un matlık veren cilasını kullanmıştım. Çok bayılmamıştım. Onun da yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Beklentilerimi tam anlamıyla karşılayan ve uygun fiyatlı bir ürün olduğunu düşündüğüm Flormar'a ait bu üründen bahsedeceğim kısaca.


Mat şeffaf camdan tasarıma sahip, klasik 11 ml'lik Flormar oje şişesinde, 7 tl gibi bir fiyata satılıyor. Ben online sitesinden aldım fakat Flormar ürünleri satan her yerde ve Flormar kiosklarında da bulmak mümkün. Fiyatı indirimde daha da düşebiliyor. Yapması gereken işi bence çok güzel yapıyor. Hangi ojem olursa olsun üzerine uyguladığım zaman mat bir görünüm elde edebiliyorum. Bunun için tek kat uygulama yetiyor ancak iki kat uygularsanız da opaklığı artıyor sanki.





Kalyon'un 232 no'lu ojesinde deneme amaçlı sizler için mat cila yokken ve varken iki farklı fotoğraf çektim. Gerçekten başarılı bence.






Ojenin de ömrünü biraz daha uzatıyor kanısındayım. Saten bir bitirişe, dokuya sahip.
Verdiği matlık ben ojeyi silene kadar sürüyor. İkinci gün matlığını kaybedip yerini parlamaya bırakan başarısız cilalardan değil. Klasik Flormar fırçasını da seviyorum. Her ne kadar geniş yapılı fırçaları tercih etsem de bu tarzda olanlar daha ayrıntılı çalışma olanağı sağlıyor. 
Açıldıktan sonra 18 ay ömrü var. Formaldehit içermiyor. Kokusu biraz zamk gibi ama öyle buram buram etrafa yayılmıyor, burnunuzu dibine sokmazsanız çok ağır değil, beni rahatsız etmedi.
Uygun fiyatlı matlık veren cila almak isterseniz, Flormar'a şans verebilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

8 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor cidden bende bakmak istiyorum Avonun ki baya kötüydü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım onu hiç beğenmedim. içinde sim vardı resmen anlam veremedim :D :D

      Sil
  2. Cok begendim ben. Matlastirici oje ariyodum buna bi bakmaliyim tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok faydalı bir yazı olmuş,emegine saglık :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel görünüyor ellerine saglik, ben her Türkiye´ye gelisimde Flormar mat ojelerinden aliyorum ama renk secenekleri sinirli olabiliyor. Bu sekilde baska begendigim bir rengi de matlastirabilirim süper fikir oldu benim icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bence de bunu almak daha mantıklı, böylece en sevmediği parlak ojesi bile sevilebilir oluyor =) mat ayrı güzel :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...