15 Mart 2016 Salı

Golden Rose Mat Kalem Ruj - 01,02 ve 19

Merhaba!
Bu yazımda sizlere Golden Rose'un yeni çıkardığı, kullananların büyük oranda sevdiği bu kalem rujlardan bahsedeceğim.



Markanın kendini son yıllarda çok geliştirdiğini düşünüyorum. Birbirinden güzel renkleri bulunan bu kalem ruj serisini de çok beğendim.
En koyu bordodan, her türlü pembe tonuna, kırmızıdan şeftaliye çok geniş skalaya sahip. Hepsi mat ve sim/ışıltı barındırmıyorlar.



Hem uygun fiyatlı hem de kalem formunda olduğu için kullanımını kolay buldum. Kaliteli bir makyaj kalemtraşı ile uçlarını açarken hiç kırılma/bozulma yaşamadım. Ucu hafif sivri olduğu için ayrıca dudak kalemi kullanmaya da gerek görmedim.



Tek başlarına oldukça güzeller bana göre. Bir şey yiyip içmezsem birkaç saat boyunca dudağımda kalıyorlar. Tüm gün kalıcılık vaatleri yok zaten, dudaklarınızı ne kadar kullandığınıza bağlı olarak değişiyor bu.



Kadife yapısı, yumuşak sürümü ve yoğun pigmentasyonu ile bittikçe alacağım rujlarım arasına girdi. En güzel yanlarından biri de besleyici yağlar ile E vitamini içermesi ve paraben içermemesi. Dudaklarımı diğer mat rujlar kadar kurutmadı. Eğer düzenli peeling yapıyorsanız ya da dudağınızda çatlak yoksa pütür pütür de durmuyor. 
Dermatolojik olarak testten geçmiş ve her cilde, tene uygun renklerde ve formülde üretilmişler.



Ürün Türkiye yapımı ve açıldıktan sonra 18 ay kullanım ömrü var. 3,5 gr'lık kalem formunda ortalama 10-14 tl arasında fiyattalar, indirimlerde daha uygun bulmak mümkün. 



Bendeki renkleri bu şekilde; 1 numara içinde kahvelik barındıran bir koyu kiremit rengi. 2 numara magenta alt tonlu koyu kırmızı, 19 numara ise mavi/lila alt tonlu harika bir gül kurusu pembe. Ben bunu Velvet Matte serisinin 14 numaralı rujuna benzettim çok.
Siz bu seri hakkında neler düşünüyorsunuz? Kullanma fırsatınız oldu mu? Yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim.
Sitesinden incelemek ve satın almak için burayı tıklayabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

17 yorum:

  1. 19 numaraya hayranlıkla bakıyorum gittiğimde mutlaka deniycem. sürümdeki görüntüsü bir harika yumuşacık hali görüntüye yansımış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlı hoş bir pembei kızıl saça pembeyi yakıştırmama rağmen bunun gibi tonları çok seviyorum ve kullanıyorum =) cidden yumuşacık bir pembe soğuk alt tonlu olduğu halde =)

      Sil
  2. Bu seriden ben de bir adet ruj edindim, keşke kalemtraşla açacagımız şekilde degil asansörlü olsaymış diyorum :) Renkleri de biraz velvet matte serisine benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de kuzum velvetlere benziyor ama sürüm açısından daha güzeller bunlar bence. asansörlü olmaması bana göre iyi çünkü asansörlü şeylerin ucu kütleştiği zaman sivriltmek imkansız bu yüzden dudak kıyısı gibi hassas yerlere sürümü zorlaşıyor. bu şekilde ister sivri ister küt oluyor =)

      Sil
  3. 01-19 çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, daha ne güzel renkler var ah ah =)

      Sil
  4. Nude seviyorsan 10 numaraya bakmanı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bi arkadaşımın dudağında çok beğenip gidip testerını denemiştim 10 numaranın ama ölü gibi gösterdi, hüsrana uğradım :D :D teşekkür ederim yine de önerin için =)

      Sil
  5. bir tane kırmızı almıştım ama bunların da renkleri harikaymış..

    YanıtlaSil
  6. 19 numara resmen beni al diyor en kısa zamanda alıcam bu ürünü:)

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim renklerini indirime girince bir tane kapıcam hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürümleri de çok daha güzel velvet mattelere göre =)

      Sil
  8. Kalem rujum bozuldu 19numara var bende de arka tarafından nasıl açılıyor yardımcı olur musunuz��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bu kalemler otomatik değil kalemtraşla açmalısnız =)

      Sil
  9. Soğuk alt tonlu bir cildiniz mi var yoksa sıcak alt tonlu mu, bunu bileğinizin iç kısmına bakarak anlayabilir, size en uygun saç rengini bulabilirsiniz.

    Cilt alt tonuna göre saç rengi seçimi: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/cilt-alt-tonu-nasil-belirlenir/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...