28 Mart 2016 Pazartesi

DAX SuperGro Saç Uzamasını Hızlandıran Organik Saç Bakım Yağı

Herkese merhaba!
Bu yazımın konusu geçen yıl kullanıp bitirdiğim fakat yazmayı unuttuğum Dax'ın hızlı saç uzatma ve onarma etkisi barındıran saç bakım yağı.



Öncelikle belirtmeliyim ki ürün bana ilk önce firma tarafından gönderildi, daha sonra çok beğendiğim için büyük boyunu aldım. Ortalama 6 ay kullandım ve başka ürünler denemem gerektiği için bitince yenisini alamadım. Ancak bugun raf düzenlemesi yaparken biten kutuları elime geldi ve ne kadar memnun kaldığımı hatırladım. Bu yüzden sizlerle de daha fazla gecikmeden paylaşmak istedim.

Dax bir Amerikan firması. Çoğumuz markayı kuaförlerde görmüşüzdür. Fön çektikten sonra 'Dax süreyim mi abla?' sorusunu duymayanınız var mı? :D Genelde Dax'ın briyantin formunda ürünlerini bilirdim. Ancak Supergro çok farklı bir ürün. Saç ve saç derisi besleyici, nemlendirici özellikte ve içerdiği bitki özleri sayesinde saçın hızlı uzamasına yardımcı oluyor. Aynı zamanda onarım sağlıyor. Günlük veya haftalık bakım ürünü olarak kullanılabiliyor. İlk kullanımdan sonra saçınızdaki nemi, ışıltıyı ve sağlığı hissedebiliyorsunuz. Ayrıca kış aylarında soğuktan, yaz aylarında da güneş ve denizden kırılmaya meğilli saçların direncini, nem kaybına karşı artırıyor. Özenle formüle edilmiş içeriği saç uçlarının tedavisinde yardımcı oluyor, yeni kırıkların oluşumunu önlüyor.



Bitkisel formülünde jojoba, hindistan cevizi, badem, susam ve fıstık yağları ile çay özü, papatya özü, aloe vera, avokado özü ve buğday özü içeriyor. 
Kullanımı ise tamamen size kalmış. Eğer vaktiniz çok kısıtlıysa banyodan yarım saat önce saç derinize masaj yaparak yedirip bekleyebilirsiniz. Ambalaj üzerinde 10 dakikada bile etki edeceği yazıyor ama bu kadar zengin içerikli bir ürünü 10 dakika bekleyip yıkamaktansa ben haftada bir gece tüm saç derime sürüp, bone takıp uyumayı ve sabah yıkamayı tercih ettim. Bana ürünle birlikte gelen açıklamada en fazla 2 saatin yeterli olacağı, bütün gece saçta kalmaması gerektiği yazıyor. Sanırım ki aşırı yağlanmaya sebep olabileceğinden bu uyarı yapılmış. Ürünün kendi kutusunda böyle bir uyarı yok. O yüzden ben çok kuru saçlarımda inisiyatif kullandım. Eğer çok yağlı saç derisine sahipseniz tüm gece boyu bekletmenizi önermem çünkü sonraki günlerde saç deriniz fazladan yağ üretebilir. Ürün saf yağlardan oluştuğu için nem verme odaklı bir ürün. Haftada en az 2 kez uygulanması tavsiye ediliyor. Benim gibi işlem görmüş, düzenli boya gören, kırılmaya meğilli yıpranmış saçlarınız varsa ve bu yüzden uzama hızında yavaşlık varsa bu ürün tam size göre diyebilirim. Bu tarz bakım kürlerinin çoğunda olduğu gibi bunu da düzenli kullanmak şart. Yani her ne kadar etkisini ilk kullanımlarda görseniz de bir kutuyu tamamen bitirin. Bu şekilde daha sağlıklı ve kalıcı sonuçlar elde edersiniz. Benim saçlarım normal uzama hızına sahipken bu üründen bir büyük bir de küçük kutu kullandığım aşamada inanılmaz bir uzama hızına ulaştı. Öyle ki yılda bir silah zoruyla kestirdiğim saç uçlarımı ayda bir kestirdim, orealden yıpranmış kısımları gitti, dipten uzadıkça uçtan kırılması neredeyse durdu. Vaatlerini yerine getiren, faydasını ve etkisini gördüğüm bir ürün oldu.



Durulama aşaması saç tipinize göre biraz sıkıntılı olabilir ama ben 3 kez şampuanlama sonucu saçımdan tamamen arındırabildim her seferinde. İlk şampuanı ıslak değil de hafif nemli saçınızda kabasını almak için yaparsanız sonraki iki daha etkili oluyor. Bir de sadece sürerken değil durularken de parmak uçlarınızla saç derisine masaj yapın ki kan dolaşımınız artsın, saç hücreleriniz canlansın.





Ürünün kokusu çok güzel, ağırlıklı olarak hindistan cevizi kokuyor. Rengi vazelin gibi bir beyaz. Eğer serin bir ortamda saklarsanız kıvamı katılaşıyor. Ben kullanmadan önce sıcak su dolu bir kasede biraz beklettim ki katı yağ formundan akışkan yağ formuna dönüşebilsin. Ama bu şart değil tabi, zaten her türlü elinizle sürerken kafa derinizin sıcaklığı ile kıvamı inceliyor. Genel olarak serin bir ortamda, yaz aylarında da buzdolabında saklayın, her yere bulaşmasın, akmasın.
Dax ürünlerinin Türkiye distrubütörü  A&G Kozmetik. Ürünleri incelemek ve satış noktaları ile ilgili bilgi almak için buraya ve buraya tıklayabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam ben büyük boyunu Watsons'tan almıştım, küçük ve büyük olmak üzere iki farklı boyu var. Kesin sonuç için büyük olanı öneririm, fiyatını hak ediyor ve uzun süre gidiyor. Ayrıca satın aldığınız Dax ürünlerinin bandrollü olmasına dikkat edin lütfen.
Merak ettiğiniz başka şeyler varsa lütfen aşağı yorum olarak bırakın.
Sevgiler
Evrim

21 yorum:

  1. Güzel bir ürün de arındırması mesele. bol bol şampuanlamak ve durulamak gerekiyor yoksa banyo yapmış olmanıza rağmen yağlı yağlı saçlarla dolaşıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şampuanın ilkini az nemli saça uygularsanız o kadar da sorun yaratmıyor =)

      Sil
  2. Bende kullanayım diyorum ama saçtan arındırma meselesi gözümde büyüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru yöntemle o kadar gözde büyütülecek bir sorun olmaktan kalkıyor =)

      Sil
  3. bend de saçımı yağlandırmasından çekiniyorum açıkçası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızın neme ihtiyacı yoksa gereksiz olabilir, ama kuruluk varsa az bekleterek de sonuç alabiliyorsunuz. aşırı yağlı saç deriniz yoksa öyle bir sorun olacağını sanmam =)

      Sil
  4. Harika bir ürün, zaten saçlarım hızlu uzar fakat bir dönem kestirdim ve hızlı uzatmak amacıyla satın aldım. 5 ayda omuzuma deymeyen saç, sırtımın altına geldi. Eğer saçınızı yıkamadan yani su deydirmeden önce, bir avuç sampuanla yağı temizlerseniz hiç bir sorun kalmayacaktır. Ben ilk baş ucuz bir şampuanla yağı alıyorum, sonra normal şampuanımla saçımı yıkıyorum. Bir gram yağ kalmıyor. Çok memnunum bu üründen:)

    Sevgiler
    Sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet katılıyorum, yağlanma ya da durulama kısmı o kadar gözde büyütülecek bir sorun değil. normalde 2 şampuan yapıyorsak 3 yetiyor bunda da. önemli olan yağlı saça sahipseniz saatlerce bekletmemek bence =) sevgiler

      Sil
    2. Ürünü hangi sıklıkla uyguladınız acaba? saçlarımı çabuk uzatmak istiyorum her gün uygularsam tabi yıkamalıyım ama fazla yıkamak saç derisine zarar veriyormuş diye duydum siz her gün mü uyguladınız?

      Sil
    3. merhaba haftada bir veya ayda birkaç kez uygun olacaktır. her gün kullanılacak bir ürün değil, hiç bir ürünü her gün kullanmanızı önermem. sonuçta ürünler etkili olsa da saçın da maksimum bir uzama potansiyeli vardır, kaş yapayım derken göz çıkarmak olmaz :) kullanımımla ilgili ayrıntıları yazıda belirttim =) sevgiler

      Sil
  5. Kırıklarım ve uclardan cıt kırıldım olayım fazla bu aralar, onlar ıcın nasıl peki etkisi oluyormu? Düzleştiriciye devam ediyorum tabıkı buaradada,düz yapmadan olmaz. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürekli işlemden kaynaklanan, yei oluşabilecek kırılmaları belli bir oranda önlüyor, eski kırıklardan kestirmeden tamamen kurtulmanız çok zor ancak onların da görünümünü iyileştiriyor.

      Sil
    2. Ozaman kesınlıkle aklımda,saç bakım yağım biter bitmez yada ındırımde gorur gormez depolayacağım ,önerın için teşekkürler tatlım cok sağol :)Sevgiler

      Sil
    3. rica ederim umarım memnun kalırsın sen de sevgiler =)

      Sil
    4. Ben yeni aldım gratisten kutu ayni fakat saç uzatir yazmiyo aynimidir acaba

      Sil
  6. Çok faydalı bir yazı olmuş bir de fiyatını öğrenebilir miyim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam olarak emin değilim ama en son watsonsta sanırım 30 küsurdu az bi indirimle, bazen yarı yarıya düşebiliyor.

      Sil
    2. Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Ürünü bende bugün aldım ama içerik farklı neden acaba? Ama etkileri kısmı dediginiz gibi neden acaba ?

    YanıtlaSil
  8. Saçlarımda bu tarz maskeleri, yağları, kürleri çok denedim ama kurutan, kokan, saçımı yağlandıran, dökülmeye sebep olan oldu ve saçlarım istediğim gibi olmadı en son doğal keratin kullanmaya başladım tavsiye üzerine ve saçlarım tam istediğim gibi bakımlı ve sağlıklı evde kolay bir şekilde uyguluyorum patentli ve doğal keratin olması da içim rahat kullanmamı sağlıyor.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...